Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies syö kuin hevonen

Vierailija
09.08.2016 |

Saattaa kuulostaa todella turhalta ja tyhmältä ongelmalta, mutta mieheni syö kuin hevonen. Hänen mahansa tuntuu olevan pohjaton (ja epäterveellinen kaivo) ja minua ärsyttää tämä.
Annan esimerkin hänen päivän syömisistään jotta ymmärrätte määriä.
Aamulla 4 ruisleipää reiluilla täytteillä, pannu kahvia ja välillä vielä puuroa lisäksi.
Lounaaksi 3 makkaraa, ruisleipä, 3 dl riisiä, kanaa.
Välipalaksi banaani, 3 leipää, smoothie, pähkinöitä
Päivälliseksi spagettia ja jauhelihakastiketta ainakin kahden hengen edestä. Lisäksi leipää.
Iltapalaksi 2 rahkapurkkia, leipää
Näiden lisäksi syö herkkuja välissä. Tänään syönyt KOLME suklaalevyä, puolikkaan marjapiirakan sekä jäätelöä yli puoli litraa.

Olen sanonut tuosta älyttömästä ahmimisesta ja että kilojen sekä etenkin terveyden miettiminen olisi paikallaan. Sanoo aina, että pitäisi rajoittaa mutta seuraavassa hetkessä käsi käykin jo keksipurkilla. Valittaa myös kasvaneesta mahastaan muttei ole valmis tekemään asian eteen mitään. Inhottaa katsoa vierestä tuollaista touhua. En voi aikuista miestä kieltää käymästä kaupassa, itse kannan kotiin vain terveellistä ruokaa ja valmistan sellaista.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on hevonen?

Vierailija
2/5 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

RUOHOA?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nelinkontin ja heinää?

Vierailija
4/5 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hevoset tommosta ruokaa syö!  Ne syö heinää ja kauroja.

Vierailija
5/5 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuossa huikea määrä tavaraa vaikka onkin mies ja vielä nuo herkut päälle, huh. Jos oikeasti haluaa syödä terveellisesti niin tässä ehdotus suht pienin muokkauksin :

Aamupala: Kunnon kulho puuroa ja marjoja. Munakas 4-5 valkuaista+1 keltuainen ja ne kahvit. Leivät pois tai jos ihan pakko, niin tässä yksi ruisleipä ja päälle laadukasta leikkelettä&kurkkua/tomaattia.

Lounas: Kanaa, mutta leivät ja riisit pois (tai pienentää riisin määrää huomattavasti) ja tilalle vihanneksia (ei pelkkää vihreää salaattia vaan esim. hyvin maustettuja juureksia,paprikaa tms)

Välipala: Smoothie (itse tehty) tai rahkaa ja bansku sekä pähkinöitä 

Päivällinen: Pastaa ja jauhelihaa, mutta leivät pois, tilalle hyvää salaattia, maustettuna ja vaikka feta-juustokuutioita mukaan jos pitää niistä.

Iltapala: Rahkaa/raejuusto, marjoja tai hedelmiä

Yksi herkkupäivä viikkoo, jolloin voi vetää mitä haluaa, päivittäin riittävästi vettä ja sitten tietenkin sitä liikuntaa. Pyydä edes kokeilemaan näin 3-4 viikkoa, jos ei vatsa pienene niin on ihme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän