Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekeekö kukaan muu näin? (juoruakan vedättäminen)

Vierailija
10.08.2016 |

Eli tilanne on sellainen, että tunnen yhden kunnon juoruakan. Se juoruaa kaikille kaiken. Aikani ärsytti, mutta nyt käytän häntä viihdykkeenä. Kerron jotain puutaheinää omasta elämästä ja odotan milloin joku vihjailevasti siitä mulle vihjaa. Siitä tiedän että tarina on mennyt eteenpäin, aina yhtä hauskaa 😃.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen samaa! Kerron jonkin valheen itsestäni, kiellän kertomasta eteenpäin, ja parin kk päästä ainakin viisi ihmistä tietää asian ja se myös paljastuu minulle :'D

Vierailija
2/21 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lottovoitosta "hyvin luottamuksellisesti" kertominen voisi olla hauskaa 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri parhaillaan kuulen näitä vihjauksia joilla hänen juorurinkinsä yrittää saada lisätietoa. Esitän täysin tietämätöntä :)

1

Vierailija
4/21 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Älä kerro kenellekään, mutta..."

Vierailija
5/21 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri parhaillaan kuulen näitä vihjauksia joilla hänen juorurinkinsä yrittää saada lisätietoa. Esitän täysin tietämätöntä :)

1

Heh, juuri tämä on se paras palkinto koko touhussa eli viattoman esittäminen 😉. Ap

Vierailija
6/21 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kerro. Toki se voi olla todellinenkin asia, mutta jonka kerrot vain hänelle.

Jos haluaisit vaikka vähän rehvastella jollakin asialla, mutta et kehtaa, kerro asiasta nöyrästi hänelle, "älä kerro muille, etteivät tule kateellisiksi". Kohta muutkin tietävät ilman, että joudut itse leijumaan asialla ja vaikuttamaan itserakkaalta.

Vierailija
7/21 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan ton tyyppisistä ihmisistä ihan riittävästi hupia vaikka en itse laittaisikaan juttuja liikkeelle... joten eipä tule noin toimittua että kertoisin itsestäni perättömiä juttuja.

Vierailija
8/21 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homma hanskassa, kivaa hupia. Olen laittanut vaikka mitä juttua liikkeelle. Miehen tulotkin alkavat olla jo ihan ministeriluokkaa :D Laivalla kun on hommissa, niin täydestä menee...ja kukaan ei ihmettele lainkaan, vaikka vanhalla autonropposella ajelen :D Kyllä ihmiset voi sitten olla tyhmiä!

Kerran mua kymmenen vuotta nuorempi velipoika tuli kylään. Naapuri jo lohkaisi jotain puumasta. Vastasin vain, että kyllä se jaksaa, jaksaa, jaksaa. Kerroin jutun siten hänen ystävälleen (toinen naapuri), ja oli ilme tällä juoruämmällä näkemisen arvoinen :D

Vierailija
9/21 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa puolijauhoisia käyttää hyväksi omaksi huviksi.

Vierailija
10/21 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on niin tyhmiäkin mää juoruakat :D

Vierailija
11/21 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihan parasta huvia. Kerroin voivani huonosti, kamala stressi ja unenpuute vaikka oikeasti voin mainiosti. Tuli kohta vastaan säälivinä katseina ja vihjailevilla kysymyksillä voinnista 😀

Vierailija
12/21 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ihan parasta huvia. Kerroin voivani huonosti, kamala stressi ja unenpuute vaikka oikeasti voin mainiosti. Tuli kohta vastaan säälivinä katseina ja vihjailevilla kysymyksillä voinnista 😀

Tein kerran saman ns hovilaiselle. Niille on kiva syöttää kaikkee tuu

Vierailija
13/21 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää koskaan puhua raha-asioistamme muille.

Miehen sisko kuitenkin juoruaa ympäri kylää kuinka veljensä raataa töissä aamusta iltaan ja minä vain makaan sohvalla ja tuhlaan hänen rahansa.

Aina kun he tulevat käymään täyttelen pikavippi ja elloslaina paperit ja laitan niihin että haen maksimi summaa lainaa ja jätän ne eteisen pöydälle. Ympäröin myös tussilla timanttiset lehdistä neljän tonnin sormuksia yms.

Kun viimeksi sain äidiltäni hänen kultaisen rannekorun niin laitoin sen käteen. Niin seuraavana päivänä anoppi jo tiesi kuinka mieheni on TAAS ostanut minulle yli tonnin korun.

Olemme hänen mukaansa myös vararikon partaalla ja ulosottomies kolkuttaa hetkenä minä hyvänsä ovikelloa.

Anoppi on kovin huolissaan meidän rahatilanteesta ja mies ihmettelee mikä helvetti niitä vaivaa:D

Jos jompikumpi kysyis suoraan ni kertoisin totuuden mutta kun seläntakana juorutaan niin antaa jatkua vaan..

Vierailija
14/21 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

TYökaveri meni kertomaan juoruilijalle, että saattaa olla raskaana. Haki samaan aikaan kahteenkin eri työpaikkaan, ei tullut valituksi kumpaankaan. Myöhemmin sai kuulla, että syynä oli se, että oli raskaana. Eihän se saa olla perusteluna sille, että ei valita, mutta vaikka asia ei haastattelussa tule ilmi, niin se kuitenkin vaikuttaa. Molemmista toivetyöpaikoista kerrottiin, että valitsematta jättämisen syynä oli lyhyt työkokemus.

Vierailija
15/21 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärtänyt aloitusta. Kerrot siis juoruilijalle, että sinulla on hiv tai että lapsesi on otettu huostaan, ja hän levittää sitä tietoa eteenpäin. Ok. Mutta mikä se hauskuus siinä on? Sinua leimaavat väärät tiedot leviävät, ja ihmiset ottavat ne totena ja  alkavat kohdella sinua sen mukaisesti. Kaverit etääntyvät, puolitutut karttelevat, työnantaja ei jatka määräaikaista työsuhdetta. Miksi nautit siitä?

Vierailija
16/21 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää koskaan puhua raha-asioistamme muille.

Miehen sisko kuitenkin juoruaa ympäri kylää kuinka veljensä raataa töissä aamusta iltaan ja minä vain makaan sohvalla ja tuhlaan hänen rahansa.

Aina kun he tulevat käymään täyttelen pikavippi ja elloslaina paperit ja laitan niihin että haen maksimi summaa lainaa ja jätän ne eteisen pöydälle. Ympäröin myös tussilla timanttiset lehdistä neljän tonnin sormuksia yms.

Kun viimeksi sain äidiltäni hänen kultaisen rannekorun niin laitoin sen käteen. Niin seuraavana päivänä anoppi jo tiesi kuinka mieheni on TAAS ostanut minulle yli tonnin korun.

Olemme hänen mukaansa myös vararikon partaalla ja ulosottomies kolkuttaa hetkenä minä hyvänsä ovikelloa.

Anoppi on kovin huolissaan meidän rahatilanteesta ja mies ihmettelee mikä helvetti niitä vaivaa:D

Jos jompikumpi kysyis suoraan ni kertoisin totuuden mutta kun seläntakana juorutaan niin antaa jatkua vaan..

Tuo on kunnon veädtystä! Tykkään!

Vierailija
17/21 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla tulostin kerran piruuttaani avioerohakemuksen ja "unohdin" tulostimeen. Sitä käyttää muutkin mutta he ovat naimattomia. Tämä sen jälkeen kun avioliitostani oli liikkunut kaikenlsista tuulesta temmattuja juttuja. No saivatpa lisää vettä myllyyn :)

Vierailija
18/21 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin kyyläesimiehelleni sijoituksistani, joita ei vielä ole, koska pidän rahan tilillä tulevaa suurta hankintaa varten. Se onneton oli rynnänyt verotstoon tarkistamaan pääomatulot ja tyhmyyksissään vielä vahingoniloisena kertoi kuinka olen valehdellut olevani rikas 🙄. No ei ole muumilaakson mukavin muumi muutenkaan joten...

Vierailija
19/21 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoruilijoilla kannattaa syöttää mahdollisimman paksua ja outoa tarinaa. Ihan puuta heinää. Ja yleensäkin kaikille niille, jotka taivastelevat ja ihmettelevät jotain asiaa. Yleensä itsensä korottamisen ja jonkinasteinen v*ttuilu mielesään. Esimerkki: minulla on jonkinverran päivittäislääkkeitä eri sairauksiini käytössä. Eräs ihminen jaksaa aina "säälivästi" siitä huomauttaa, "voi, voi, kun sinulla on noin paljon noita lääkkeitä". Olen ajatellut seuraavan kerran vastata: "niin, enkä minä oikeasti niitä edes tarvitse, syön muuten vaan, ihan huvikseni".

Vierailija
20/21 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärtänyt aloitusta. Kerrot siis juoruilijalle, että sinulla on hiv tai että lapsesi on otettu huostaan, ja hän levittää sitä tietoa eteenpäin. Ok. Mutta mikä se hauskuus siinä on? Sinua leimaavat väärät tiedot leviävät, ja ihmiset ottavat ne totena ja  alkavat kohdella sinua sen mukaisesti. Kaverit etääntyvät, puolitutut karttelevat, työnantaja ei jatka määräaikaista työsuhdetta. Miksi nautit siitä?

No ei tuollaisia, mutta tyyliin pieni parinsadantuhannen voitto, puhuminen kissasta miehen nimellä rakastavasti ja kun ei vaivaudu kyselemää kuka tämä Matti onkaan ja levittää tietoa uudesta miehestä niin oma moka 😁.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä