Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laihdutukseen tehokas startti?

Vierailija
08.08.2016 |

Oon niin kyllästynyt läskeihini. Mä haluan balleriinaksi, kevyeksi keijukaiseksi joka on notkea, sulava ja viehkeä.

Pitääköhän tässä alkaa johonkin rajumpaan operaatioon, kun maltillinen ja rauhallinen tapojen korjailu on vaan niin lopettoman turhauttavaa hitaiden muutosten takia. Lannistun helposti, kun ei tuloksia näy. 40kg sais lähteä ens kesäks.

Mitähän kuuria sitä koittais, että sais hyvän ja motivoivan startin tälle touhulle (taas kerran)? Nythän ei kai mitkään kuurit ole kovinkaan suosittuja, vaan elämäntaparemontin perään huudellaan...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin tiputtaa 10kg ensi kesään mennessä. Tänään aloitin kevennyksen :) Mulla on ensimmäinen askel jättää jokapäiväiset pullat, namit, pizza ja siideri pois. Siihen nähden, että olen jo 47v, niin muutamassa vuodessa kertyneet ylimääräiset kilot em. ruokavaliolla on aika vähän. No, joka tapauksessa teen nyt ryhtiliikkeen niin, että muuten ruokavalioni on normaali ok, mutta tosiaan vain herkut pois.

Näin ekan päivän iltana mulla on jo kauhea nälkä :D Vaikka olenkin syönyt normaalisti tänään, vain karkit, kahvipulla ja ilta pizza on jätetty pois..

Vierailija
2/5 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

10v sitten laihdutin 30kg/6kk. Nyt en vaan saa päätä samaan selittämättömään moodiin, mikä silloin oli. No joo, silloin työ oli hikistä ja fyysistä, nyt toimistossa 8h +2h/pv autossa työmatkoihin. Tarttis illat varmaan tehdä koko ajan jotain enemmän ja vähemmän kroppaa liikuttavaa, eikä masentua sohvalle "väsyneenä".

Hyvä 47v! Miten meinaat ny nälkää helpottaa?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ajattelin tiputtaa 10kg ensi kesään mennessä. Tänään aloitin kevennyksen :) Mulla on ensimmäinen askel jättää jokapäiväiset pullat, namit, pizza ja siideri pois. Siihen nähden, että olen jo 47v, niin muutamassa vuodessa kertyneet ylimääräiset kilot em. ruokavaliolla on aika vähän. No, joka tapauksessa teen nyt ryhtiliikkeen niin, että muuten ruokavalioni on normaali ok, mutta tosiaan vain herkut pois.

Näin ekan päivän iltana mulla on jo kauhea nälkä :D Vaikka olenkin syönyt normaalisti tänään, vain karkit, kahvipulla ja ilta pizza on jätetty pois..

Et pysty nälkäisenä laihduttamaan. Sun on syötävä sellaista ruokaa, joka pitää kylläisenä vähällä määrällä.

Vierailija
4/5 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tiputin noin 40 kiloa vuodessa cambridge dietillä ☺ Kilot on pysyneet poissa kaksi vuotta! Tottakai pitää myös tehdä työtä sen eteen ettei kilot tule takaisin. Mut tää oli mulle helpoin tapa pudottaa painoa. Kaikkien muiden epäonnistuneiden yritysten jälkeen!

Vierailija
5/5 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua en ihan cambridgen minikaloreihin uskalla lähteä kun kilpirauhanen käy muutenkin vajaalla, varmasti kyllä tehokas.

Kai se on pakko vaan alkaa kunnolla tuolla keittiön puolella panostaan. Oon jopa youtubesta kattonu meal prep videoita etsien inspiraatiota, mutta toteutus ontuu.

Ap