Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu, että yhdyntä tuntuu (ainakin minusta naisena) paremmalta synnytyksen jälkeen?

Vierailija
10.08.2016 |

Olen itse päätellyt niin, että synnytys vei "viimeisenkin palan neitsyydestäni", eli että repesin niin paljon, että penis yltää ja osuu nyt paremmin mieluisiin paikkoihin. Onkohan näin?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin tuntuu paremmalta mutten revennyt laisinkaan ja seksinkin aloitin 10pv synnytyksen jälkeen. Mieskin sanoi että tuntuu paremmalta.

Vierailija
2/18 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi tulla emätinorgasmeja vasta ekan synnytyksen jälkeen. SItä ennen vain klitorista hieromalla tuli, ja emättimeen "pökkiminen" ei tuntunut miltään. Nykyisin se tuntuu todella hyvältä. En tiedä yhtään mistä johtuu tämä muutos, mutta oikein mukava se on ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös tuntoherkkyys parani ensimmäisen synnytyksen jälkeen, sitä ennen oli myös paikat olleet liiankin tiukat. Mutta... Toisen synnytyksen jälkeen en olekaan sitten tuntenut paljon mitään. Tuli repeämiä ja huonosti korjattiin. Liekö se vaikuttaa.

Vierailija
4/18 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joskus synnytän, niin ottaisin itekin mielelläni vastaan sen muutoksen, että orkkuja tulis myös yhdynnässä. Kaippa se synnytys muovaa paikkoja, ja hyvällä tuurilla hyvään suuntaan.

Vierailija
5/18 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika yleinen löydös perinteisen tussusynnytyksen jälkeen. Sektion ei.

Vierailija
6/18 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minustakin tuntuu paremmalta mutten revennyt laisinkaan ja seksinkin aloitin 10pv synnytyksen jälkeen. Mieskin sanoi että tuntuu paremmalta.

Ei taida siis minun päätelmäni pitää paikkaansa.

Aloinkin vastauksesi luettuani muistella ensimmäistä yhdyntäämme synnytyksen jälkeen. Aikaa oli kulunut muistaakseni kaksi viikkoa, ja olin niin järkyttynyt, kun yhdyntä ei tuntunut miltään, että aloin itkeä! Käsikopelollakin paikat olivat aivan muusina, aivan kamalaa. Onneksi ne paikat taisivat siitä joten kuten palautua, enkä enää muistakaan, minkälainen pimperoni oli ennen synnytystä ;)

Ap

Vierailija
7/18 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taida siis minun päätelmäni pitää paikkaansa.

Aloinkin vastauksesi luettuani muistella ensimmäistä yhdyntäämme synnytyksen jälkeen. Aikaa oli kulunut muistaakseni kaksi viikkoa, ja olin niin järkyttynyt, kun yhdyntä ei tuntunut miltään, että aloin itkeä! Käsikopelollakin paikat olivat aivan muusina, aivan kamalaa. Onneksi ne paikat taisivat siitä joten kuten palautua, enkä enää muistakaan, minkälainen pimperoni oli ennen synnytystä ;)

Ap

Voihan se sinun kohdalla pitääkin paikkansa :) Itse palauduin todella nopeasti ja synnytys oli minulle naurettavan helppo, koko touhu vesien menosta oli vartissa ohi :D Mitään ei revennyt ja kaikki meni oppikirjojen mukaan. Synnytyskin on niin yksilöllinen kokemus ja siinä voi tapahtua vaikka mitään etten usko tuohon olevan mitään yhtä totuutta. :) Itselläni seksi tuntui hyvältä eikä ollut tunnottomuuksia, jos sinä repesit niin arpeutumat monesti ovat tunnottomia alkuun^^

8/18 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi vittu, just synnyttäneen ämpärinkokoinen toosa, EWW!!

-IISAK SONNI

Nyt on maha täynnä

Vierailija
9/18 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

IISAKSONNI kirjoitti:

No hyi vittu, just synnyttäneen ämpärinkokoinen toosa, EWW!!

-IISAK SONNI

Mahtaa sulla olla pieni penis, jos voit verrata toosaa synnytyksen jälkeen ämpäriin :DDD

Vierailija
10/18 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman huomasin. Emättimestä tuli tuntoherkempi ja aloin saada orgasmin yhdynnässä, vaikka tiukkuus kärsikin.

Puoliso otti muutoksen ilolla vastaan, saa nykyään herkemmin ja voimakkaampia orgasmeja (usein saadaan yhtä aikaa) vaikka vaimo onkin tällainen väljä ja pilaantunut ;-)

Vierailija
11/18 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on ollut synnytyksessä pimpuli levällään muutamankin ihmisen töllistellessä vieressä, eritteet valuen, on turha häveliäisyys kadonnut myös seksistä?

Vierailija
12/18 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on ollut synnytyksessä pimpuli levällään muutamankin ihmisen töllistellessä vieressä, eritteet valuen, on turha häveliäisyys kadonnut myös seksistä?

En usko, että tästä on omalla kohdallani ainakaan kyse. Jännä juttu kyllä.

Ap

Vierailija
13/18 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä saan emätinorgasmeja vaikka en ole synnyttänyt. Nuorempana en saanut, mutta nyt nelikymppisenä kyllä... Eli ei välttämättä synnytys tuo herkkyyttä vaan ikä.

Vierailija
14/18 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joku kehon juoni saada naiset lisääntymään vielä synnyttämisen jälkeen

Vierailija
15/18 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse päätellyt niin, että synnytys vei "viimeisenkin palan neitsyydestäni", eli että repesin niin paljon, että penis yltää ja osuu nyt paremmin mieluisiin paikkoihin. Onkohan näin?

Sinusta ehkä, mutta tuskin miehestä väljä, venähtänyt loora on mikään koukku!

Vierailija
16/18 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä alkoi ejakuloinnit ja squirttaus synnytyksen jälkeen. Mies tykkää.

Mutta täähän on tabu tää aihe. Naisen pitää vaan revetä persereiästä korvaan ja kaikki on menetetty.

Vierailija
17/18 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että tästä on omalla kohdallani ainakaan kyse. Jännä juttu kyllä.

Ap

Kuinka siveästi siis olet onnistunut synnyttämään? Jalat ristissä?

Vierailija
18/18 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä alkoi ejakuloinnit ja squirttaus synnytyksen jälkeen. Mies tykkää.

Mutta täähän on tabu tää aihe. Naisen pitää vaan revetä persereiästä korvaan ja kaikki on menetetty.

Meilläpäin tuotta sanotaan virtsankarkailuksi, mutta ihan miten vaan... ;D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän