Onko munakarvat turn off?
Mietin vain, että onko naisille mitään merkitystä sillä, että onko miehellä alakarvoja vai ei. Pidän karvoista enemmän kuin posliinista, mutta siistin kuitenkin puskaa vähän, ja kassit ja varren vedän ihan paljaaksi. Tuskin tuollainen järjestely ainakaan suuseksissä haittaa.
Kommentit (67)
Ennen kun olin saanut oikeaa miestä ajattelin että karvat on hyi. Mutta auta armias miten teinille ne karvattomat pojat näyttääkään! Rakastan mieheni joka ainoata karvaa :) toki minusta on ihan kamalan näköistä jos mies on kuin apina, yhtä karvainen, mutta tiedättekös mitä? Luonnon valinta on ohjannut ihmisiä tiettyyn suuntaan :)
Mä tykkään miehellä karvoista, mutta pallit on kyllä vähän kivemmat siloisina...ei mee niin paljon karvoja suuhun. :) Muuten ihan sama oikeestaan.
Minusta on oikein seksikästä kun nuorilla pojilla on oikein kunnon tuuheat munakarvat. Etenkin kun on muuten sileä ja poikamainen vartalo, niin on se kyllä kiihottavan näköistä ja on sellaista mukava imeäkin, kun karvat hieman kutittelee poskia.
t. gay setä
Vierailija kirjoitti:
Ahdhfkfr kirjoitti:
Parta, kainalo-, rinta-, selkä- ja alapääkarvat on ällöttäviä. En panis miestä joka ei noista hankkiudu eroon.
...eli haluat panna pikkupoikia
Karvojen poisto ei tee mitenkään vähemmän miehekkääksi. Seksikkäämmäksi kyllä.
Ei todellakaan ole turn off. Just seksikkäät.
M21
Vierailija kirjoitti:
lyhyet, siistit karvat ok. Puskan omistavaa kaveria en suostuisi imemään, karvojen nappailu hampaiden välistä ja nenän uppoaminen puskaan ei yhtään houkuttele.
Ei kaikki miehet perusta suihinotosta. Nainen voi harrastaa sitä, jos haluaa, ei ole mulla vaatimuksena.
Millaisilta tuppimunilta te otatte suihin, niin että karvatkin ovat tiellä? Siistitty ja puhdas karvoitus on seksikkään miehekäs.
Karvainen mies on hot! Karvaton mies ei sytytä millään tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Millaisilta tuppimunilta te otatte suihin, niin että karvatkin ovat tiellä? Siistitty ja puhdas karvoitus on seksikkään miehekäs.
Kyllä kaikilla miehilläni tähän asti on kasvanut karvoja siinä varressakin, vaikka harvemmassa ovat. Kasvaahan niitä kasseissakin, mun käsittelyyn kuuluu kyllä kassienkin huomiointi. Hirveen paljon mukavampaa kun ne ovat sileät.
Mikä olisi parempaa kuin työntää nenä mättääseen täynnä nektaria joka paksuna vanana imeytyy sieraimiin. Nuuhkaista syvään ja taantua esihistorialliseksi liskoksi. Tuntea kuinka silmissä kipunoi ja olla yhtä kaikkialle pursuavan sykkivän todellisuuden kanssa.
Karvainen mies on kiihottava, maskuliininen, pidän aika karvaisista miehistä. Joten ei missään tapauksessa mitään sheivauksia, vaan ihan luomukarvoitus.
Valitettavasti ajeltu mies näyttää minusta huvittavalta ja vähän säälittävältä.
Karvaisuus erottaa aikuiset miehet keskenkasvuisista pojista. Naiset erottaa tytöistä kyllä muillakin tapaa.
Täytyy olla karvat. En mitään pikkupojan paljasta piliä halua imutella saati istua päälle
Miehen karvoissa on miehen maskuliinisuus
En ajele, jos ei kelpaa niin sitten ei.
T: Mies
Miehellä joka saa minut haluamaan pitää olla karvat, varsinkin rintakarvat ja sängenalulla oleva leuka sen näköinen että karvat kasvavat luonnostaan hyvin. Munakarvat myös luonnontilassa kuten luonto on ne tarkoittanut.
N47
Onneks meille kaikille löytyy omanlaisensa. Itse vihaan karvoja ja miehen mitta minulle ei ole karvoissa. Miehekkyys on näköä, kokoa, menestystä, komeutta, ylpeyttä ja seksikkyyttä. Ei mikään remonttireiska karvoineen ole mun unelmamies, vaan sheivattu supersankari. Mutta mä oonkin spessu itekki
Uimarit siis eivät mielestäsi ole miehekkäitä, minusta taas hyvinkin hotteja.