Jääräpäisin henkilö jonka tiedätte
Kommentit (18)
Mieheni. Ihana on silti vaikka osaakin olla pässi.
Eräs alaiseni. Uskomaton inttäjä, hohhoijaa.
Mun isä. Taidan itse olla hyvä kakkonen.
Lapsena ahattelin, että isi tietää kaikesta kaiken. Vähän isompana tajusin, että vaikka tietääkin paljon, luulee tietävänsä vielä enemmän. Murrosikäni oli sitten tahtojen taistelua. Nykyään tullaan hienosti toimeen muutama päivä, kun jaksan tsempata ja hyväksyn sen, että asiat tehdään hänen tavallaan. Sitten alan kinata, ja tulee kiire kotiin lasten kanssa, jotka nyt vuorostaan ajattelevat, että pappa on maailman viisain ihminen.
Vierailija kirjoitti:
minä
Minäpä.
Minä. Minä. Minä.
Tätini, 88v. Ehdottomasti voimakastahtoisin, jääräpäisin, määrätietoisin ihminen, jonka tunnen. Sekä hyvässä että pahassa.
Mun äiti. Minen soita Pirkolle, nyt on sen vuoro soittaa. Minen syö mitään pillereitä, lääkäri vaan kiusallaan niitä määrää kun tahtoo täydelliset labra-arvot.
Tyttöni 1,5 v ja appiukkoni 75 v.
Vierailija kirjoitti:
Mun äiti. Minen soita Pirkolle, nyt on sen vuoro soittaa. Minen syö mitään pillereitä, lääkäri vaan kiusallaan niitä määrää kun tahtoo täydelliset labra-arvot.
Haa, just tuttua! Ihan offtopic, mutta mistä päin oot kun sanot/kirjoitat "minen"?
Vierailija kirjoitti:
Lapsena ahattelin, että isi tietää kaikesta kaiken. Vähän isompana tajusin, että vaikka tietääkin paljon, luulee tietävänsä vielä enemmän. Murrosikäni oli sitten tahtojen taistelua. Nykyään tullaan hienosti toimeen muutama päivä, kun jaksan tsempata ja hyväksyn sen, että asiat tehdään hänen tavallaan. Sitten alan kinata, ja tulee kiire kotiin lasten kanssa, jotka nyt vuorostaan ajattelevat, että pappa on maailman viisain ihminen.
Sama mulla. 888866655555
Niitä on aika monta,
oikeita äkäsiä änkyröitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsena ahattelin, että isi tietää kaikesta kaiken. Vähän isompana tajusin, että vaikka tietääkin paljon, luulee tietävänsä vielä enemmän. Murrosikäni oli sitten tahtojen taistelua. Nykyään tullaan hienosti toimeen muutama päivä, kun jaksan tsempata ja hyväksyn sen, että asiat tehdään hänen tavallaan. Sitten alan kinata, ja tulee kiire kotiin lasten kanssa, jotka nyt vuorostaan ajattelevat, että pappa on maailman viisain ihminen.Sama mulla. 888866655555
Haha. Kävi jo mielessä, käykö mun veli täällä. Ei kai kuitenkaan :D
-4-
Vaimo. Omasta mielestään ei tee koskaan mitään väärin, muut tekevät. Kaikki asiat pitää myös tehdä oman pään mukaan, esimerkiksi lattiat pitää pyyhkiä vanhoista vaatteista tehdyillä räteillä, siivoukseen tarkoitettuja välineitä ei saa ostaa, koska ne maksavat. Jos vaimo joskus myöntää erehtyneensä tai tehneensä virheratkaisun, tämä on uutisten ykkösaihe telkkarissa.
minä