Kysy mitä vain Kånken-hullulta
Kommentit (25)
Hmm, olettaisin että seuraava:
Olen aina pitänyt muotivaatteita/asusteita käyttäviä vajaaälyisinä. Lisäksi tuo massa, mitä koulujen pihoilla näkyy tekee minut surulliseksi. On pakko käyttää reppua, josta monikaan ei varmasti oikeasti pidä. Ja se lammasmaisuus, mikä pakko teineillä on olla identtisiä kopioita toisistaan?
- Kånken-hullu
Ostin toissapäivänä uuden repun: turkoosinharmaa mini Kånken. Sopivan kokoinen, kun ei voi lastata mukaan liikaa tavaraa, hyvä kantaa ja kivan värinen. Vituttaako?
Väitätkö että olet joku ainoa oikea Kånken-hullu? Jos, niin millä oikeudella, on täällä meinaan muitekin kånkka-kriittisiä. Itsekin nälvin kånkan hankkineita joka välissä.
3, ei vituta, olen puolestasi surullinen.
4, olen se alkuperäinen, mutta tervetuloa joukkoon muutkin :)
- Kånken-hullu
Fjällräven tekee mm. istuvimmat, hengittävimmät ja käyttäjäystävällisimmät housut laatua unohtamatta, toki monta muutakin kivaa!
Vierailija kirjoitti:
Fjällräven tekee mm. istuvimmat, hengittävimmät ja käyttäjäystävällisimmät housut laatua unohtamatta, toki monta muutakin kivaa!
Ruotsalaiset osaa suunnittelun ja muotoilun, viimeks ostin Orreforsin olutlasit, ihanan näköiset ja käteen sopivat!
6, mistä kohtaa ne ohuet olkaimet ovat mielestäsi ladukkaat?
t. Ei ap
9, olen. En tosin juurikaan enää oksentele, olen tajunnut että minun täytyy sietää niitä. Täällä kirjoittaminen auttaa minua valtavasti purkamaan ahdistusta.
- Kånken-hullu
Mikä siinä nyssykässä oikein viehättää? Ihme eräreppu ja on kaiken lisäksi aika pienikin ja maksaa vitusti. Ei mitenkään hintansa arvoinen
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä nyssykässä oikein viehättää? Ihme eräreppu ja on kaiken lisäksi aika pienikin ja maksaa vitusti. Ei mitenkään hintansa arvoinen
Aamen!
Vierailija kirjoitti:
Mikä reppu tuo konken oikein on kun en ole ikinä nähnyt?
Ihan varmasti olet, vaikka et ehkä tiedä (tunnista) nähneesi.
Vierailija kirjoitti:
Mikset hae apua pakkomielteeseesi?
Vastaan puolesta: ns. Kånken-hullu on harvoja täysjärkisiä näillä palstoilla. Ja Kånken on sairaus. SIKSI!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä! Sitä suositaan kska se on nyt muotiaah :D
Mikä teki sinusta Kånken-hullun?