Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

&&&torstiaSYYS04väki&&&

02.03.2006 |

ennen kuin kakrut herää.

Ihanaa, Jatu, että mies pääsi kotiin ja diagnoosin kanssa:)) Mutta onhan tuo kurjaa jos joka kerran kohtauksen sattuessa ambulanssilla tarkistukseen...

Onnea Ynis uusista hankinnoista! Niin, Jatun tavoin: varaudutaanko me nyt koko-menyyseen?

Mies on kuopuksen kanssa parantanut otettaan kotivastuiden suhteen, vaikka siivous jääkin mulle (sitä ei häiritse:(((). Omia menoja saa olla molemmilla, mulla välillä huono omatunto, kun päivätki roikun töissä (niin, nainen saa huono omatunnon aikaiseksi mistä vaan, ainakin tämä tapaus) ja jään väh. kerran viikossa lasilliselle työkavereiden kanssa. Yhdessä meidän pitäis tehdä enemmän. Jos edes säännöllisesti, kerran kuussa leffaan/syömään/teatteriin.

Munkin pitäisi lukea Sinkkosta, varmaan, että ymmärtäisin hieman toisen sukupuolen lapsuutta.

Tealle unohdin sanoa, tsemppiä päivähoitouraan! Tämä koskee nimenomaan äitejä, lapsille asiat tuppaa olemaan helpompia.

nyt aamukaffe ja lapset ylös.

s.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

typyläinen tippu tänää tuolilta,sitä oon pelänny!Iski takaraivon patteriin-kamala huuto,heti!!Patti ja mustelma on melkoset..onneks tippu 5aikaa et ehti seurata ennen yötä!

SAppikivistä..ketkä kirjottikaa,Kerppu ainaki...Ei ole ultrattu,aina ottaneet verikokeet ja ku arvot ok ni ei tarvetta tutkia muuten.Miten usein teil oli niitä kipuja?Miehen edellinen pahakipu oli n.puolvuotta sit et voiko oireilla niin harvoin??

Pojalla otettii verikokeet...oli ruoka-allergia ja prickit näytti kanamunan,nyt parantunu.Typyllä ei allergioita näkyny ja onhan noita.

Mullaki kasvatusoppaita luettu vaan koulun pakolliset...sillon luki hieman erikantilta ja mitää ei muista.Nyt oon vaa lehistä lukenu mitä ovat kirjottaneet....

Menin tänää jumppaa..ei tullu opea paikalle eikä mitää ilmotusta..PÖH!!

Kävin kävelyllä sitte...

Mitähän vielä oli...kiva et Ankkis ilmottautu ja T-P on palannu linjoille

:-)

Ja kiva et Tealla oli hyvä ekapäivä :-) Reipas äiti ja tyttö!

Mies on puhelimessa,pitäs päästä kattoo Lost!!!

Typy pyys tänää päästä potalle,et kakka tulee..tuli kakka ja pissa :-) Halus myös kirjoja ja sit pyys et pyyhi...Kaikki samallailla ku Nea pottailee..Et ehkä siitä on ollu hyötyä et Nekku keskel olkkaria tekee pottaa kakkaa ;-))

jatu

Vierailija
42/42 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pinojen lukemiseen meni taas tovi... Vaikka väsyttää en malta olla lukemattakaan, jokailtainen pakkorituaali on istua takapuoli kipeenä koneella tuntikaupalla ja päivittää itselle pinouutiset. Mutta syysväen pino palkitsee aina loistavilla jutuillaan ja istumalihaksisto saa siis kärsiä.

Pää on ihan tyhjä jo taas, mutta muutama juttu:

... meilläkin herätään aamuisin aikaisemmin, pojan aikaisemmin kellontarkat 8 aamut ovat siirtyneet 7 ja risat aamuiksi. Yöheräämiset ovat sen sijaan loppuneet kokonaan. Päikkärit lyhentyneet myös huomattavasti, noin tuntiin. Iltaisin toisaalta onneksi nukahtaa helpommin kun on väsynyt.

Sinkkoselta luin just jotain (dementia vaivaa, en muista nyt kirjan nimeä...) ja pidin kyllä lukemastani, vaikka paikoitellen oli kyllä toooosi teoreettista, aivan kuin joku opiskelutenttikirja. Joskus itse kasvatustieteitä opiskelleena tajusin sivistyssanojen välistä mistä se kirjoitti, mutta esim. mun mieheltä menis kyllä varmaan yli hilseen moni juttu pelkästään sen kielen teoreettisuuden takia. Paikoitellen ajattelin että tää juttu olis miehenkin hyvä lukea, kirjoitti mm. isän läsnäolon tärkeydestä ym, mutta sitten taas tuli sellasta tieteellistä sivistyssanaverkkoa että peruin ajatukseni aika nopeesti.... älkää ymmärtäkö väärin, en haluu aliarvioida miestäni - teksti vaan oli tosi tosi teoreettista ja välillä aika kuivaa.....

Näitä muita herroja en ole vielä lukenut, mutta aion kyllä.

Montaa muutakin juttua piti kommentoida, mutta myöhemmin lisää. Nyt pehkuun. Huomenna pääsen tyttökavereiden kanssa ulos syömään, ihanaa, terapiaa!!

äk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla