Todella pettynyt naiseen
Päätin haluta suhteen. Eteen käveli tyylikäs, varakas ja vielä kiva kaunotar. Tuntui sopivan omaan hyvään elämään. Itsellä kova liksa ja aika korkea taso ja haaveet elämälle. Tuntui menevän yhteen.
Käytiin ulkona ja reissussa ja tehtiin asioita ja oli hauskaa.
Nyt selvis että nainen elää velaksi, selkeästi yli tulojen.. Sitten vielä kulkee pummilla, ostaa ja myy jatkuvasti tavaraa.. Kirjoittaa blogia... On niin turn off monessakin mielessä.
Jotenkin ärsyttää kun en haluais erota, mutta en yhtään kestä tota elämäntyyliä. Enkä siis ala rahoittajiksi. Never. Taitaa silti olla mahdoton tapaus?
Kommentit (30)
Olet varakas, muttet niin varakas, että sulla ois vara kustantaa rakastetullesi? Eikös varakkaat miehet usein valitse vähemmän varakasta puolisoa kunhan tämä vain on edustava? Vai olisiko jotain, jota joutuisi salailemaan ystäviltä, esim koulutuksen puute?
Ai kato.. Mun harvahampainen ukko tuli tänne kitisemään.
Loppukoi viinat?etkö saanut kyliltä pimppiä?
Saakelin sarjapettäjä..
Elämäsi on kuin se leffa missä on Minka Kuustonen se bloginpitäjä.
Mikä naisen ammatti on?Pelkkä blogi?Et ole mikään järjen jättiläinen,jos et osaa arvioida toisen tuloja/omaisuutta ja verrata niitä elämäntapaan.
Toisaalta moni maksaa lomansa Visalla ja syksyllä alkaa arki...Myös "järkevät ja järkevissä ammateissa olijat"
Missä kävitte reissussa? Ulkomailla? Kuka maksoi?
Seuraavalla kerralla aloita suhde siksi, että ihastut ihmiseen (sellaisena kuin hän on), ei siksi että tekee mieli saada suhde ja joku sopivan oloinen sattuu osumaan kohdalle.
Niin ja siis halusin tosiaan ihmisen joka haluaa menestyä. Valtaosa haluaa elää leveesti. Itse en osta mitään mihin ei ole varaa ,vaan se on aina tavoite ja motivaatio saada lisää rahaa. Vituttaa suunnattomasti kaiken krääsän ostaminen ja myyminen pois jotta saa lisää krääsää.
Silti naisessa on jotain sellaista asennetta, kun en jaksa sellaisia peruslässyttäjiä. Enkä sitten liian pingottavia tyyppejä. Nirso oon aina ollut, niin nyt on huono fiilis. Tavallaan järki käskee jättämään asap. On kyllä tosi kaunis ja hauska ja spontaani eikä itke pienistä. Lisäks sarkastinen ja ivallinen hyvällä tapaa. Yleensä naiset on liian kilttejä enkä jaksa samaa ihmistä kauan.
Nyt persoona ok mutta tavat päin helvettiä. Ei ole mun asia opettaa käyttämään rahaa.. Ja sitten en tiedä oppiiko edes, kun ei ole kotoaan mitään fiksua mallia saanut...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tuli just sama mieleen, vaikka en ole edes nähnyt koko leffaa (arvostelun luin aikanaan).
Siis eikö naisella tosiaan oo muita tuloja kuin blogin tulot?
"Päätin haluta suhteen".
Melko outo aloitus.
Voi olla että et edes tunnistaisi oikeasti laadukasta ja varakasta naista jos tuollainen blogi-bling-käsilaukku-mimmi ihastuttaa sinua. Saatatte jopa olla vakka ja kansi.
Jos yrität löytää naisen, joka on juuri samanlainen kuin sinä ja lisäksi vielä kaunis, tyylikäs, ja nuo mitä luettelit, niin saattaapa kestää...
"PÄÄTIT haluta suhteen"
..hehehee... No onnea! Sen sait! Lopeta kitinä ja opettele elämään suhteessa. Kaikki ollaan erillaisia. Opettele tuntemaan!
On sillä siis työpaikka. Arviolta 3000-4000 brutto. En tiedä saako blogista mitään. En tiennyt ettei ole sijoituksia, perintöä tai muuta omaisuutta kun tavattiin. Käytti rahaa niin huolella ja näytti hyvältä että oletin hoitaneen raha-asiansa. En nyt muutenkaan kysele ihmiseltä kättelyssä millä rahalla elää.
Käytiin ulkomailla ja Suomessakin. Itse maksoi matkoja. Ruuat yms minä välillä. En nyt ala toisen kuluja maksamaan heti alkuun, vaikka voisin. Oletan naisen maksavan itse. Toki siis jotain ostan., yleensä isompaa synttärinä tms.
En kannata mitään perinteistä suhdetta. Naisen pitää seistä omilla jaloilla. En halua ketään joka on kanssani rahanpuutteen takia.
Ap
Ei nainen tule ikinä oppimaan viisaammaksi rahojen käytössä, joten nyt mietit itse mitä oikeasti haluat. Haluatko naisesi vikoineen päivineen ja yrität suitsia hänen talouttaan järkevämmäksi vai haluatko etsiä uuden kaikki haluamasi arvot täyttävän naisen? Valinta on sinun. Jos olet liian pettynyt naiseesi ja jätät hänet, niin kerro hänelle miksi näin tapahtui. Ole rehellinen niin itsellesi kuin naisellekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli just sama mieleen, vaikka en ole edes nähnyt koko leffaa (arvostelun luin aikanaan).
Onnenonkija
No jos on noin vaikeeta, niin mikset eroa sitten? Jos et kykene suhteeseen, jossa olis jotain tunteitakin, niin miksi et käy vain maksullisissa? Niitä ei tarvii elättää. Saat säännöllistä seksiä viehättävältä naiselta ja siinä se. Vois sopia sulle paremmin, kun oot noin tunnevammainen ja emotionaalisesti kylmä.
Arvojen ristiriitahan tuossa on. Halusit kaltaisesi taloudellisesti menestyvän puolison.
Toisaalta on teillä yhteistäkin: molemmat arvostaa leveää elämää, rahaa, varakkuutta.
Ero vain siinä, että toisella on siihen oikeasti varaa.