Jätän tämän palstan lopullisesti
Joka toinen ketju näyttää olevan täynnä riitelyä, katkeruutta ja toisten väheksymistä. Olen saanut sellaisen kuvan, että ihmiset ovat pohjimmiltaan typeriä ja itsekkäitä. En ymmärrä, miten alunperin edes päädyin tänne palstalle, mutta nyt on aika jättää uppoava laiva. Ajanhukkaa tämä palsta.
Olkaahan ihmisiksi.
Kommentit (18)
Ei nämä draamakuningatarpoistumiset oikein onnistu tällaisilla anonyymipalstoilla.
Jo ensimmäinen kommentti kertoo hyvin ilmapiirin täällä. Jos tähän otantaan perustaa käsityksen ihmisyydestä, niin hakoteillä ollaan. Käytöksen perusteella täällä kokoontuu nimenomaan se yhteiskunnan heikoin aines.
Älä mene pois
Jäämme sua kaipaamaan
La la la laa
Noin vuosi sitten oli täällä niin asiatonta kirjoittelua nuoresta kuolleesta tytöstä, että lopetin pitkäksi aikaa palstailun.
Sitten tuli Sipilan sotku-uudistukset ja oli pakko keskustella jonkun kanssa siitä. Tännehän sitten jäin.
Vierailija kirjoitti:
Jo ensimmäinen kommentti kertoo hyvin ilmapiirin täällä. Jos tähän otantaan perustaa käsityksen ihmisyydestä, niin hakoteillä ollaan. Käytöksen perusteella täällä kokoontuu nimenomaan se yhteiskunnan heikoin aines.
Ja sun mielestä draamalaamailu ei kerro aloittajan tasosta mitään? Mun mielestä on vähän säälittävää kertoa anonyymilla palstalla, että poistuu, eikä kukaan leiki hänen kaa sillai ku kuuluis 😂 turhaa ja mahdollisesti valheellista, joten soronoo eikä tule ikävä!
Onko muita palstoja, joilla voisi käydä? Käyttekö tän lisäksi jossain muualla?
Kuitenkin luet aloittaja vielä tämänkin kommentin :) Et pääse eroon tästä palstasta, myönnä!
Vierailija kirjoitti:
Onko muita palstoja, joilla voisi käydä? Käyttekö tän lisäksi jossain muualla?
Sehän ois pettämistä!
Vierailija kirjoitti:
Noin vuosi sitten oli täällä niin asiatonta kirjoittelua nuoresta kuolleesta tytöstä, että lopetin pitkäksi aikaa palstailun.
Sitten tuli Sipilan sotku-uudistukset ja oli pakko keskustella jonkun kanssa siitä. Tännehän sitten jäin.
Mistä tytöstä? :(
Kukin tekee mitä lystää, itse aion suoltaa tänne paskaa jatkossakin.
Vierailija kirjoitti:
Harmi, koska joskus olisi tarvetta avautua anonyymisti jostain. Alapeukutukset ja negatiiviset kommentit eivät ainakaan helpota oloa.
http://keskustelu.anna.fi/forums/yleistae-keskustelua.16/
Tuolla ei ole peukutusta joten peukkukammoiset sinne.
mä sanoin ihan samoin 2v sit ja täällä sitä ollaan :P
Oot sit kanssa sanasi mittainen, ok.
Heihei! Ei tule ikävä!