miten sairaanhoitajasta terveydenhoitajaksi? Valmistun sairaanhoitajaksi, mutta haluaisin jatkaa terkkariksi. Miten?
PItääkö hakea taas yhteishaun kautta sisään? Onko vaikea päästä :/ ?
Kommentit (15)
Missä koulussa mahdat olla? Uskoisin että pystyt siellä sen selvittämään.
Vierailija kirjoitti:
EN, koska arvosanat olleet huonoja :( Opettajat varmaan sitä mieltä, että ei kannata edes yrittää :(
Yhteishaussa voi kokeilla hakea esim aikuispuolelle. Siellä saa hyväksiluettua kaikki sitten mitä olet opiskellut. Siis jos pääset sisään. Itsekin kokeillut, mutta en päässyt :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EN, koska arvosanat olleet huonoja :( Opettajat varmaan sitä mieltä, että ei kannata edes yrittää :(
Missä olet töissä?
Kannattas kysyä esim. Opintosihteeriltä tjsp. Mutta ymmärtääkseni haku yhteishaun kautta ja sitten vaan hyväksiluetaan kaikki käydyt opinnot
Oletko oikealla alalla ollenkaan (kehnot arvosanat...)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä olet töissä?
Mite nii töissä?
Vierailija kirjoitti:
Oletko oikealla alalla ollenkaan (kehnot arvosanat...)?
Kehnot arvosanat, koska liikaa ollut muutakin tekemistä kuin opiskella.
Itse jatkoin terkkariksi, tosin työkokemusta sairaanhoitajana piti olla vähintään 3 vuotta, yhteishaussa haku ja opiskelu kesti vuoden
Vierailija kirjoitti:
Itse jatkoin terkkariksi, tosin työkokemusta sairaanhoitajana piti olla vähintään 3 vuotta, yhteishaussa haku ja opiskelu kesti vuoden
Missä sinä olet töissä?
Onko paperit siis jo ulkona sh puolelta? Jos ei, niin heti selvittämään asiaa opolta, opintosihteeriltä, opetuutorilta.
Vierailija kirjoitti:
Milloin tämä tapahtui? Eikös systeemiä ole muutettu ainakin kerran ellei enemmänkin tän jälkee.?
up