Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päästää irti vai säilyttää jonkinlaiset välit?

Vierailija
08.08.2016 |

Eli eräs kaverini aiheuttaa minulle päänvaivaa. Olemme tunteneet viisi vuotta ja meillä on ollut hyvät ja huonot hetkemme. Hän on monesti kohdellut minua kuin en olisi mitään. Minä olisin kiinnostunut pitämään päivittäin yhteyttä. Haluaisin olla hänelle todella hyvä ystävä, mutta onhan se mahdotonta kun toinen ei halua. Olen puhunut jotain siitä miltä minusta tuntuu tämä tilanne, mutta eipä siitä ole ollut mitään apua suuntaan eikä toiseen.

Kuitenkin on niitä hyviä hetkiäkin ja odotan innolla seuraavaa kertaa milloin puhumme taas yms. Hän on sellainen ihminen jonka kanssa haluaisin viettää aikaa ja kenestä huolehtia, vaikka mitä kävisi. Kyllähän tämä ottaa enemmän kuin antaa. Ehkä mietin, että hän kyllä vielä tajuaa "arvoni", alkaa kohtelemaan hyvin ja pitämään yhteyttä enempi. Tunnun olevan ikuinen optimisti tässä asiassa. Vihdoin minun pitäisi päättää katkaisenko välit vai tyydynkö jonkinlaiseen yhteydenpitoon hänen kanssaan välillä. En osaa päättää miten olisi paras tehdä!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoroin vieraissa käydään.

Vierailija
2/7 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet riippa. Luultavasti "ystäväsi" harkitsee jo lähestymiskieltoa. 

Mutta provona nolla pistettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin oksentaa tästä läheisriippuvuuden määrästä. Kuulostat myös hiukka narsistiselta ja todella raskaalta ystävältä.

Vierailija
4/7 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolehtia? Eikö teillä kummallakaan ole perhettä tai puolisoa?

Vierailija
5/7 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta normi-kaveruudelta tuo mitä sinä haluat hänen kanssaan. Tai sanotaan, että normi-ihmissuhteelta. Ei kait sitä ihmiset tuollatavalla halua kenenkään kanssa olla, paitsi oman lapsen, silloin kun lapsi ei vielä itsekseen tai muiden hoivissa pärjää. Kaveris on vaan normaali.

Vierailija
6/7 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau... vai sellaisen kuvan tästä saa :D. En olekkaan miettinyt aiemmin, että tämä olisi niin ahdistavaa. Tämä ystäväni" ei kyllä ole sanonnut mitään, että häntä ahdistaisi, mutta en minä koko aika häntä häiritsekkään vaan päinvastoin melkein. Pidän nämä tunteeni enempi sisälläni ja yksin mietin näitä. Pitäisikö minun siis todellakin ottaa etäisyyttä ja yrittää olla miettimättä asiaa niin paljoa? Harvoin vain löytää ketään ihmistä, josta oikeasti kovasti välittäisi ja tykkäisi olla hänen kanssaan. - Ap

Vierailija
7/7 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän samaa sukupuolta kanssasi?