130 euron viskoosimekko H&M
Alennuksessa 90 e. Miksi maksaa noin paljon? Ihan kiva on, mutta ei mitenkään erityisen hieno. Ostaisitko itse henkkamaukkaviskoosia satasella?
Kommentit (5)
Hyvät katteet rievuilla, mekon tuottaminen on maksanut murto-osan satasesta, joten kivasti massia kääräistään tuosta välistä.
Onkohan tuo katkokuituista vai katkomatonta viskoosia? Katkomaton viskoosi on mun mielestä yksi parhaista materiaaleista hameissa ja mekoissa: ei rypisty, tuntuu ihanan viileältä kesäisin, ei näy läpi ja kestää, kestää ja kestää. Mulla on kaapissa muutamia kirpparilta ostettuja 70-80 -lukujen viskoosihameita ja ovat yhä kuin uusia.
Katkokuituisella viskoosilla ei sitten teekkään mitään. En pidä yhtään.
Riippuen siis viskoosin laadusta, niin saattaisin ostaakin.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tuo katkokuituista vai katkomatonta viskoosia? Katkomaton viskoosi on mun mielestä yksi parhaista materiaaleista hameissa ja mekoissa: ei rypisty, tuntuu ihanan viileältä kesäisin, ei näy läpi ja kestää, kestää ja kestää. Mulla on kaapissa muutamia kirpparilta ostettuja 70-80 -lukujen viskoosihameita ja ovat yhä kuin uusia.
Mielenkiintoista, en tiennyt noita kuitueroja. Pystyykö noita erottamaan jotenkin silmämääräisesti tai käsituntumalla? Onkohan katkokuituinen viskoosi jotenkin lötkömpää? Olen pari kertaa erehtynyt ostamaan sellaisen lötkön pehmeän viskoosivaatteen, ja nehän eivät kestäneet ollenkaan. En osta enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista, en tiennyt noita kuitueroja. Pystyykö noita erottamaan jotenkin silmämääräisesti tai käsituntumalla? Onkohan katkokuituinen viskoosi jotenkin lötkömpää? Olen pari kertaa erehtynyt ostamaan sellaisen lötkön pehmeän viskoosivaatteen, ja nehän eivät kestäneet ollenkaan. En osta enää.
Joo katkottu viskoosi on juurikin tuollaista pehmeämpää, pörröisempää ja lötkömpää. Katkomaton on liukasta ja sileää.
Hyi. En maksais edes 9 euroa.