Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamala tuo H&M-mainos jossa meikatut pikkulapset tanssii!

Vierailija
09.08.2016 |

Mitä hittoa oikeasti! Tuon ikäisten pitäisi leikkiä ulkona kavereiden kanssa, eikä tanssia meikit naamassa telkkarissa :o

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen ihmetellyt ja kas kummaa kun tästä ei ole kukaan nostanut älämölöä, mutta kaikesta muusta kyllä nostetaan..

Vierailija
2/34 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen ihmetellyt ja kas kummaa kun tästä ei ole kukaan nostanut älämölöä, mutta kaikesta muusta kyllä nostetaan..

Niinpä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiseen kasvatukseen pitää pyrkiä ajoTuollaiseenseen parhaat (?) pallit.

Rumien naisten lapsia, jotka ovat perineet isän ulkonäön.Äiti hehkuttaa sukupolvensa pahannäköisellä naamalla

Vierailija
4/34 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkki mainokseen? Mä en oo löytänyt.

Vierailija
5/34 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linkki mainokseen? Mä en oo löytänyt.

En tiedä näkeekö netistä, mutta telkkarissa se pyörii tosi usein.

Vierailija
6/34 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Inhottaa kun pikkutytöt ketkuttelee tuollaisissa vaatteissa ja meikeissä :( 

Vierailija
7/34 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai minusta todella kiva ja piristävä mainos! Varsinkin se ihan pieni poika on todella hauska ja söpö ilmeineen ja eleineen!

Olet kai joku tiukkapipo :D

Vierailija
8/34 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tästä jo ketju täällä pari pv sit.

(Karsea ja ahdistava mainos mustakin, sekä pelottava. Tommostako Ruotsissa nykyään on ja kohta täälläkin? Ihme lapsijengiläisiä.. En osta h&m:ltä enää, vaatteet kiinalaisia myrkyillä käsiteltyjä ja mainoksetkin järkyttäviä.)

Vierailija
9/34 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai minusta todella kiva ja piristävä mainos! Varsinkin se ihan pieni poika on todella hauska ja söpö ilmeineen ja eleineen!

Olet kai joku tiukkapipo :D

En toivoisi, että kenenkään mielestä on söpöä kun noin pieniä lapsia meikataan ja laitetaan tanssimaan mainokseen.

Vierailija
10/34 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssi, meikkaus ja pukuleikitkin kuuluvat lasten elämään. Se on leikkiä myös.

Vain tylsät aikuiset Suomessa haluaa tuollaisen kieltää.

Vierailija
11/34 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katsonut mainosta sillä silmällä, että meikit ym. tulevat ekana silmille,

vaan olen ajatellut, että noi tenavat ne vasta  osaa tanssia :D

Vierailija
12/34 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nuo Dressmanin miehet taas....ooohh....aaahh...

Vierailija
13/34 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kamala. Olen aivan hirveä äiti ilmeisesti. Laitoin 3v tytölle i naamiaisiim luomiväriä kun halusi olla prinsessa. Eräs 5v oli paikalla jopa ripsarissa ja luomiväreissä.

Vierailija
14/34 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsellut ihan samaa, se on suorastaan ällöttävä! Tänään viimeksi mietin että miten on noin pahasti arviointikyky mainostoimistolla pettänyt, ei tuota kukaan voi pitää soveliaana! En edes ole mikään vanha konservatiivinen ihminen, vaan 26-vuotias, mutta tokaluokkalaisen tytön äiti ja kyllä kauhistuttaa tuollainen tanssi jne lapsilla. Hirveä mainos.

Vierailija
15/34 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kamala. Olen aivan hirveä äiti ilmeisesti. Laitoin 3v tytölle i naamiaisiim luomiväriä kun halusi olla prinsessa. Eräs 5v oli paikalla jopa ripsarissa ja luomiväreissä.

Ja ne tanssivat siellä kuin aggressiiviset jenginuoret ja hetkuttivat pyllyä?

Vierailija
16/34 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lapset ei saa enää olla lapsia? Tuossa mainoksessa pikku muksut on tekemällä tehty ikäistään kymmenen vuotta vanhemmiksi pikku teinipissiksiksi. En mä ainakaan halua omasta lapsestani tuollaista. Annetaan niiden olla ihan rauhassa sen ikäisiä kuin ovat. Kovalta näyttämistä ja vastakkaisen sukupuolen kiihdyttämistä ehtii harjoitella ihan tarpeeksi sitten, kun ovat oikeasti teini-ikäisiä. Ei tarvi aloittaa vielä eskarissa. En oikeastaan enää ihmettele, että H&M:stä ei yli 130-senttiselle löydä muuta kuin hutsahtavia pissistyylin vaatteita. 

Vierailija
17/34 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin todella vastenmielinen mainos. Ensinnäkin se biisi on ärsyttävä, ja tuollainen pikkulasten aikuisten lailla pukeminen, meikkaaminen ja käyttäytyminen on jotenkin todella oksettavaa. Ja vielä kun idea on matkia jotain ghettojen jengien välienselvittelyä, niin huh huh...

Vierailija
18/34 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ihan huikeita tanssijoita. Se on tällä hetkellä ihan paras mainos mitä tv:ssä pyörii. Kateelliset "kanki-kaikkoset" täällä aukoo päätään. 😂😂

Vierailija
19/34 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kauniita lapsia, toisin kuin suomalaisten olminaamaiset kakarat

Vierailija
20/34 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisella googletuksella olis selvinny että kyseessä on tanssiryhmän flash mob -esitys. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi