Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ihan normaalia, että naapurin lapsella on aina verkkarit?

Vierailija
09.08.2016 |

Leikkii usein poikani kanssa ja aina sillä pojalla on verkkarit. Vaihtelee kahtia verkkareita, vuoroviikoin on siniset ja vuoroin mustat ja molemmat olen nähnyt halpa-hallissa myynnissä. Mahdollisimman halvalla vaatteet siis :D
Ihmettelen miten joku voi laittaa lapselleen verkkarit ja vielä pitää viikon samoja verkkareita!

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan mun pojalla on aina verkkarit ja vieläpä ne samat . Pojan mieli verkkarit ja ne on ainoat jotka sopii kuulemma värien puolesta mielipaitaan ( Barcelonan pelipaitaan) .

Nyt jo 3 kuukautta on poika käyttänyt ainoastaan siis ulkona ko. vaatetusta. Tarpeen vaatiessa pesen ne illalla ja aamulla on taas puhtaat vaatteet päälle.

Kaappi on vaatteita täynnä nyt on vaan jalkkis tosi kova juttu .

Vierailija
42/66 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun toinen poika on aistiyliherkkä ja lievästi autistinen, eikä suostu pitämään muita housuja, toista taas ei kannata pyntätä hienommaksi, kun on niin sotkuinen ja liikkuvainen. Siinäpä naapuruston merkkimammoille päänvaivaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän minustakin ajatellaan, kun 11-v tytär ei tykkää muista housuista kuin yksistä tietyistä POIKIEN halpiscollegehousuista, joita meillä on varmaan kahdeksat samanlaiset :O ja joka aamu ottaa pinosta siis puhtaat.Voi kauheeta! No, mulle on tärkeintä että tyttö tykkää housuistaan, ne on mukavat päällä .

Vierailija
44/66 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolmet täsmälleen samanlaiset farkut ja vielä yhdet mustat. Oletteko kuulleet, että vaatteita voi olla samanlaisia, varsinkin jos tykkää ja pesukone on keksitty. Mun mies ostaa aina 2-3 paria samanlaisia farkkuja kerralla myös, kun sattuu mieleiset löytämään. 

Vierailija
45/66 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä jos ne ovat pojan lempparihousut, ja ovat ostaneet niitä vaikka kolmet kumpaakin väriä?

Tai jos ei ole ollut rahaa ostaa monia, niin entäpä jos äiti pesee ne joka ilta?

Miten jotkut jaksavatkin kyylätä kaikkea?

Vierailija
46/66 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain ihmeen kumman syystä hankin pojalle tänä kesänä neljät collegehousut - kaikki harmaita. Kaksi vielä samasta puljusta mutta eri kertana ostettu.

Joku voisi luulla, että pojalla on aina samat housut jalassa, mustat tai harmaat. Mutta niitä onkin useita!  

Vierailija
47/66 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät pojalla olevan vain kahdet verkkarit?

Voihan olla, että lapsi tykkää juuri noista verkkareista ja hänelle on ostettu samaa mallia ja väriä useammat housut.

Sinun logiikalla minulla on vain yhdet sukat, sillä ostan sukkia kerralla parit kymmenet, jotka kaikki on samaa mallia ja väriä. Kätevää.

Luulen pojan housuissa olevan sama juttu, lapsi tykkää ja vanhemmat ovat ne huomanneet laadukkaaksi.

Vierailija
48/66 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiseen ketjuun viitaten: Penskojen pihavaatteetkin täytyy ostaa vähintään Stokkalta tai tilata ulkomailta, koska luksus ...

49/66 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellä pojalla ei olisi joskus ollut verkkareita?

Vierailija
50/66 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vai oot halpa-hallissa nähnyt ne... kukas se halpahallissa käykään :D

tämä!

Vierailija
51/66 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin on aina kollarit jalassa, joten miksei sitten lapsillakin

M29

mukava huomata etten ole ainoa vanha joka pukeutuu collareihin

Vierailija
52/66 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä poika on hurahtanut Adidaksen verkkareihin. Ei suostu käyttämään mitään muuta. Farkkuja on pilvin pimein. Sanoo, että ne on nyt in ja että kaikki käyttää niitä. Onko kenties poika sielläkin trenditietoinen? Ootko katsonut, mitä Adidaksen verkat maksaa. Verkkariasu on yli 100 euroa. Ei ole halppista.

Vierailija
53/66 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä poika on hurahtanut Adidaksen verkkareihin. Ei suostu käyttämään mitään muuta. Farkkuja on pilvin pimein. Sanoo, että ne on nyt in ja että kaikki käyttää niitä. Onko kenties poika sielläkin trenditietoinen? Ootko katsonut, mitä Adidaksen verkat maksaa. Verkkariasu on yli 100 euroa. Ei ole halppista.

oon huomannu et pikkupojilla on melkein aina verkkarit ja vieläpä ne adidaksen :D Farkkuja ei näe enää melkein ollenkaan

Vierailija
54/66 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälleen ketju joka todistaa miten kyyliä ihmiset on, en taida enää poistua kotoota minnekään kun kuitenkin joku ihmettelee minua :/

Vierailija
55/66 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sillä nyt mitään väliä mitä pukee päälle? nyt on lama ja ihmisillä rahat vähissä ja lapsi luultavasti viihtyy verkkareissa

Vierailija
56/66 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vie niille vaikka sarkahousut lahjaksi äläkä ihmettele siinä.

Vierailija
57/66 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ihan normaalia tulla tänne ihmettelemaan naapurin lapsen housuja? Mielestäni ei.

Ekaa kertaa av:lla? :)

Vierailija
58/66 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun lapsi pukeutuu aina verkkareihin ja ei olla edes köyhyiä... ap on outo

Vierailija
59/66 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 11 v joka käyttää oikeastaan vain verkkareita ja shortseja,nuorempana köytti kollareita. Juhliin laittaa itku silmässä paremmat housut. En anna asian häiritä. Ilmeisesti ahdistaa olla farkuissa. Ns parempia verkkareita kahdet, niitä vaihtelee.

Vierailija
60/66 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun esikoisella on kosketusyliherkkyys. Ei kestä hiertäviä kireitä vaatteita. Kaapissa kymmenet samanlaiset verkkarit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän