Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lukiolaisella naama nurinpäin kun koulut alkaa huomenna ..

Vierailija
09.08.2016 |

.. ei ole kirjoja hommattuna, ei kiinnosta moneen menee, "ihan sama" ..
Lukion 2. luokalle menee.
Nyt kun sitten sanoin, että menen Wilmaan niin tiuskii, että "kaheksaan mä meen!".

:(

Millä mielellä teidän muiden lukiolaiset on?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opettaja ja minäkin olen naama nurinpäin. En olisi jaksanut ottaa ylitunteja. Huoh... huomenna oppilaat tulevat kouluun ja voin relata seuraavan kerran vasta jouluaattona :(

Vierailija
22/23 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina inhonnut syksyä ja talvea, ja tietysti koulua. Kyllä minä muistan ne koko lapsuuden ja nuoruuden ihanat kesälomat ja kuinka vittumaista oli mennä takas kouluun. Ja todellakin mielummin olen lomalla kuin töissä, vaikka työpaikkakin on ihan mieluinen. Mielummin nukun niin myöhään kun haluan ja teen mitä haluan, mulla on kotona aina vaikka mitä tekemistä, jouten ei tarvi olla jos ei halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukiot alkavat torstaina. Ainakin pk seudulla. Ja oletuksena jos ei paikkaa mainita on aina kyseessä pk-seutu. Joten turhaan se muksusi sinne huomenna on menossa.

Onpa kummallinen ajatusmaailma, sillä ainakin minun (ja myös kaikkien naapureideni) mielestä puhutaan aina oletusarvoisesti Turusta, ja mikäli puhutaan jostain Helsingin kaltaisista syrjäseuduista, niin se pitäisi erikseen mainita, sillä sellaisten paikkojen asiat ei normaaleita ihmisiä kiinnosta lainkaan.