Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä haluaa _aina_ että pidän seksin aikana paidan päällä

Vierailija
10.08.2016 |

Olen lihava (160cm/83kg) mutta itsepähän hän halusi alkaa seurustelemaan. Aina seksin aikana jos yritän ottaa paitaa pois hän sanoo "no ei kun anna sen vaan olla" tai jos paita/toppi rullaantuu touhujen aikana niin oikoo sen takaisin että se peittää mahani. Älkää tulko sanomaan että laihduta, koska teen sitä parasta aikaa mutta muut neuvot otetaan vastaan.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm..miehelläsi on jokin seksuaalinen ongelma.. jospa se ongelma on rinnat, ei maha?  Eihän maha edes pahasti näy vaikka selällään..

Vierailija
2/22 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkää naisen nännejä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei halua nähdä tissejä? Kai sulla on sellaiset?

oletteko ikinä alasti? Suihkussa,saunassa?

miksi alkoi llemaan sun kanssa jos ei halua nähdä läskejäsi?

t.M

Vierailija
4/22 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suostut tuollaiseen? Jotain kunnioitusta pitäisi itseä kohtaan olla, ettei alistu ihan minkälaiseen kohteluun hyvänsä.

Vierailija
5/22 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis rintoja kyllä hyväilee mutta mahamakkarat on ongelma. Meillä ei ole saunaa paitsi hänen vanhempiensa mökillä ja siellä kävimme kaksi kertaa. Silloin tosin painoin 15kg vähemmän.

Ap

Vierailija
6/22 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, tosi ikävää. En kyllä itse suostuisi ihmisen kanssa jota noin häiritsisi vartaloni. 

Itsellä kuitenkin päinvastainen tilanne, häpeän itse pieniä rintojani ja haluisin pitää paitaa päällä, koska itsevarmempi olo ja nautinkin itse tilanteesta enemmän niin. Mutta mies halua aina tissit esille ja tekee sen vähän pakottaenkin, ymmärrän kuitenkin että hän yrittää vaan saada mut tajuamaan että tykkää niistä ja ei oo mitään syytä peitellä, mutta jos en ole valmis niin en ole.. 

Vierailija
7/22 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tähän voi sanoa. Miehesi tykkäisi timmistä naisesta mutta ei ole sellaista saanut.

Vierailija
8/22 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala mies. :D Yrittää viedä itsetuntosi. Älä anna sitä!

Vierailija
9/22 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki korsetti :) Peittää ja ehkä kursii vähän kokoonkin. Sellaiset kevyet "korsetit" on suht edullisiakin.

Vierailija
10/22 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei, tosi ikävää. En kyllä itse suostuisi ihmisen kanssa jota noin häiritsisi vartaloni. 

Itsellä kuitenkin päinvastainen tilanne, häpeän itse pieniä rintojani ja haluisin pitää paitaa päällä, koska itsevarmempi olo ja nautinkin itse tilanteesta enemmän niin. Mutta mies halua aina tissit esille ja tekee sen vähän pakottaenkin, ymmärrän kuitenkin että hän yrittää vaan saada mut tajuamaan että tykkää niistä ja ei oo mitään syytä peitellä, mutta jos en ole valmis niin en ole.. 

Ei pienissä rinnoissa ole mitään hävettävää, monet miehet tykkää pienirintaisista naisista, koska yleensä pienirintaisilla on timmimpi kroppa mitä isorintaisilla ja se timmi peppu on tärkeämpää miehelle.

Vierailija
11/22 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivo rakastelua sepaluksen kautta

Vierailija
12/22 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa gayltä. Jos ei ole gay niin todella törkeää.

Vierailija
13/22 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna sille enää

Vierailija
14/22 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lihava (160cm/83kg) mutta itsepähän hän halusi alkaa seurustelemaan. Aina seksin aikana jos yritän ottaa paitaa pois hän sanoo "no ei kun anna sen vaan olla" tai jos paita/toppi rullaantuu touhujen aikana niin oikoo sen takaisin että se peittää mahani. Älkää tulko sanomaan että laihduta, koska teen sitä parasta aikaa mutta muut neuvot otetaan vastaan.

Ja muutama viestin tuon jälkeen kerrot, että olit silloin 15 kiloa hoikempi. :D

Vierailija
15/22 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiseeko pillusi koko ajan pahalta? Entinen tyttöystävän filee lemusi todella pahalta ja hän halusi itsekin pitää aina paitaa päällä, sillä ratsastaessa helma laskeutuu eteen ja peittää hajun.

Vierailija
16/22 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä voi myös olla erikoinen fetissi, eli että miehesi kiihottuu siitä kun pidät paidan päällä. Asiasta voi olla vaikea kertoa jos hän pelkää leimaantumista.

Vierailija
17/22 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän poikaystävääsi. Jos mun mies lihoais 15kg, pyytäisin varmaan minäkin pitämään paidan päällä. En ottanut tunkkia, vaan normaalikroppaisen miehen. Rakkaus ei katso kiloja, mutta halut katsoo.

Vierailija
18/22 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki joku seksy asu pidan sijaan? Siinä saat rinnat esiin tarvittaessa, mutta reppu jää piiloon pitsin tms alle. Mulla vatsareppua ja tykkään itse pitää paitaa koska muuten ikävä hikinen tunne kun ihot miehen kanssa vastakkain ja sitten ne tarttuu jne...

Ja aina voi rohkaistua ja kysyä asiasta mieheltä suoraan? Ainakana 15kg ei ole niin iso muutos...

Vierailija
19/22 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki joku seksy asu pidan sijaan? Siinä saat rinnat esiin tarvittaessa, mutta reppu jää piiloon pitsin tms alle. Mulla vatsareppua ja tykkään itse pitää paitaa koska muuten ikävä hikinen tunne kun ihot miehen kanssa vastakkain ja sitten ne tarttuu jne...

Ja aina voi rohkaistua ja kysyä asiasta mieheltä suoraan? Ainakana 15kg ei ole niin iso muutos...

Häh? 15kg lisää 160-senttiselle naiselle on ihan helvetisti!

Vierailija
20/22 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mukavampi kun paita välissä , luistaa paremmin eikä tartu ihot toisiinsa kiinni. Varsinkin kun hikoilee vähän touhutessa 5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi