Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko Seiska maksaa ns "tavis"salarakkaille? Jos siis sinne viitsis ottaa

Vierailija
09.08.2016 |

yhteyttä, en oo mikään miss helsinki tai mitään muutakaan nimellisesti, kaunis ja nuori nainen vain jota eräs perheellistynyt julkku paneskellut mennen tullen - kuvia todisteena miehestä mun sängyssä ;)
Lähipiirini tietää ja naureskelee vaan mikä säälittävä pariskunta tän vaimokkeensa kanssa joka ei mitään ilmeisesti tajua tai sit ei halua tajuta/tunnustaa... julkisuutta en kaipaa mut käteiselle ois käyttöä ;)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kaipaa julkisuutta ja silti olisit valmis saamaan naamasi lehtiin? Kannattaa varmaan hankkia se raha jollain toisella tapaa. Koska kos ton teet, menee mainekin.

Vierailija
2/3 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis en haluis naamaani lehtiin, mut jutun oisin muuten valmis rahasta paljastamaan. Onko tää mahdollista? Ja mulla siis kuvia ko. miehestä mun sängyssä, ja meistä yhdessä, nekin vois julkasta silleen et mun naama vaan blurrattais? Joo okei mä haluun vaan rahaa mut joku moraalisempi vois vinistä et aika vasta penikoinu vaimokekin ansaitsis tietää.. eikö?  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös huhuttu, että jotkut julkut maksaa todella hyvin Seiskalle siitä ettei heistä kirjoitella. Olenkin ihmetellyt kun jostain julkuista ei tehdä paljastavia huume ym. paljastuksia vaikka aika monet tietää niistä.