Legginsit ja sortsit? Muotia vai huti?
Iltalehdessä parjattiin ko. muotia jo out-menneeksi, mutta kun kävimme Tukholmassa viimeviikolla, kaikilla nuorilla naisilla oli legginsit ja farkkuminit. Mikä siis on totuus?
Kommentit (9)
Painan 63kg, olen 161cm ja ikää on 32v.
Näyttäisivät aika 100-prosenttisesti seuraavan ja käyttävän sitä, mikä on muotia. Viime kesänä olin ihan ällikällä lyöty, kun kiersimme Ruotsia ristiin rastiin ja kaikissa, _kaikissa_ isoissa kaupungeissa parikymppisillä oli valkoinen empire-linjainen pusero. Tykkäävät näköjään univormuista.
Joka toisella teinillä tai 20+ oli päällään mustat leggingsit ja shortsit tai farkkuhame. Kokoon ja näköön katsomatta. Alkoi kieltämättä näyttää aika hassulta, univormulta :-)
mutta vois olla vähän niin ja näin mun perevän 40 vuotiaan päällä, ja vois olla tytöstäkin vähän nolo, jos äiti vetäis sellaset jalkaansa vaikka nuorekkaasti pukeudunkin
Painan 63kg, olen 161cm ja ikää on 32v.
Eipä ole kukaan koskaan edes vihjaissut. T: 161cm ja 63kg
itse olen 165cm ja 63kg, ja ylimääräisiä kiloja on läskien muodossa, vaikka olenkin aika lihaksikaskin... Mutta kroppaahan ei voi pelkillä mitoilla kuvailla.
Olen itse 36 v. 176 cm ja 64kg ja kolmen lapsen äiti. Käytän juuri noita "teinien" mustia leggingsejä ja farkkuminiä. 9-vuotiaalla tyttärellänikin on samanlaiset!
Mutta kaikki siitä vanhemmat: no no no!