Mitä te pelkäätte?
Aloitan:
Lapsilleni sattuu jotain hirveää, pimeää ( nukun aina valot päällä), sammakkoja, uimista, joskus vieraita ihmisiä syrjäisellä lenkillä. No, kertokaa..
Kommentit (12)
Sammakoissa ei ole sinänsä vikaa, en tekisi pahaa yhdellekään. Ovat vaan jostain syystä karmivia, hömöttävät paikallaan ja hyppivät yhtäkkiä. Pelit voi olla järjettömiäkin.ap
Tulipaloa, pimeää (ja yksin pimeässä liikkumista), ampiaisia ja muita pörriäisiä, läheisten kuolemaa, ahtaita paikkoja, sitä että mun elämä jumittuu tähän tilanteeseen enkä koskaan keksi mitä haluan tehdä tai että en jostain syystä pysty toteuttamaan haluamiani (ihan realistisia, ei mitään puolimahdottomia) asioita.
Lääketieteellisiä ja hammaslääketieteellisiä toimenpiteitä. luulen että kuolisin ennen kuin menisin esim. leikkaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Sammakoissa ei ole sinänsä vikaa, en tekisi pahaa yhdellekään. Ovat vaan jostain syystä karmivia, hömöttävät paikallaan ja hyppivät yhtäkkiä. Pelit voi olla järjettömiäkin.ap
Anna niiden hömöttää ja hypellä, ei ne pahaa tarkoita. Luultavasti ovat kohtaamisestanne vain hämillään/peloissaan.
Kuolemaa pelkään myös, läheisten menettämistä ja omaani. Pelkään myös kummituksia ja muuta hömppää. Ap
Ainoat pelot liittyvät jälkikasvuun, ja olen nähnyt monta kertaa karmeita painajaisia esim. lapsen hukkumisesta. On aika varpaisillaan oltu sitten veden lähellä ollessa.
Pimeällä yksin kaupungilla tai jossain syrjäisessä paikassa. Täällä landella pimeällä ei ole sellaista pelkoa kuin kaupungissa, jos ei karhuja yms. pelkää.
Karhut ovat ihania, eläimet yleensäkin, mutta aina metsässä tulee mieleen että en siihen haluaisi törmätä nenäkkäin. Ap
Mitäs vikaa sammakoissa on?