AMMATTIKOULUUN MENO JÄNNITTÄÄ HIRVEÄSTI!!!
Alkaa torstaina ja lapussa oli vain, että sillä koululla tai sen koulun nimi ja kellon aika. No en tiedä yhtään mihin pitää mennä tai missä se puoli oikein on mihin mun pitää mennä. Olin tutustumassa erialalle ja vaihdoinkin mieltä.
En myöskään tunne ketään sieltä. Kenenkään luokkalaisen nimi ei sanonut mitään.
Kaiken päälle mun pitää mennä sinne bussilla enkä vieläkää tiedä mihin aikaa mun pitää lähtä ja millä bussilla meen. Okei kerkeää nuo vielä selvittämään, mutta tämä kaikki tuntuu jotenkin niin sekavalta!!!
En kestä. Muutenkin jännittää uutee paikkaa meno!!!!
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Aallon kylteri kirjoitti:
Olisit valinnut lukion, sieltä tulee tulevaisuuden menestyjät. Amiksesta pääset teiniäidiksi, päihteiden ongelmakäyttäjäksi ja sossun luukulle:)
Mikäs minä olen, kun mulla on jo valkolakki mutta olen silti menossa amikseen ammattia hankkimaan? :)
Olet nähtävästi käynyt pöndelukion johon pääsee 5 keskiarvolla. Ihan oma syy.
Hyi, miksi te olette noin ilkeitä? Itse olen käynyt lukion ja nykyään opiskelen yliopistossa lääketiedettä, enkä koe mitään tarvetta dissata amista. Yksi kurssikaverini muuten ei ole käynyt lukiota lainkaan, vaan ammattikoulun. :) Tosi fiksu ja ihana tyttö.
Ole sopivan ystävällinen, hymyile, mutta sano tarvittaessa myös oma mielipiteesi, kiinnostu asioista, opinnoista ja ihmisistä. Hyvin menee! Parin viikon päästä ihmettelet, mitä oikein jännitit.
Vierailija kirjoitti:
Olisit valinnut lukion, sieltä tulee tulevaisuuden menestyjät. Amiksesta pääset teiniäidiksi, päihteiden ongelmakäyttäjäksi ja sossun luukulle:)
Mikäs minä olen, kun mulla on jo valkolakki mutta olen silti menossa amikseen ammattia hankkimaan? :)
Olet typerys
Ihmettelen, mistä teidän lukiolaisten ilmeisen huono itsetunto oikein johtuu? Oletteko kaikki jotenkin tosi nuoria vielä vai mistä tämä kaikki shaiba?
No minä olin ihan pihalla, mihin piti mennä ekana päivänä ammattikoulussa. Mutta sitten löysin toimiston, josta osasivat neuvoa opettajainhuoneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Hyi, miksi te olette noin ilkeitä? Itse olen käynyt lukion ja nykyään opiskelen yliopistossa lääketiedettä, enkä koe mitään tarvetta dissata amista. Yksi kurssikaverini muuten ei ole käynyt lukiota lainkaan, vaan ammattikoulun. :) Tosi fiksu ja ihana tyttö.
Uuuu, luv is in the air <3
Vierailija kirjoitti:
Lukio antaa hyvät mahdollisuudet menestymiseen akateemisessa maailmassa. Opiskelijasta itsestä kiinni miten lukiota hyödyntää.
Vierailija kirjoitti:
hihii, amislaiset ei löydä näköjään edes koulunsa ovea....
Kyllä minua lukioonmeno aikoinaan ihan samalla tavalla jännitti. Uudessa kaupungissa 16 vuotiaana pelotti, että löydänkö aamulla oikean bussin ja osaanko jäädä oikealle pysäkille ja osaanko mennä oikeaan luokkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ole sopivan ystävällinen, hymyile, mutta sano tarvittaessa myös oma mielipiteesi, kiinnostu asioista, opinnoista ja ihmisistä. Hyvin menee! Parin viikon päästä ihmettelet, mitä oikein jännitit.
Mutta kun amiksen pointti on ettei opinnot kiinnosta
Oikeita tosi juntteja liki koko ketju täynnä. Ketjun lukiolaiset siis. Aloittajaa myöten.