Kamala tuo H&M-mainos jossa meikatut pikkulapset tanssii!
Mitä hittoa oikeasti! Tuon ikäisten pitäisi leikkiä ulkona kavereiden kanssa, eikä tanssia meikit naamassa telkkarissa :o
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Miksi lapset ei saa enää olla lapsia? Tuossa mainoksessa pikku muksut on tekemällä tehty ikäistään kymmenen vuotta vanhemmiksi pikku teinipissiksiksi. En mä ainakaan halua omasta lapsestani tuollaista. Annetaan niiden olla ihan rauhassa sen ikäisiä kuin ovat. Kovalta näyttämistä ja vastakkaisen sukupuolen kiihdyttämistä ehtii harjoitella ihan tarpeeksi sitten, kun ovat oikeasti teini-ikäisiä. Ei tarvi aloittaa vielä eskarissa. En oikeastaan enää ihmettele, että H&M:stä ei yli 130-senttiselle löydä muuta kuin hutsahtavia pissistyylin vaatteita.
Tämä on niin totta! Oma tyttöni on juuri kasvanut yli niistä hm pikkupuolen vaatteista ja ei sieltä isolta puolelta oikein löydy enää hänelle vaatetta kun en minä halua häntä pikkunaiseksi pukea, kun ikää on vasta se 8v! Todella inhottavaa, nykyään ostetaan vaatteet ihan muualta, vaikka niistä pienten vaatteista tykättiin ja harmittaa vaan etteivät enää mahdu.
Mäkin olen 20 vuotias 1 lapsen äiti ja mielestäni tuo on mauttomin mainos vähään aikaan, aivan kamala :(
Vierailija kirjoitti:
Minä nyt niin mieleni pahoitin kun lapset tanssii telkkarissa. Moiset raggarit pitäis lailla kieltää, nih. Ja nyt vedän kukkahatun syvemmälle päähäni, nih! 😤😤
En itse todellakaan ole mikään kukkahattutäti mutta lasten täytyy saada olla lapsia, ja tuo mainos on kamala. Voisihan ne tanssia jotain lapsille sopivampaa tanssia, miksi pitää tehdä pikkuaikuisia?
Käytän itse minihameita, mikrosortseja, lyhyitä paitoja, tiukkoja freddyjä, pikkupikkubikineitä rannalla, meikkaan ymym, eikä niissä itsessään mitään pahaa ole, mutta minä olenkin 26-vuotias, enkä 6! Tyttäreni ei sellaisia todellakaan käytä.
Vierailija kirjoitti:
Pikaisella googletuksella olis selvinny että kyseessä on tanssiryhmän flash mob -esitys.
Ei tuo pätkä ole se tv-mainos.
Ei kyllä. Lasten pitäisi temmeltää epätahtisesti raitapaidoissa ja kukkakaavuissa leikkikentällä tai niityllä. Mitään ohjattua toimintaa ei saa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä nyt niin mieleni pahoitin kun lapset tanssii telkkarissa. Moiset raggarit pitäis lailla kieltää, nih. Ja nyt vedän kukkahatun syvemmälle päähäni, nih! 😤😤
En itse todellakaan ole mikään kukkahattutäti mutta lasten täytyy saada olla lapsia, ja tuo mainos on kamala. Voisihan ne tanssia jotain lapsille sopivampaa tanssia, miksi pitää tehdä pikkuaikuisia?
Käytän itse minihameita, mikrosortseja, lyhyitä paitoja, tiukkoja freddyjä, pikkupikkubikineitä rannalla, meikkaan ymym, eikä niissä itsessään mitään pahaa ole, mutta minä olenkin 26-vuotias, enkä 6! Tyttäreni ei sellaisia todellakaan käytä.
Tässähän se nurinkurisuus onkin. Miksi ihmeessä aikuinen nainen pukeutuisi lasten vaatteisiin? Kyllä lapset saa olla alasti ja pienissä vaatteissa, siinä ei ole mitään pahaa, se on jos mikä on luonnollista. Sitten aikuinen nainen "pukeutuu" pikkupikkubikineihin ihmisten ilmoilla? MIKSI? Vaatteet päälle tai mökin suojaan.
Vierailija kirjoitti:
Pikaisella googletuksella olis selvinny että kyseessä on tanssiryhmän flash mob -esitys.
Ei se ole mikään flashmob jos pörssiyhtiö järjestää sissimakkinointitilaisuuden.
Olen miettinyt koko ajan, että onko mainosta tietyistä kohdin nopeutettu, vai ovatko lapset muka noin taitavia tanssijoita. Vetävät kuin nuoret hormonibuustatut aikuiset...
Onpa tiukkapipoista porukkaa. Minusta se on kiva ja piristävä mainos! :)
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt koko ajan, että onko mainosta tietyistä kohdin nopeutettu, vai ovatko lapset muka noin taitavia tanssijoita. Vetävät kuin nuoret hormonibuustatut aikuiset...
Kyllähän lapsi oppii, jos treenaa tanssia. Mutta mielestäni noita kaikkia liikkeitä ei tuon ikäisen lapsen pitäisi osata lainkaan, vaikka olisi kuinka taitavaa osata ne.
Mä aloitin tästä yhden ketjun muutamia päiviä sitten. Mua inhottaa varsinkin sen yhden pojan ilme ja se kun ne takoo nyrkkiä kämmeneen, se elehän tarkoittaa väkivallalla uhkailua. :S
Vierailija kirjoitti:
Mä aloitin tästä yhden ketjun muutamia päiviä sitten. Mua inhottaa varsinkin sen yhden pojan ilme ja se kun ne takoo nyrkkiä kämmeneen, se elehän tarkoittaa väkivallalla uhkailua. :S
Mua häiritsee myös sen yhden yksittäisen tytön asento ja lantionliike + ilme.
Hei mummut, relatkaa vähän :D
Ruotsissa kaikki ymmärtää mistä tässä on kyse: barn vill vara lite tuffa o ha kul!!