Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin exän seuranhakuprofiilin netistä, väittää olevansa 42v vaikka on 54v

Vierailija
09.08.2016 |

Onnea vaan naisen etsintään, kun alusta alkaen ollaan valheen tiellä. Hän on erittäin hyvin säilynyt ikäisekseen ja näyttää kyllä helposti kymmenen vuotta ikäistään nuoremmalta mutta kiva siinä sitten treffeillä pamauttaa että on 12 vuotta vanhempi mitä aluksi väitti olevansa.

Olen myös bongannut joskus aikaisemmin muitakin tuttuja jotka ovat valehdelleet sinne asioita, esim. koulutuksen ja/tai työtilanteen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh.. no tästä oppii sen, että pitää pyytää treffiseuraltaan henkkarit näytettäväks ja tsekattava kaikki taustat. :D

Vierailija
2/4 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ole joutunut missään treffipalstoilla liikkumaan, kun olen ollut ikäni naimisissa, mutta olen kuullut kavereilta ihan samaa. Suurin osa treffipalstoilla olevista valehtelee ikänsä vähintään pari vuotta nuoremmaksi. Miksi ihmeessä? Eikö se murenna heti suhdetta, jos heti alussa jää kiinni valheesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten erikseen vielä ne jotka väittää olevansa sinkkuja mutta ovatkin oikeasti perheenisiä jotka etsivät vaan jännitystä elämäänsä...... Niitäkin tapauksia on joissa nainen on tapaillut jotain miestä useita kuukausia tai jopa vuosia, sitten selvinnyt että äijällä on ollut kokoajan perhe kotona odottamassa. Toisaalta tuossa tilanteessa ukon täytyy olla superhyvä lavastaja (tai naisten tyhmiä) ettei jää kiinni, jos pystyy jatkamaan touhuaan jopa vuosia ilman että naiset saa tietää toisistaan.

Vierailija
4/4 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia miehiä on pilvin pimein.

Etsin ikäistäni seuraa ja 20 vuotta minua vanhempi mies otti yhteyttä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi