Jättämisen joo, mutta onko myös rikosilmoituksen paikka? Mies tönäisi kun mulla vauva sylissä,
horjahdin portaisiin jonne olin menossa muutenkin, jotenkin ihmeesti sain vauvaa suojattua niin ettei siihen käynyt muuta kuin säikäys, itse aika mustelmilla taas ja vissiin aivotärähdys.
En jaksa enää, haluan erota. Miten helposti tai vaikeasti avioliitossa oleva saa lapsen yksinhuoltajuuden? Paljonko tarvitsee olla todisteita väkivallasta, ja siitä, ettei se lapsi miestä käytännössä ole kiinnostanut paskaakaan?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Eikö adoptio olisi parempi kuin yksinhuoltajuus? Jos mietitään lapsen kannalta
Miksi ihmeessä olisi? ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä olisi? ap
Lapsella olisi kaksi vanhempaa, jotka on vieläpä tosi hyvin seulottu. Ei myöskään olisi väkivaltaääliöitä taustalla. Miksi ei olisi?
Joo, tee rikosilmoitus. Jos meinaat saada yksinhuoltajuuden (mikä tuossa on paras vaihtoehto) kannattaa olla ne ilmoitukset tehtynä ja mustelmat ym. vammat dokumentoituina. Mihin pääset lähtemään? Mitä nopeammin, sen parempi. Ja miehelle et sano mitään, lähdet vaan.
Älä mieti noita asioita nyt, vaan lähde turvakotiin heti.
Keskusteluapu auttaa selkiyttämään tilannetta ja he antavat selkeät ohjeet kuinka toimia. Osaavat vastata kysymyksiin.
Sanon tämän siksi että pelkään sinun jää on jos et toimi heti.
Vierailija kirjoitti:
Joo, tee rikosilmoitus. Jos meinaat saada yksinhuoltajuuden (mikä tuossa on paras vaihtoehto) kannattaa olla ne ilmoitukset tehtynä ja mustelmat ym. vammat dokumentoituina. Mihin pääset lähtemään? Mitä nopeammin, sen parempi. Ja miehelle et sano mitään, lähdet vaan.
Just näin! Ap tee rikosilmoitus mutta älä kerro miehellesi. Lähde kotoa heti, mukaan vain välttämättömät eli käsilaukku ja vauvalle jotain. Onko sinulla paikkaa johon mennä, vanhemmat, ystävä? Jos ei niin turvakoti on oikea paikka.
Saat varmastikin yksinhuoltajuuden jos miehen väkivalta nyt dokumentoidaan. Tee se lapsesi takia!
Voimia ja tsemppiä!!
lääkäriin hakemaan lääkärintodistus vammoista. Adoptiovanhemmat voi seulonnasta huolimatta olla väkivaltasia
Totta helvetissä teet rikosilmoituksen. Miten voit edes muuta miettiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä olisi? ap
Lapsella olisi kaksi vanhempaa, jotka on vieläpä tosi hyvin seulottu. Ei myöskään olisi väkivaltaääliöitä taustalla. Miksi ei olisi?
Painu jorpakkoon!
Tee rikosilmoitus nyt heti ja jätä mies! Toivottavasti saat yksinhuoltajuuden mutta älä sitä nyt mieti, lähihuoltajuus on tärkein ja sen saat aivan varmasti. Tsemppiä!
Nyt tarvisit hyviä ystäviä tai perhettä, jonne lähteä. Muuten nämä jutut vaan jatkuu ja jatkuu.
Nyt heti yhteys poliisiin ja juristiin. Pistä ukko ahtaalle. Pääset nauttimaan kun vuoden päästäsi ukkosi tai siis silloinen ex ukkosi saa hävetä tekosiaan ja saa kunnon sakot! Ja ne elatusjutut kyllä hoituu. Ukolle tietysti mahdollsimman rajoitettu tapaamisoikeus lapsiin. Parempi olisi, jos lapset eivät edes olisi tuollaisen väkivaltaisen sian kanssa missään tekemisissä!!!
No ihan ensimmäiseksi lopeta tänne paskapalstalle kirjoittelu.
Ja jos totta on, mitä epäilen 100 %, niin liikkeelle.
Ja kyllä, tällaista tapahtuu, tiedän, kun monta kertaa joutunut työni puolesta apuun menemään, mutta uskokaa minua, niillä äideillä ei ole halua kirjoitella niistä tämmöisen provopalstalle.
Mutta, eipä muuta kuin pitkää ketjua väsäämään.
13 ilmiannettu, tehkää muutkin samoin. Tommosta kuraa ei tarvii kenenkään lukea täällä 😡
Vierailija kirjoitti:
Nyt heti yhteys poliisiin ja juristiin. Pistä ukko ahtaalle. Pääset nauttimaan kun vuoden päästäsi ukkosi tai siis silloinen ex ukkosi saa hävetä tekosiaan ja saa kunnon sakot! Ja ne elatusjutut kyllä hoituu. Ukolle tietysti mahdollsimman rajoitettu tapaamisoikeus lapsiin. Parempi olisi, jos lapset eivät edes olisi tuollaisen väkivaltaisen sian kanssa missään tekemisissä!!!
Kirjoitin tuon yllä olevan viestin ihan läpällä ja hirveesti tuli yläpeukkua. Ajatteletteko te arvon naiset, että jos mies kerran tönäiseen (huom. toinen osapuoli on saattanut soittaa suutaan vaikka vuorokauden putkeen) niin hän on niin huono ihminen, ettei lasten edes tarvitsisi tuntea tällaista henkilö?
Olen suoraan sanottuna järkyttynyt.. M29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin tuon yllä olevan viestin ihan läpällä ja hirveesti tuli yläpeukkua. Ajatteletteko te arvon naiset, että jos mies kerran tönäiseen (huom. toinen osapuoli on saattanut soittaa suutaan vaikka vuorokauden putkeen) niin hän on niin huono ihminen, ettei lasten edes tarvitsisi tuntea tällaista henkilö?
Siis naiset ihan oikeasti. Lukekaapa vielä kerran mitä se ap aloituksessaan kertoi: mies oli kerran tönäissyt.
Viestistä ei käy ilmi yrittikö mies tarkoituksella tönäistä naisen portaisiin. Viestistä ei myöskään käy ilmi mitä on tapahtunut ennen tuota tönäisyä, suunsoittoa, nainen töninyt miestää, heittänyt tämän tavaroita???
En mitenkään yritä puolustella miehen tekosia. Haluan vain tuoda esille, että olette helkkarin äkkipikaisia ja toimitte impusliivisesti (olette tyhmiä). Tuo minun jälkimmäinen kommenttinikin sain taas alapeukkua, mutta miettikääpä nyt oikeasti mitä se kertoo toisesta ihmisestä, jos tämä kerran tönäisee kumppaniaan?? Ei yhtään mitään. Mies voi olla aivan kelpo isä lapsilleen, vaikka olisi kerran naistaan tönäisstykin. Miehen "agressiivisuuskin" varmasti laantuu kun hän pääsee tästä (oletan) paskasta suhteesta eroon... Käyttäkää aivoja pliiiiis... M29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis naiset ihan oikeasti. Lukekaapa vielä kerran mitä se ap aloituksessaan kertoi: mies oli kerran tönäissyt.
Viestistä ei käy ilmi yrittikö mies tarkoituksella tönäistä naisen portaisiin. Viestistä ei myöskään käy ilmi mitä on tapahtunut ennen tuota tönäisyä, suunsoittoa, nainen töninyt miestää, heittänyt tämän tavaroita???
En mitenkään yritä puolustella miehen tekosia. Haluan vain tuoda esille, että olette helkkarin äkkipikaisia ja toimitte impusliivisesti (olette tyhmiä). Tuo minun jälkimmäinen kommenttinikin sain taas alapeukkua, mutta miettikääpä nyt oikeasti mitä se kertoo toisesta ihmisestä, jos tämä kerran tönäisee kumppaniaan?? Ei yhtään mitään. Mies voi olla aivan kelpo isä lapsilleen, vaikka olisi kerran naistaan tönäisstykin. Miehen "agressiivisuuskin" varmasti laantuu kun hän pääsee tästä (oletan) paskasta suhteesta eroon... Käyttäkää aivoja pliiiiis... M29
Käytä itse aivojasi pliiiiiiiiiiiiiiis. Väkivalta ei koskaan ole kenenkään muun kuin tekijän vika. Ei, vaikka olisi nalkutettu miten sitä ennen. Ihminen on aina itse vastuussa tönimisistä, lyömisistä jne. Nalkutusta ei ole pakko kuunnella. Tilanteesta jossa meinaa nyrkki kohota, voi lähteä pois. Kun kerran tönäisee (rappusissa vi**u!) niin todennäköisesti tönäisee uudelleenkin. Kerran kun lyö, todennäköisesti lyö toisenkin kerran. Mieskin voi lopettaa paskan suhteen, siinä ei ole pakko olla.
Ja taas tulee alapeukkua.. Miksi? sanokaa nyt jotain? M29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytä itse aivojasi pliiiiiiiiiiiiiiis. Väkivalta ei koskaan ole kenenkään muun kuin tekijän vika. Ei, vaikka olisi nalkutettu miten sitä ennen. Ihminen on aina itse vastuussa tönimisistä, lyömisistä jne. Nalkutusta ei ole pakko kuunnella. Tilanteesta jossa meinaa nyrkki kohota, voi lähteä pois. Kun kerran tönäisee (rappusissa vi**u!) niin todennäköisesti tönäisee uudelleenkin. Kerran kun lyö, todennäköisesti lyö toisenkin kerran. Mieskin voi lopettaa paskan suhteen, siinä ei ole pakko olla.
Olen kanssasi hyvin pitkälti samaa mieltä, mutta mites se, ettei tuollaisen isän, joka on kerran tönäissyt, niin tarvitse olla lainkaan lastensa kanssa tekemisissä???