Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ihan normaalia, että naapurin lapsella on aina verkkarit?

Vierailija
09.08.2016 |

Leikkii usein poikani kanssa ja aina sillä pojalla on verkkarit. Vaihtelee kahtia verkkareita, vuoroviikoin on siniset ja vuoroin mustat ja molemmat olen nähnyt halpa-hallissa myynnissä. Mahdollisimman halvalla vaatteet siis :D
Ihmettelen miten joku voi laittaa lapselleen verkkarit ja vielä pitää viikon samoja verkkareita!

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs tiedät, ettei niitä verkkareita pestä illalla ja laiteta taas aamulla puhtaina jalkaan...? Mulla on itselläni tällä hetkellä tasan yhdet farkut jotka mahtuu päälle, joten pesen farkut illalla (en tietenkään joka ilta) ja aamulla saan taas puhtaat housut jalkaan. Mutta kun raha ei kasva puissa, niin joudun odottelemaan vielä että saan garderoobini uusittua.

Vierailija
22/66 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on outoa, jos lapsi ei omista kuin kahdet housut ja molemmat on verkkarit (käytössä myös talvipakkasella ja kovimmilla helteillä). Jos jollakin lapsella on ulkohousuina kotioloissa käytössä verkkarit ja vielä halpikset, on ihan normaalia, kun vanhemmilla ei ole pätemisen tarvetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

LAPSIAhan nuo vasta ovat. Ehtivät kyllä niitä farkkuja pitämään sitten aikuisena ihan tarpeeksi. Itse ainakin mietin niin, että miten on mukavampi olla sen parempi.

Vierailija
24/66 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkarit ovat paljon käytännöllisemmät liikkuvalle lapselle kuin farkut. Meidän poika käyttää aina college-housuja tai verkkareita.

Vierailija
25/66 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki verkkarit näyttävät ihan samalta, oli hinta mikä tahansa, jos vaan väri on sama. Mistä tietää vaikka käyttäisi joka päivä eri merkkihousuja. Itse käytin yhteen aikaan samoja housuja joka päivä koulussa, koska vanhemmat eivät pahemmin välittäneet oliko minulla vaatteita vai ei. Ja olen siis 90-luvulla syntynyt, en ihan mikään pula-ajan penikka.

Vierailija
26/66 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin normaalia. Esimerkiksi minun vanhin poikani piti koulussa yleensä vain verkkareita syksyisin ja keväisin ollessaan ala-asteella. Ei tykännyt muista housuisa.

Vierailija
27/66 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin normaalia. Esimerkiksi minun vanhin poikani piti koulussa yleensä vain verkkareita syksyisin ja keväisin ollessaan ala-asteella. Ei tykännyt muista housuisaTäysin normaalia. Esimerkiksi minun vanhin poikani piti koulussa yleensä vain verkkareita syksyisin ja keväisin ollessaan ala-asteella. Ei tykännyt muista housuisa

Vierailija
28/66 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella, halvat verkkarit ja vielä halpa-hallista. Hyi olkoon, kyllä nyt hinnan ja tyylikkyyden pitäis tulla ennen mukavuutta!

Vierailija
29/66 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin normaalia. Esimerkiksi minun vanhin poikani piti koulussa yleensä vain verkkareita syksyisin ja keväisin ollessaan ala-asteella. Ei tykännyt muista housuisaTäysin normaalia. Esimerkiksi minun vanhin poikani piti koulussa yleensä vain verkkareita syksyisin ja keväisin ollessaan ala-asteella. Ei tykännyt muista housuisa

Vierailija
30/66 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Adidaksen kolmiraitaa? Ainakin tietyssä ikäryhmässä niitä ei saa jalasta sorkkaraudallakaan.

Vierailija
31/66 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

verkkarithan on nyt muotia :D

Vierailija
32/66 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pojat tykkää niistä verkkareista. Ollaan ostettu tosi monet samanlaiset halpisverkkarit heille. Monet samanlaiset siksi kun ovat ainoat joissa vyötärö on sopiva.

Vierailija
33/66 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verkkarit on kätevät ulkona, kun niihin ei tartu hiekka. Käytännölliset touhuhousut.

Lisäksi kuivuvat narulla todella nopeasti. Näistä syistä on meidänkin pojalla yleensä verkkarit pihahousuina - ja "aina samat" kun usein tulee ottaneeksi housut suoraan narulta :) 

Vierailija
34/66 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai oot halpa-hallissa nähnyt ne... kukas se halpahallissa käykään :D

Vierailija
35/66 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei ole yhtään normaalia!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
36/66 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän on konmari!

No tämähän on trolli. Kukaan ei kiinnitä pojan vaatteisiin /ulkonäköön /käytökseen huomiota, tytöt on ne, ketä täällä tosissaan arvostellaan.

Vierailija
37/66 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi verkkarit on jonkin verran kestävämmät kuin college-housut, jotka on pojilla polvista auki alta aikayksikön.

Vierailija
38/66 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en ymmärrä, onko lapsi likaisissa vaatteissa, haisevatko vai pidätkö kirjaa muiden lasten vaatteista? Vai mikä oli aloituksen pointti. Onko päiväkodissa joku sääntö pukeutumisen suhteen, farkut pakolliset?

Vierailija
39/66 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pojalla on aina verkkarit koska ei suostu muita tällä hetkellä pitämään. 😂 Mutta murheista pienimpiä on nämä. 👍😊

Vierailija
40/66 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihan normaalia, että äidit ovat toistensa lapsista ja tekemisistä niin helvetin kiinnostuneita, ja luulevat tekevänsä kaikki aina itse paremmin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme