Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

olen nainen, enkä koe ulkonäkäpaineita.

Vierailija
08.08.2016 |

Mistä ihmeestä nuo paineet tulevat joillekin? Alasti miehen kanssakin on jo niin himoissaan, ettei tule mieleen, että olisi jotenkin liian ruma naimaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä samaa ihmettelen. Kyllä mulla on ainakin siinä vaiheessa, kun tosiaan ollaan petipuuhia kohti menossa, on ollut aina niin kova kiihko, ja niin kumppanillakin, että ei siinä päähän mahdu mitään ajatuksia. On vain ruumiin halu ja kiihko, tuntemukset, aistimukset, ei mitään käsitteellistä ajattelua tyyliin "näyttääköhän mun tissit ilman liivejä pahalta" tms. 

Vierailija
2/7 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen! Oikeasti, oletteko aina olleet tuollaisia, ettei ulkonäkö päätä vaivaa? Vai onko tuon oppiminen jonkun kehityksen tulos? Auttakaa.

Vierailija
4/7 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunsin itseni ihan ok näköiseksi, kunnes mieheni alkoi arvostella ulkoäköäni, monin eri tavoin.

Vierailija
5/7 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitä on 99% Suomen naisista. En käsitä miten näistä ulkonäköpaineista jauhetaan, mutta missään ei kohennusta naisten ulkonäköihin näy. Pitää vissiin paineiden nousta, että alkaa jotain tapahtumaan.

Vierailija
6/7 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sulla  on parisuhde vai ihan irtopokankin kanssako olet noin itsevarma? No esim. Helsingissä on jo niin superhyvännäköisiä fitness-mimmejä Tinderit täynnä, että kyllä voi 40-vuotias tuntea ulkonäköpaineita.

Mutta muuten mulla on sama - siinä vaiheessa kun aletaan suuteloimaan ja muuta en enää mieti ulkonäköä vaan vain sitä hetkeä. Tosin jos mies on laihempi voi sitäkin vielä miettiä vähän :)

Vierailija
7/7 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tunsin itseni ihan ok näköiseksi, kunnes mieheni alkoi arvostella ulkoäköäni, monin eri tavoin.

Jätä se sika.