Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko laittaa miehelle viestiä vai onko virhe?!

Vierailija
09.08.2016 |

Ollaan tapailtu muutamia kertoja intiimisti ja muutenkin. yhdessä on tosi mukavaa, mutta mies on ilmaissut aiemmin ettei ehkä etsi mitään vakavaa. En tiedä onko mieli muuttunut. Ollaan viestitelty silloin tällöin,
ei joka päivä.

Eilen oli treffit ja oli mukavaa. Onko moka ja tapanko miehen kiinnostuksen jos laitan tänään neutraalin viestin päivän kuulumisista ja ehdotan että tavattaisiin joku päivä kun miehellä vapaata. (Hänellä tiukemmat työaikataulut)

Olen ymmärtänyt että miehen kiinnostus kuolee jos nainen on innokas ja aloitteellinen! Olen itse tosissani kiinnostunut.

Vinkkejä!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit tappaa tai olla tappamatta. Ei siihen ole mitään selkeää sääntöä.

Usein ne, joiden kiinnostuksen tappaa toisen osapuolen aloitteellisuus ovat niitä, joita ei alunperinkään kovin kiinnostanut ja "ahdistuvat" toisen kiinnostuksesta tai keksivät diitä hyvän syyn ettei enää kiinnostakaan (selittelevät itselleen tms.).

Vierailija
2/13 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laita vaan viestiä jos koet että etsit itse vakavampaa suhdetta. Jos miestä ei kiinnosta niin sepä selviää sitten samantien eikä tarvii enää elätellä vaan voi siirtyä eteenpäin. Tuollaista tilannetta voi kestää ja kestää muuten ja se vaan alkaa turhauttamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et laita jos haluut vielä tavata. Simple.

Vierailija
4/13 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin vain odottelin iloisena kunnes paljastui ettei mies ollutkaan kiinnostunut. Aikaa meni hukkaan. Mieluiten tietäisin heti jos ei kiinnosta, vaikkei se tietenkään kaikkea kerro vaikka vastaisikin viestiin.

Mutten halua itse pilata mitään. Voiko oikeasti viestittely olla pahasta! Olen aiemmin kerran tai pari tapaamisten välillä laittanut itse viestiä. Samoin on mies, ja hän on aina aiemmin kutsunut tapaamisiin. Itse en ole tehnyt ehdotusta aiemmin. Ja nytkin ajayyelin rennosti ohimennen viestin loppuun laittaa että vaikka ilmoittelisi kun on vapaailta...

Ap

Vierailija
5/13 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma että haluat satuttaa itseäsi tuossa? Mies ei välttämättä halua ikinä mitään vakavaa. Kiva vaan kun on seuraa silloin kun haluaa. Voin sanoa kokemuksesta että tuossa saa itselleen pahan mielen.

En halua olla töykeä tai mitään. Varoitan vain. Itse olen jo pidemmän aikaa roikkunut miehessä joka ei halua välttämättä mitään vakavaa. Sellaista löysässä hiressä olemista, miljoonat itkut käyty läpi. Välillä taas näyttää siltä että tästä tulee jotain ja sitten taas vedetään matto jalkojen alta.

Ja miksi minä roikun tässä? En tiedä, toivon ettei kukaan muu tähän ryhdy.

Vierailija
6/13 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä antaisin toiselle aikaa selvitellä ajatuksiaan.

Vierailija
7/13 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiemmin vain odottelin iloisena kunnes paljastui ettei mies ollutkaan kiinnostunut. Aikaa meni hukkaan. Mieluiten tietäisin heti jos ei kiinnosta, vaikkei se tietenkään kaikkea kerro vaikka vastaisikin viestiin.

Mutten halua itse pilata mitään. Voiko oikeasti viestittely olla pahasta! Olen aiemmin kerran tai pari tapaamisten välillä laittanut itse viestiä. Samoin on mies, ja hän on aina aiemmin kutsunut tapaamisiin. Itse en ole tehnyt ehdotusta aiemmin. Ja nytkin ajayyelin rennosti ohimennen viestin loppuun laittaa että vaikka ilmoittelisi kun on vapaailta...

Ap

Mä laittasin yhden melko neutraalin viestin ja kattosin mitä tapahtuu. Oon itsekkin tilanteessa että jou viesti pitäisi laittaa mutta!

Vierailija
8/13 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaavia kyselyitä on täällä ollut ennenkin. Sanotaanko vaikka nyt näin: Mies ottaa kyllä yhteyttä useasti jos on oikeasti kiinnostunut. Jos on jo kertonut, ettei etsi mitään vakavaa, niin valitettavasti sä tuskin olet se henkilö, josta hän toden teolla on kiinnostunut. Eli antamasi kuvauksen perusteella, erittäin suurella todennäköisyydellä olet se, joka joutuu jätetyksi, jos mieheen kunnolla kolahtaa joku toinen nainen.

Vierailija
9/13 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme ole siis edellisten n. 5 treffien aikana puhuneet suhteesta mitään. Vain nähty ja vietetty hyvää aikaa. Olen ollut yötä. Ihan alussa sanoi ohimennen ettei varmaan mitään vakavaa nyt juuri hae. Ja itse silloin sanoin etten halua mitään kevyttä. Siitä sitten jotenkin tapailu alkoi.

Olen ollut hillitty mutta nyt malttamaton ja ihastunut! Tekisi mieli vaan nähdä ja viestiä mutta yritän olla mahdollisimman neutraalina...ja silti haluan viestiä!

Ap

Vierailija
10/13 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks menit antamaan jo persettä? Nyt ei kiinnosta enää kun tietää, että olet helppo.

Vierailija
11/13 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii no sitä ei voi nyt muuttaa.

Ollaan kuitenkin yhteensä lähes kymmenet treffit vietetty ja muutakin tehty. Mielestäni aina vain läheisempää.. Kumpikaan ei vaan ota puheeksi suhteen tilaa. Ei ole edes tatvinnut. En halua häntä siten ahdistaa..

Ehkä laitan huomenna viestin päivällä kun voin mainita jotain ajankohtaista samalla...

Aina kun ollaan erottu halataan ja pussataan ja sanotaan että 'nähdään myöhemmin'..

Ap

12/13 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vaan viestiä. Kun olet jo saanut selville, ettei mies tod.näk. ole kiinnostunut vakavampaan, kannattaa asia selvittää lähiaikana paremmin, ettet tuhlaa aikaasi.

Vierailija
13/13 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mut edelleen useimmiten se vaan on niin, että jos mies on kiinnostunut, sä TIEDÄT sen, eikä sun tarvii arvailla 10 treffin jälkeen, että voitko olla yhteyksissä ilman, että kiinnostus lopahtaa.

En halua olla ilkeä, mutta varaudu pettymykseen. Tuommoinen epämääräisyys noin monien treffien jälkeen saisi mut kyllä nostamaan kytkintä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi