Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet syyttävät naisia naisettomuudestaan?

Vierailija
09.08.2016 |

Vaikka naisettomuus johtuu miehistä itsestään. Se on miesten oma vika. Miehet jäävät maalle asumaan yksinään, eivät nosta omaa tasoaan eivätkä osaa käydä treffeillä ja viehätellä naista. Oikeasti naisettomuus on oma valinta/vika. Ei se ole meidän naisten vika että te miehet ette osaa.

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska naisille kelpaa vain top 10% alfat ja on tosiasia, että joku "pukeudu paremmin ja käy salilla" ei muuta perusjantteria naisten haaveilemaksi alfaurokseksi. Naiset keksivät aina jotain mitä miehessä on vialla, näitä toiveita ei voi täyttää ellei ole rikas ja syntynyt vaikutusvaltaiseen perheeseen. Mies saa valmistautua parisuhdemarkkinoilla pettymykseen toisensa jälkeen samalla kun naisten kriteerilistat pitenevät. Nykyaika on nostanut naisten vaatimustasoja entisestään, kun some ja netti ovat tuoneet prinsessahaaveet niille tavisnaisillekin, joille ennen kelpasi tavallinen perusmies. Ennen miehet jakaantuivat tasaisemmin kun kaikilla naisilla ei ollut seksisuhteita huippumiehiin, nykyään tinder ym. mahdollistaa sen että nainen saa seksiä lähes tulkoon napin painalluksella. Eli tavallista miestä ei tarvita enää edes tarpeiden tyydyttäjäksi ja nainen voi kärkkyä sitä unelmien prinssiä entistä pidempään, siinä samallaa tarpeitaan top 10% miesten kanssa hoidellen.

Eikä, ihanko totta 90 % suomalaisista miehistä on vastentahtoisia sinkkuja, ja vain 10 % miehistä on pariutunut? Miten ihmeessä tämä ei näy missään tilastoissa tai katukuvassa mitenkään? Asunko minä jossain rinnakkaistodellisuudessa, kun valtaosa tietämistäni ja tuntemistani miehistä on parisuhteessa? :o

Vierailija
62/77 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset syyttävät kaikkia miehiä siitä jos oma mies on kusipää? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska naisille kelpaa vain top 10% alfat ja on tosiasia, että joku "pukeudu paremmin ja käy salilla" ei muuta perusjantteria naisten haaveilemaksi alfaurokseksi. Naiset keksivät aina jotain mitä miehessä on vialla, näitä toiveita ei voi täyttää ellei ole rikas ja syntynyt vaikutusvaltaiseen perheeseen. Mies saa valmistautua parisuhdemarkkinoilla pettymykseen toisensa jälkeen samalla kun naisten kriteerilistat pitenevät. Nykyaika on nostanut naisten vaatimustasoja entisestään, kun some ja netti ovat tuoneet prinsessahaaveet niille tavisnaisillekin, joille ennen kelpasi tavallinen perusmies. Ennen miehet jakaantuivat tasaisemmin kun kaikilla naisilla ei ollut seksisuhteita huippumiehiin, nykyään tinder ym. mahdollistaa sen että nainen saa seksiä lähes tulkoon napin painalluksella. Eli tavallista miestä ei tarvita enää edes tarpeiden tyydyttäjäksi ja nainen voi kärkkyä sitä unelmien prinssiä entistä pidempään, siinä samallaa tarpeitaan top 10% miesten kanssa hoidellen.

Eikä, ihanko totta 90 % suomalaisista miehistä on vastentahtoisia sinkkuja, ja vain 10 % miehistä on pariutunut? Miten ihmeessä tämä ei näy missään tilastoissa tai katukuvassa mitenkään? Asunko minä jossain rinnakkaistodellisuudessa, kun valtaosa tietämistäni ja tuntemistani miehistä on parisuhteessa? :o

Kuvaa sitä mimmosessa hikikomerosssa palstamies elää.

Vierailija
64/77 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisten miesten pitäisi pitää paremmin huolta hygieniasta, unohtaa se naisviha ja katkeruus, käydä vähän salilla ja nostaa omaa tasoaan. Niin helppoa se on. 

Mistähän löytäisi komea, ulkomailla asunut, varakas ja tohtoriksi väitellyt entinen kilpaurheilija kauniin, akateemisesti sivistyneen, urheilullisen, kansainvälisen ja riittävän tasokkaan naisen. Löytyykö Suomesta?

Vierailija
65/77 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisten miesten pitäisi pitää paremmin huolta hygieniasta, unohtaa se naisviha ja katkeruus, käydä vähän salilla ja nostaa omaa tasoaan. Niin helppoa se on. 

Hah. Joo naisille saattaa riittää kun vähän laihduttaa ja käy pesulla. Mieheltä vaaditaan enemmänkin koulutusta ja työtä, sekä tasaisia suuria tuloja.

Vierailija
66/77 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin tarvitsen naista?

Mihin itse koet tarvitsevasi naista? Sinähän inhoat naisia! Nainen on tyhmin ja kurjin olento maan päällä eikä osaa tehdä mitään oikein. Seksiä voi ostaa ja pitemmän päälle se tulee edullisemmaksikin kuin perheen perustaminen. Yhdellekään lapselle en toivoisi isää joka suhtautuu naisiin tuolla lailla. Ainoa tarkoitus mihin pystyn naisen tuossa asenneilmastossa kuvittelemaan on se että olis joku jota voisi haukkua ja lytätä ihan irl. Eli olen täysin samaa mieltä että et tarvitse naista mihinkään ja parempi niin.

Vierailija
67/77 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salilla tarvii joo käydä, jotta voisi sitä siiderivalasta liikuteella sohvalla, kun röhnöttää siinä syömässä suklaata ja piereskelee.

Miehillä olisi paljon tehtävää, se on totta. Jos käytte esim. Virossa, niin katsokaa samalla mallia naisellisuuteen. 

Vierailija
68/77 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos täällä yrittää ehdottaa miehille jotain asioita mitä he voisivat tehdä niin ikinä ei ole vastaus kyllä ollu että joo, hyvä idea ja kerro tarkemmin. Kyllä se on aina sitä vastustusta ja selittelyä eikä vähäisintäkään tunnetta tuu että olisi oikeaa kiinnostusta.

Itse käyn lähinnä palstalla nauramassa naisten jutuille, ja niin tekee moni muukin mies.

Kuvittelet tämän palstan olevan varteenotettava parisuhde-vinkki-palsta? Oikeasti?

Palsta jolla haukutaan kaikki, planktonista ryhävalaaseen, ja kaikki siltä väliltä?

Koetko olevasi kovinkin paljon palstalle kirjoittelevia naisia parempi ihminen, kun käyt täällä "nauramassa naisten jutuille"?

Toisaalta, jos kävisit täällä vain nauramassa naisten jutuille, sinulle ei olisi päässyt kehittymään noita piintyneitä kommentointimaneereja, joten taidat juksuttaa. ;)

Mikä kommenteissani oli niin maneerista?

Vierailija
69/77 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin tarvitsen naista?

Mihin itse koet tarvitsevasi naista? Sinähän inhoat naisia! Nainen on tyhmin ja kurjin olento maan päällä eikä osaa tehdä mitään oikein. Seksiä voi ostaa ja pitemmän päälle se tulee edullisemmaksikin kuin perheen perustaminen. Yhdellekään lapselle en toivoisi isää joka suhtautuu naisiin tuolla lailla. Ainoa tarkoitus mihin pystyn naisen tuossa asenneilmastossa kuvittelemaan on se että olis joku jota voisi haukkua ja lytätä ihan irl. Eli olen täysin samaa mieltä että et tarvitse naista mihinkään ja parempi niin.

En ole edellinen, mutta mistä revit käsityksesi edellisestä kirjoittajasta?

Palstalla ei ole miesvihaa.

Vierailija
70/77 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka naisettomuus johtuu miehistä itsestään. Se on miesten oma vika.

Mikäpä tällä palstalla ei olisi miesten syytä. 

Vierailija
71/77 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat yleistää yksittäistapauksista, mutta matujen yksittäistapausten yleistämistä eivät sallisi.

Niin, ja tämä liittyy aiheeseen. Turha siitäkin on valittaa!

Vierailija
72/77 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset miehet ovat rumia, lihavia eivätkä huolehdi hygieniastaan. Yök. En koskisi viiden metrin rangallakaan suomimieheen, onneksi omani onkin fiksu ja hyvännäköinen ja rikas jenkkimies.

Unohdit HEL-NYC kirjautua sisälle. 0/5

Vierailija
73/77 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huomannut että omassa tuttavapiirissä ainoat jotka jäävät ilman parisuhdetta (edes lyhyitä) ovat ne naiset jotka odottavat sitä "täydellistä" miestä ja ne miehet jotka odottavat että parisuhde jotenkin maagisesti muuttaa heidän elämänsä paremmaksi.

Jopa sillä puoliksi alkotuneella työttömällä miehellä jonka tunnen on parisuhde, naisen kanssa joka on työkyvytömyys eläkeellä mutta muuten puuhakas.

Vierailija
74/77 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen huomannut että omassa tuttavapiirissä ainoat jotka jäävät ilman parisuhdetta (edes lyhyitä) ovat ne naiset jotka odottavat sitä "täydellistä" miestä ja ne miehet jotka odottavat että parisuhde jotenkin maagisesti muuttaa heidän elämänsä paremmaksi.

Jopa sillä puoliksi alkotuneella työttömällä miehellä jonka tunnen on parisuhde, naisen kanssa joka on työkyvytömyys eläkeellä mutta muuten puuhakas.

Tässä on muuten varmaan perää. Ihan omiin kokemuksiini nojaten vain, niin olen ollut juuri tuommoinen haaveilija ja haihattelija että parisuhde korjaa sitten minut ja ylipäätänsä elämäni jollain taikasauvan heilautuksella.

Siihen ei kannata ihan oikeasti investoida liikaa toiveitaan. Kyllä se vain niin minun mielestäni menee että ensin tarvii tulla itsensä kanssa toimeen. Eli sitä itsensä korjaamista ei voi sälyyttää jonkun toisen harteille, vaan se haavojen kipu on oikeasti itse otettava vastaan.

Ei mulla vieläkään ole parisuhdetta, mutta tulen jo itseni kanssa huomattavasti paremmin toimeen.

Semmoinen käsitys mulla on että parisuhde ei kyllä mitenkään voi pidemmän päälle toimia jos et kykene hyväksymään sitä että ihmisen kanssa oleminen ei ole sitä mitä ne kulissit esimerkiksi televisiossa ja sosiaalisessa mediassa tahtovat kertoa. Koska siinä on kyse ihmisten välisestä suhteesta, eikä joidenkin kiiltokuvien välisestä suhteesta. Sen vuoksi kannattaa mahdollisimman paljon kaikesta feikkaamisesta ja esittämisestä luopua ja solmia ensialkuun ne välit itsensä kanssa kondikseen, jonka myötä sitten avautuu ihmisyyteen kuin itsestään monia uudenlaisia ovia.

Vierailija
75/77 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiivistettynä siis parisuhde ei voi oikein minusta pidemmän päälle toimia ja siitä puuttuu jotenkin se liima, jos siinä on vain kyse jonkinlaisesta asiasta jonka funktio on esitellä sitä ulkomaailmalle. Eli mitä siellä tapahtuu teidän välillänne tapahtuu silloin kun olette ihan vain kahdestanne, ettekä ole minkäänlaisten paineiden alla esittää ulkomaailmalle jotain mitä lie.

Vierailija
76/77 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tämä tason nostaminen sitten tarkoittaa jos on treenattu, pukeutuu siististi, huolehtii hygieniasta ja miesten hoito/kosmetiikkatuotteet on tuttuja, käy töissä ja tulee toimeen omillaan?

No vaikka sitä että miettii jotain muuta kuin ulkonäköä omaa "tasoaan" määriteltäessä. Joka ikinen täällä jankkaava miesasiamies on luonteeltaan sellainen että en ihmettele sinkkuutta yhtään. Esim. täällä kirjoitteleva itsensä Sinkkumieheksi signeeraava helmi lisää joka ikiseen viestiinsä jonkun vittuilun naisille. Ja sitte ollaan sormi suussa että miksi en kelpaa.

Mutta kun ensimmäisellä sivulla jankataan siitä, miten pitää nostaa tasoaan ja alkaa huolehtimaan hygieniasta ja käydä salilla yms.

Vierailija
77/77 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjun oleellisin viesti.

Itse olen jo kuukausien ajan yrittänyt päästä edes treffeille siinä onnistumatta, olen aktiivinen tinderissä, tykkään 1 päivässä 200 naisesta, suomi24 treffeistä löytyy tili jossa käyn päivittäin, okcupidista löytyy tili ja sielläkin käyn päivittäin. Kuvat on hyviä, ei selfieitä vaan esim. juhlasta, matkoilta. Profiilit on täytettyjä mutta naiset lopettaa aina vastaamisen ennen kuin saadaan treffit sovittua.

Kroppaa olen treenannut jo vuosien ajan timmiksi ja lihaksikkaaksi. Löytyy vakityö ja omistusasunto.

Mikään ei vaan riitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän