Sami Hedbergin vaimo Ilona, miten voi olla noin kuuma misu tolla ukolla?
http://www.iltalehti.fi/viihde/2016081022063050_vi.shtml?utm_campaign=u… Ison vauvan näkönen typerä läski huonoilla jutuilla varustettuna ja noin kuuma vaimo. Sääliksi käy naista. :( Toivottavasti vie edes rahat.
Kommentit (57)
Suomalaiset naiset on aina ottanut ruman näköisen miehen.
Odotin näkeväni pullean av-mamman.
Eihän tosta näy kun vähän sivuprofiilia
Vierailija kirjoitti:
Odotin näkeväni pullean av-mamman.
Sopisi paremmin tuolle tekohauskalle paksulle pojalle.
Ei tuosta näy mitään. Normaalista poikkeavasti laitettu laiha blondi. Mut joo, ei sovi Samille yhtään.
Kuuma? Ihan tavallisen eukon näkönen. Sami on ihan hauska, hyvin näyttelee Luokkakokouksessakin, paremmin kun se Aku.
Ei Ilona se kovin kummoinen ole. Ja he ovat kyllä oikein naimanaamat keskenänsä!
No eikö se ole se supliikki ja se että saa naisen nauramaan, tätähän muijat jaksaa aina miehestä vaatia. Mikä on henkilökohtaisesti mielestäni liikaa vaadittu.
Miestä ei paljon kotona näy, kun Keikanteko on prioriteetti numero yksi. Toivottavasti vaimolla on muuta sisältöä elämässä, kuin mies ja yhteinen koti.
Jos mä oon yhen asian tässä maailmassa oppinut niin se on se, että miehen ulkonäöllä tai lihaksilla ole mitään vaikutusta naisiin, ei edes vaikka olisit mukava ja hyvä tyyppi. Muistan kouluajoilta asti, että ne oikeasti hyvän näköiset miehet ei niillä ollut naisia, kaikki naiset pörräs näitten sikojen ja leuhkojen persenaamojen kanssa. Nyt joku varmaan miettii, että onko mulla liian suuret luulot itsestäni, voin sanoa, että ei ole sillä perustan tasoni siihen minkälainen vienti minulla on ollut ulkomailla ja jos minua ulkomailla lähestyy 9 tason naiset niin ei se kovin huono voi olla. Suomalaisella naisella on todella todella outo miesmaku.
Heheh kirjoitti:
Kuuma? Ihan tavallisen eukon näkönen. Sami on ihan hauska, hyvin näyttelee Luokkakokouksessakin, paremmin kun se Aku.
Hauska ja näyttelee hyvin? Nyt puhutaan eri Sami Hedbergistä.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset naiset on aina ottanut ruman näköisen miehen.
Tämä.
Hauskat miehet saa helposti naisia
Vierailija kirjoitti:
Miestä ei paljon kotona näy, kun Keikanteko on prioriteetti numero yksi. Toivottavasti vaimolla on muuta sisältöä elämässä, kuin mies ja yhteinen koti.
Noniin! Siinähän se tuli. Selvänäkijän näppiksestä, kiitoooos!
Vierailija kirjoitti:
No Ilonahan on Samin entinen lipunmyyjä, et ehkä sillä on vieläkin tapana kulkea keikoilla rahastamassa tuulikopissa 😂
Vierailija kirjoitti:
Jos mä oon yhen asian tässä maailmassa oppinut niin se on se, että miehen ulkonäöllä tai lihaksilla ole mitään vaikutusta naisiin, ei edes vaikka olisit mukava ja hyvä tyyppi. Muistan kouluajoilta asti, että ne oikeasti hyvän näköiset miehet ei niillä ollut naisia, kaikki naiset pörräs näitten sikojen ja leuhkojen persenaamojen kanssa. Nyt joku varmaan miettii, että onko mulla liian suuret luulot itsestäni, voin sanoa, että ei ole sillä perustan tasoni siihen minkälainen vienti minulla on ollut ulkomailla ja jos minua ulkomailla lähestyy 9 tason naiset niin ei se kovin huono voi olla. Suomalaisella naisella on todella todella outo miesmaku.
Koulussa teinit hakee elämäänsä jännitystä ja kokeilua, kaikki kielletty kiinnostaa. Ei siellä etsitä aviomiehiä siinä iässä, joten erittäin huono vertaus. Jatka silti vain Victorias Secret -mallien deittailua ulkomailla, niin minäkin tekisin jos mies olisin.
Vierailija kirjoitti:
No mitä tää nyt Hedbergiin liittyy mitenkään?
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrä jo, että sun pitää kelpuuttaa se ysin venakko tai thaikku kumppaniksi, vaikka hävettääkin Suomessa. Et ole tarpeeksi tasokas suomalaisille ysin tai kasin naisille. :-)
Vierailija kirjoitti:
...mikä ei anna hyvää kuvaa keskimääräisen naisen elämäntaidosta. Parisuhde ei ole niinkään naurua kuin empatiaa, viestintää ja moraalia.
Money talks , bullshit...i mean fatman walks