Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kokemuksia abortista?lääkkeellisestä?

Vierailija
02.03.2006 |

kuinka kauan kivut ja vuoto kesti?entä miten henkinen puoli?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisesti oli todella helpottunut olo, painajainen oli ohi. En ole katunut aborttia kertaakaan.

Vierailija
2/4 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain suun kautta yhden tabletin. Se oli maanantaiaamu. Vuoto alkoi tiistaina, kivut olivat lähinnä menkkamaista jomotusta. Keskiviikkona oli tarkoitus mennä sairaalaan, jossa saisin lisää lääkitystä että alkio poistuisi. Homma ratkesi kuitenkin jo tiistai-iltana kotona, alkio kaikkineen tuli ulos. Keskiviikoksi jäi vain käynti sairaalassa, jossa kohdun todettiin tyhjentyneen. Vuotoa kesti runsaana pari päivää, sitten niukempana ja lopuksi pelkkänä " tuhruna" yhteensä n.2 viikkoa.

Fyysisesti pieni juttu, mutta kun lapsia kuitenkin jo on, oli henkinen puoli rankempi. Alkion näkeminen, ja vielä kotona. Siihen en ollut varautunut. No, se oli varmasti ihan hyväkin. Ja oikein. Vaikka se olikin vaan ehkä sentin kokoinen. Itkin useamman illan enkä oikeastaan nukkunut. Abortti tehtiin rv 8+.

Mutta. Ratkaisu on osottautunut parhaaksi mahdolliseksi. Viikkojen kuluessa aloin tuntea silkkaa helpotusta. Olen sinut tekoni kanssa, enkä sitä kadu.

Aika harva kai mokomaan edes ryhtyisi kovin kevein perustein...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki meni päin helvettiä. Ihan järkyttävät kivut. jouduttiin tekemään kahteen kertaan ja silti kudosta jäi kohtuun->tulehdus. Jouduttiin kaavinta tekemään kuitenkin ja hirveät antibiootit. Kaveri sairasti 5 viikkoa!

Vierailija
4/4 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin sairaalassa ultrassa ym. ja sain suunkautta lääkkeet (tämän jälkeen ei voi enää peruuttaa) ja lähdin kotiin pillreiden kanssa. Olikohan kahden pivän päästä vai kolmen pivän päästä piti laittaa ne tabletit kohdunsuulle muistaakseni 4kpl ja varalle annettiin vielä 2kpl... vuodon piti alkaa muutaman tunnin kuluttua. Ja niin alkoi, supistuksia ei minulla ollut oikeastaan ollenkaan. Olin kyllä saanut vahvat kipulääkkeet ja pahoinvointi lääkkeetkin. Mutta en tarvinnut niitä. Vähän alaselkää jomotti ja sitten alkoi runsaampi vuoto ja tunsin että jotakin tuli, juoksin vessaan ja veikkaan istukaksi sitä mitä sieltä tuli... minuutin kahden päästä tuli sitten noin nyrkin kokoinen sikiöpussi, ehjänä. Pahalta tuntui kipata se vessan pönttöön, mutta olin kertakaikkiaan niin valmistaunut siihen päätökseeni, että siitä selvisin kyllä ihan helposti. Vuodin seuraavat 5 viikkoa ja kun tiputtelua oli vielä 3 viikon ajan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi