Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miradry

Hikoilija
09.08.2016 |

Onko kellään kokemusta miradry hoidosta liikahikoiluun?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään kokemusta? Joko aloittajalla olisi? Ajattelin kuukauden sisällä mennä toimenpiteeseen ja olisi kiva kuulla kokemuksia.

Vierailija
2/15 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Ihan hetki sitten minulle tehtiin kyseinen toimenpide :)

Oletkos itse käynyt jo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toimiiko se oikeasti?

Vierailija
4/15 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin hoidossa 27.2.18 eli neljä päivää sitten. Lääkäri ja sairaanhoitaja suorittivat toimeenpiteen ja todella mukavia molemmat.

Hoito kesti noin 1,5 h yhteensä, kainaloiden puhdistamiseen ja puuduttamiseen aikaaa meni noin puoli tuntia. Kainaloihin laitettiin noin puoli litraa puudutusaineadrenaliiniliuosta isolla ja pitkällä ruiskulla yhdestä reiästä ihon alle yli 15 cm kainalon yläosasta aina alas asti. Se ei sattunut yhtään, ainoastaan ensimmäinen pistos pienellä neulalla kuin verikokeessa, pieni nippaisu. Painetta tuntui kun tosiaan yli 2 desiä nestettä per kainalo tavaraa tungettiin.

Lääkäri suoritti laitteella ensimmäisen testin josta hoitaja sitten jatkoi hoidon loppuun. Yksi hoitokohta laiteella (vähän laserlaitteen tapainen) kesti noin 40 sekunttia ja niitä tehtiin 30 per kainalo eli 60. Näistä 60:stä 10 sattui ja niistä ehkä viisi sattui melko paljon. Lääkäri kävi kyllä kaksi kertaa kysymässä tarvitseeko lisää puudutusta mutta kestin kivun ilman lisäpuudutusta. Muutoin hoito tuntui kuin imurilla olisi ihsn vähä imenyt ihoa ja imurin kärkeä kääntänyt samalla. Eli ei juurikaan miltään.

Toimenpide oli siis minulle erittäin yllättävän mielekäs, kuvittelin että olisi sattunut enemmän. Nämä muutamat kivuliaat kohdat kesti kerrallaan noin kymmenen sekuntia ja itse ainakin tämän mukisematta kärsin, olenhan monta vuotta jo kaikkia apteekin mömmöjä testaillessa saanut kärsiä monta kertaa enemmän.

Vierailija
5/15 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä edelliseen tuntemuksia hoidon jälkeen.

Kainalot olivat siis hoidon jälkeen kuin tennispallot kainaloissa. Käsien iho oli kauttaaltaan puutunut koko illan, mutta kipua ei ollut kunnes seuraavana päivänä. Kipu oli todella inhottava ja käsiä oli pakko pitää koko ajan ylhäällä ja pienikin tärähdys sattui, pukeutuminen oli todella hankalaa turvotuksen ja kivun takia. Hartiat ja niskat tulivat kipeäksi käsien ylhäällä pitämisestä.

Vaikein päivä oli siis toimenpiteestä seuraava päivä jonka jälkeen alkoi jo helpottamaan. Olen pitänyt kylmäpakkauksia koko ajan kun mahdollista ja turvotus on alkanut hyvin lähtemään ja suurempia mustelmia (ainakaan vielä) ei ole tullut. Nyt, neljä päivää hoidon jälkeen pystyn pitämään käsiä alhaalla ja olo on jo lähes normaali.

Kainaloiden iho on joistain kohdista edelleen puutunut, joten kipua saattaa vielä ilmaantua.

NIIN JA ITSE HIKOILU se meinasi unohtua. Tai lähinnä sen puute :) tiukkoja paitoja ei ole voinut vielä käyttää mutta kainalot ei hikoille. Mutta ainakin oikeassa kainalossa on hyvin pieni alue josta tulee ihan vähän hikeä ja nyt kun vielä ei saa deodoranttia käyttää niin se myös haisee hieman.

Aikasemmin minulla tuli hikiläiskät siis ihan joka tilanteessa. Sain ehdottomasti rahalle vastinetta, hoito oli yllättävän miellyttävä ja pahin kipu kesti vain päivän ja olo on ollut siedettävä. Olisi pitänyt mennä jo aikaa sitten.

Hinta oli siis 1500€ (tarjouksessa, norm 2000€) Itse suosittelisin menemään toimen piteeseen siten että pari seuraavaa päivää olisi vapaata

Vierailija
6/15 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lisää kokemuksia? Ilmeisesti vain Cityklinikka tekee tätä toimenpidettä? :/

Vierailija
7/15 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin miradry hoidossa reilu vuosi sitten ja hikoilu katosi kokonaan, mutta nyt se on alkanut uudestaan. Eli vaikutus ei ollut pysyvä niinkuin luvattiin.

Vierailija
8/15 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus, tosin ei hävinnyt alun perinkään. Kiinnostaisi tämöisissä tapauksissa kokemukset suositellusta 2. käsittelystä? Onko MITÄÄN järkeä/logiikkaa maksaa 1000e mahdollisesti toisesta tyhjästä toimenpiteestä.. ? :( kiinnostaisi kyllä koittaa kun asia vaivaa.

Vierailija
9/15 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin toimenpiteessä cityklinikalla vuonna 2016. Aiemmin hikoilin niin ettei apteekin erikoisdödöt jne. pitäneet. Hikeä tosiaan valui kainaloista. Vaatteet pinttyivät pilalle nopeasti, piti koko ajan ostaa uusia vaatteita. Jos erehty laittaa jonkun vanhan pestyn paidan päälle sai hävetä ku alko haisemaan hielle nopeasti. Toimenpide kivuton. Sen jälkeen monta päivää todella turvonneet kainalot, aivan jauhelihana. Pysty käyttämään vaan isoja vaatteita. Toista kertaa en mennyt. Vähensi hikoilua huomattavasti ns. normaalille tasolle (dödöt pitää ok). Paransi elämän laatua huomattavasti. + En tarvitse heittää ehjiä lempivaatteita menemään. Suosittelen jos on oikea ongelma, mutta en turhamaisista syistä.

Vierailija
10/15 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin toimenpidessä 2 kk sitten. Paidat kastuu edelleen, eli ei auttanut. Toimenpide itse ei ollut erityisen kivulias, mutta yöllä kovat kivut, burana 800 mg kaan ei auttanut. Jäädytin kainaloita 1,5 viikkoa hoidon jälkeen ja parantuminen kesti viikkoja. Todella pettymys koko toimenpide. Olisin vaan jatkanut botox pistoksilla, näistä sai välitöntä apua vähintään puoleksi vuodeksi.

Vierailija
11/15 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulos ei ole pysyvä, he valehtelevat!!! Käynti 4kk jalkeen ei anna todellista kuvaa. Kaikki palautuu kuitenkin 2-3v. jalkeen.

Vierailija
12/15 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollain tästä lisää kokemuksia?

Vierailija
13/15 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kenelläkään ole uusia kokemuksia Miradry-hoidosta? Kävin pari käsittelyä Plastic Surgery Centerissä jossain liikahikoiluhoidossa, josta ei ollut kyllä mitään apua. Paitsi sen verran, ettei tarttenut miettiä mitä muuta sillä 1500 eurolla olisi tehnyt, joka noihin hoitoihin upposi. :( Kyllä on vaikeasti hoidettava vaiva. Mulla ei edes botox-pistokset pidä hikoilua kunnolla kurissa.

Vierailija
14/15 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kävin Plastic Surgery Centerillä jossain hikihoidossa kerran... ehkä vuodeksi vähensi hieman hikoilua, mutta nyt taas palannut ennalleen. Pitkään olen harkinnut tuota Miradry- hoitoa ja olisi kiva kuulla lisää kokemuksia.

Vierailija
15/15 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite kävin kyseisessä hoidossa 4-vuotta sitten ja kyllä on elämää helpottanut myös kainalokarvat osittain hävinneet tietyistä kohtaa. Hikoilua tulee kuitenkin jännittyneisyyden, treenin ja hermostuneisuudesta vieläkin, mutta huomattavasti on vähentynyt. Ennen toimenpidettä hikoilin jo suihkusta tullessani. :) elämä helpotti nyt vasta mietin sitä toista kertaa jospa häviäisi tokalla kerralla kokonaan 😏 haluisin kesällä kuitenkin käyttää värikästä ilman että tulee jäljen jälkelä 🤣

kävin cityklinikassa Miradrayssa siis 4 vuotta sitten ja se oli silloin alessa 1200€ ostin sen verkkokaupasta ja maksoin osissa. Normi hintahan taitaa olla liki 1600€ 😅vähän jännittää maksaa noin isoa summaa, mutta aijon silti mennä kun toimi ekalla kerralla niin varmasti tokakin kerta tekee jotain.!