Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä haluaa _aina_ että pidän seksin aikana paidan päällä

Vierailija
10.08.2016 |

Olen lihava (160cm/83kg) mutta itsepähän hän halusi alkaa seurustelemaan. Aina seksin aikana jos yritän ottaa paitaa pois hän sanoo "no ei kun anna sen vaan olla" tai jos paita/toppi rullaantuu touhujen aikana niin oikoo sen takaisin että se peittää mahani. Älkää tulko sanomaan että laihduta, koska teen sitä parasta aikaa mutta muut neuvot otetaan vastaan.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu kyllä oudolta. Vaimoni haluaa joskus ratsastaa, tiedän sen jo vuosien myötä. Kun hän tulee makkariin tai on jo makkarissa, hän haluaa ratsastaa paita tai seksikkäät rintaliivi päällä. Vaimoni kiihottuu siitä kun puristelen paidan alta rintojaan tai liivien alta, hän pitää silmiään kiinni ja huohottaa. Sitten hän ottaa paidan pois, liivejä ei koska pitää siitä nännejä hän haluaa imettävän näin meillä.  Uskoisin hänen paranevan kunhan käy seksiterapeutullaM50+.

Vierailija
22/22 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki joku seksy asu pidan sijaan? Siinä saat rinnat esiin tarvittaessa, mutta reppu jää piiloon pitsin tms alle. Mulla vatsareppua ja tykkään itse pitää paitaa koska muuten ikävä hikinen tunne kun ihot miehen kanssa vastakkain ja sitten ne tarttuu jne...

Ja aina voi rohkaistua ja kysyä asiasta mieheltä suoraan? Ainakana 15kg ei ole niin iso muutos...

15 kiloa ei ole iso muutos??!!no ei kai sit jos on 200 kilonen ..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi