Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Todella pettynyt naiseen

Vierailija
10.08.2016 |

Päätin haluta suhteen. Eteen käveli tyylikäs, varakas ja vielä kiva kaunotar. Tuntui sopivan omaan hyvään elämään. Itsellä kova liksa ja aika korkea taso ja haaveet elämälle. Tuntui menevän yhteen.

Käytiin ulkona ja reissussa ja tehtiin asioita ja oli hauskaa.

Nyt selvis että nainen elää velaksi, selkeästi yli tulojen.. Sitten vielä kulkee pummilla, ostaa ja myy jatkuvasti tavaraa.. Kirjoittaa blogia... On niin turn off monessakin mielessä.

Jotenkin ärsyttää kun en haluais erota, mutta en yhtään kestä tota elämäntyyliä. Enkä siis ala rahoittajiksi. Never. Taitaa silti olla mahdoton tapaus?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi sinnuu. Ensi kerralla perusteellisempi background check sitten.

Vierailija
22/30 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siksi tässä olen kun en tavallaan haluaisi jättää, mutta tuhlarit on vaan tosi turn off olleet aina. En osaa arvostaa. Ihan siis hyvässä työssä on, mutta siinä maksipalkka taitaa olla 5000 jos on toisella töissä. Ja tolla rahankäytöllä ei yritystä kannata edes miettiä.

En tosiaan ala oman naisen meklariksi, mutta kysymys kuuluu pitäisikö? Onko tässä kuitenkin jo joku pallo jalassa? En siis ikinä viihdy näin hyvin naisten kanssa.. Sitten taas alkaako vituttaa kun vaikeaa tulee tuollaisen kanssa. Ylivelkaantuneita on nähty ja harva tinkii arjestaan. Itse en tingi siitä periaatteesta ettei kukaan koska tule olemaan mun kanssa rahan takia. Eli naisella pitää olla mahdollisuus lähteä kun huvittaa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan yrittää keskustella asiasta. Ihmiset oppii ja muuttuu ja jos ei niin uutta matoa koukkuun. Voihan olla että nainenkin kokee sun kanssa painetta elää leveämpää elämää kuin pystyy ja on vain helpottunut jos voi myöntää ettei olis varaa.

Vierailija
24/30 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö kannattaisi ennemmin etsiä kumppania omasta viiteryhmästä/tuloluokasta, jos omillaan toimeentuleminen ja hyvä elämä ovat pariutumisen ensisijaiset kriteerit? Vähän ihmetyttää jos olette olleet jo sen verran kauan yhdessä että olette jo reissanneetkin, miten voit olla tietämättä perhetaustoista (vanhempien ammatit, onko hyvästä perheestä=onko perittyä varallisuutta). Ei näitä tarvitse sen kummemmin tarvitse kuulustella, selviävät helposti ihan perusjutustelun lomassa.

Jos olisit itse vanhaa rahaa, nämä kuviot olisivat selvää pässinlihaa. Ihan jo kysymällä asuuko omassa vai vuokralla pääsee selville deittikumppanin taustoista.

Vierailija
25/30 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aa. Kommentti poistettiin kun käytin maksullisesta sen oikeaa nimiä. Ne ei kiinnosta yhtään.

Ap

Vierailija
26/30 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mulle ole tärkeää mitä naisen vanhemmat edustaa kunhan ei ihan roskaa ole. Vaan se, että ihminen itse haluaa menestyä. Nähty on kaikista perhetaustoista kaikenlaista väkeä. Ei vuokralla asuminen tässä iässä välttämättä kerro mitään, eikä varsinaisesti kiinnosta. Naiset kuitenkin aika nuoria ja monet opiskelee vielä. Ja aika ongelmaisia löytyy "vanhan rahan" edustajistakin. Itse olen vähän parempaa keskiluokkaa ja kaikkia duunareita suvussa niin se ei ole tärkeää. Kuitenkin nyt menee paremmin kuin 90% ikäisistäni. Ei Suomessa tarvi olla pohatan jälkeläinen, että saa koulutuksen tak hyvän työn.

Ap

Vierailija
27/30 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se ei käytä SUN rahoja vaan omiaan niin mikä ongelma sulla on? Ehkä teet naiselle palveluksen ja vapautat hänet kiertoon jotta voi löytää jonkun jolla on päässään muutakin kuin kusta. Ei sun "Omista piireistä" sitten löydy sopivaa....? Ruotsinsuomalaisia / vanhan rahan / perijättäriä? Vai oletko tavallinen rivikansalainen sinäkin? 

Vierailija
28/30 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen rivikansalainen. Eikä löydy omista piireistä kiinnostavaa kunnianhimoista naista. Työn puolesta pari kiinnostavaa, mutta en jaksa pätemistä 24/7.

Nykyinen nainen on hauska, kiinnostava, osaa vittuilla ja näyttää aina hyvältä.. Meikillä ilman, vaatteilla tai ilman. Näyttää hyvältä kun suuttuu, itkee, nauraa. Enkä osaa olla sille vihainen. Siitä avautuminen täällä.

Ja jos meillä yhteinen elämä niin vaikuttaa hänen rahankäyttö myös muhun. En kustanna naiselle haluamaani elämää. Ehkä osan.

Ap

Vierailija
29/30 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin.

- Menestyvä nainen, joka haksahti luottotiedottomaan mieheen. Vaikeaa on.

Vierailija
30/30 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä aapeen saamiavastauksia. To päätin haluta suhteen, jakova tarve menestyä kuulostaa hieman aspergermaiselta, mutt mielestäni on täysin normaalia haluta ei-yli varojensa elävä kumppani. Oma talouden hallinta on ihan perustaitoja, ja todellakaan ei kannata alkaa maksumieheksi sellaiselle joka säännöllisesi elää yli budjetin. Olisi eri asia, jos kyse olisi opskelijasta, jolla on hetkellisesti tiukkaa, kuin ok-tuloisesta naisesta joka tuhlaa turhuuksiin sen kokoisesta palkasta että olisi helppo säästääkin.

Nyt kissa pöydälle, ap. Jos kerran suhde muuten toimii, kannattaa tähän panostaa vielä sen verran että käyt asian puolison kansa läpi. Onko hän saanut minkälaista mallia kotoa? Opeta häntä laskemaan tulot ja menot, ja sano, että yli varojen eläminen on sulle dealbreaker.

Sen verran varoitan, että sitten kun suhde on vakavalla pohjalla, talouksia on vaikea pitää täyson erillisinä ja tuloeerot perheen sisällä alkavat kalvaa.