Anoppi ei suostu hyväksymään, että hänen tyttärensä lapset eivät kuulu sukuun samalla lailla kuin meidän lapset!!
Tyttären lapsethan kuuluvat oman isänsä sukuun ja meidän lapset minun miehen sukuun.
Niillähän on isänsä eikä meidän sukunimi? Miten saadaan anoppi ymmärtään tämä?
Kommentit (51)
Niin.. miten saada.. Tsemppiä taisteluusi!
Kaikki me ollaan sukua toisillemme.
Entä jos lapsilla on äidin sukunimi?
Aika hyvä twisti perinteiseen hirviöanoppiprovoon. 3/5
Mun sukunimi on Räikkönen, miksei mua kutsuttu Mintun ja Kimin häihin?
Vierailija kirjoitti:
No ei tietenkään ole ja vaikka olisikin, niin ne kuuluu isänsä sukuun. Vaan miehenpuoleiset jälkeläiset on samaa sukua. Vaan tätäpä ei anoppi usko Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tietenkään ole ja vaikka olisikin, niin ne kuuluu isänsä sukuun. Vaan miehenpuoleiset jälkeläiset on samaa sukua. Vaan tätäpä ei anoppi usko Ap
Eli säkään et ole missään tekemisissä äidinäitis kanssa?
Entäs, jos anopilla ei ole kuin tyttölapsia? Eikö kukaan lapsenlapsista kuulu sukuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko järissäs?
Tää on päivä päivältä sekavampaa.
Kattokaa tarkkaa mitä sieniä poimitte.
Olisi voinut lähteä lentoon hieman erilaisena. Provoilu on taitolaji. Annan 0/5, valitettavasti
Vierailija kirjoitti:
Tyttären lapsethan kuuluvat oman isänsä sukuun ja meidän lapset minun miehen sukuun.
Niillähän on isänsä eikä meidän sukunimi? Miten saadaan anoppi ymmärtään tämä?
Mun tyttäreni lapsilla on minun mieheni eli tyttäreni isän nimi, joten eikö hän ole minun sukuani vaikka tyttönimeni on eri? Tyttäreni lasten isällä on eri nimi, mutta käsittääkseni tyttäreni lapset ovat kuitenkin sukua isälleen? Sviddu teidän kanssanne.
Vierailija kirjoitti:
Tää on päivä päivältä sekavampaa.
Kattokaa tarkkaa mitä sieniä poimitte.
Kiitti, tuli päivän ekat naurut.
Trololollolloo!!! XD