Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko munakarvat turn off?

Vierailija
10.08.2016 |

Mietin vain, että onko naisille mitään merkitystä sillä, että onko miehellä alakarvoja vai ei. Pidän karvoista enemmän kuin posliinista, mutta siistin kuitenkin puskaa vähän, ja kassit ja varren vedän ihan paljaaksi. Tuskin tuollainen järjestely ainakaan suuseksissä haittaa.

Onko munakarvat turn off?

Vaihtoehdot

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, karvattomuus on miehellä huvittavan ja epämiehekkään näköistä.

Uimarit siis eivät mielestäsi ole miehekkäitä, minusta taas hyvinkin hotteja.

Vierailija
22/67 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kun olin saanut oikeaa miestä ajattelin että karvat on hyi. Mutta auta armias miten teinille ne karvattomat pojat näyttääkään! Rakastan mieheni joka ainoata karvaa :) toki minusta on ihan kamalan näköistä jos mies on kuin apina, yhtä karvainen, mutta tiedättekös mitä? Luonnon valinta on ohjannut ihmisiä tiettyyn suuntaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään miehellä karvoista, mutta pallit on kyllä vähän kivemmat siloisina...ei mee niin paljon karvoja suuhun. :) Muuten ihan sama oikeestaan.

Vierailija
24/67 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on oikein seksikästä kun nuorilla pojilla on oikein kunnon tuuheat munakarvat. Etenkin kun on muuten sileä ja poikamainen vartalo, niin on se kyllä kiihottavan näköistä ja on sellaista mukava imeäkin, kun karvat hieman kutittelee poskia.

t. gay setä

Vierailija
25/67 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdhfkfr kirjoitti:

Parta, kainalo-, rinta-, selkä- ja alapääkarvat on ällöttäviä. En panis miestä joka ei noista hankkiudu eroon.

...eli haluat panna pikkupoikia

Karvojen poisto ei tee mitenkään vähemmän miehekkääksi. Seksikkäämmäksi kyllä.

Vierailija
26/67 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole turn off. Just seksikkäät.

M21

Vierailija
27/67 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lyhyet, siistit karvat ok. Puskan omistavaa kaveria en suostuisi imemään, karvojen nappailu hampaiden välistä ja nenän uppoaminen puskaan ei yhtään houkuttele.

Ei kaikki miehet perusta suihinotosta. Nainen voi harrastaa sitä, jos haluaa, ei ole mulla vaatimuksena.

Vierailija
28/67 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisilta tuppimunilta te otatte suihin, niin että karvatkin ovat tiellä? Siistitty ja puhdas karvoitus on seksikkään miehekäs.

Vierailija
29/67 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvainen mies on hot! Karvaton mies ei sytytä millään tavoin.

Vierailija
30/67 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisilta tuppimunilta te otatte suihin, niin että karvatkin ovat tiellä? Siistitty ja puhdas karvoitus on seksikkään miehekäs.

Kyllä kaikilla miehilläni tähän asti on kasvanut karvoja siinä varressakin, vaikka harvemmassa ovat. Kasvaahan niitä kasseissakin, mun käsittelyyn kuuluu kyllä kassienkin huomiointi. Hirveen paljon mukavampaa kun ne ovat sileät.

Vierailija
31/67 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
32/67 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olisi parempaa kuin työntää nenä mättääseen täynnä nektaria joka paksuna vanana imeytyy sieraimiin. Nuuhkaista syvään ja taantua esihistorialliseksi liskoksi. Tuntea kuinka silmissä kipunoi ja olla yhtä kaikkialle pursuavan sykkivän todellisuuden kanssa.

Vierailija
33/67 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei

Vierailija
34/67 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvainen mies on kiihottava, maskuliininen, pidän aika karvaisista miehistä. Joten ei missään tapauksessa mitään sheivauksia, vaan ihan luomukarvoitus.

Valitettavasti ajeltu mies näyttää minusta huvittavalta ja vähän säälittävältä. 

Vierailija
35/67 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvaisuus erottaa aikuiset miehet keskenkasvuisista pojista. Naiset erottaa tytöistä kyllä muillakin tapaa.

Vierailija
36/67 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla karvat. En mitään pikkupojan paljasta piliä halua imutella saati istua päälle

Vierailija
37/67 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen karvoissa on miehen maskuliinisuus

Vierailija
38/67 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajele, jos ei kelpaa niin sitten ei.

T: Mies

Vierailija
39/67 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä joka saa minut haluamaan pitää olla karvat, varsinkin rintakarvat ja sängenalulla oleva leuka sen näköinen että karvat kasvavat luonnostaan hyvin. Munakarvat myös luonnontilassa kuten luonto on ne tarkoittanut.

N47

Vierailija
40/67 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks meille kaikille löytyy omanlaisensa. Itse vihaan karvoja ja miehen mitta minulle ei ole karvoissa. Miehekkyys on näköä, kokoa, menestystä, komeutta, ylpeyttä ja seksikkyyttä. Ei mikään remonttireiska karvoineen ole mun unelmamies, vaan sheivattu supersankari. Mutta mä oonkin spessu itekki

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän