Terrorismi pelko
Onko teille kenellekään syntynyt viimeaikaisten toistuvien isiksen tekemien terroristi iskujen vuoksi terrorismi pelkoa? Itselleni vähän on. Nykyisin suhtaudun ihan eri tavalla Suomessa kadulla näkemiini muslimeihin. Ennen olen suhtautunut heihin neutraalisti, mutta nykyisin olen vähän varautunut ja heitä näkiessään tulee mieleeni aina nämä terrori teot. Lisäksi olen huomannut viimeisimmän, Nizzan iskun, jälkeen miettiväni usein missäköhän seuraavaksi iskee, käynyt läpi erilaisia paikkoja ja tapahtumia, joihin he voisivat iskeä. Ydinvoimala iskua ehkä eniten pelkään, sillä on tuhoisimmat seuraukset mahdollisesti. Mielestäni on vähän outoa, ettei muu maailma enimmistönä (erooppa, venejä, usa) saa isistä kuriin, meitä on enemmän ja täten meissä on enemmän voimaa. Vai saako valtioiden päämiehet jotain sadistista tyydytystä siitä, että isis tuhoaa maiden tavallisia kansalaisia? Yhdetkään iskut eivät ole kohdituneet näihin "merkittäviin" päämiehiin, vaan tavan kansalaisiin.
Kommentit (8)
Olen itsekin maahanmuuttokriittinen, mutten sivistymätön. Tiedoksesi, että sinä et tunnista kadulla muslimeja näöltä.
Kaikkitietävä ja paskiainen. Käsi kädessä.
Olisi todella tyhmää olla pelkäämättä terrorismia. Suvaitsevaiset eivät tietenkään pelkää koska nehän sitä tänne haluavat.
Itse olen vältellyt yleisötapahtumia ja suuria ihmisjoukkoja
On vain ajan kysymys milloin täälläkin räjähtää, joten "rather be safe than sorry" asian suhteen
Ja tottakai rasikaukset ovat myös mahdollisia, varsinkin jos suuria joukkoja tietynlaista ajatusperää edustavia on näköpiirissä niin oman turvallisuuden vuoksi poistun paikalta
Todennäköisemmin kuolen syöpään tai auton alle kuin osun terrori-iskuun. Joten ei, ei pelota, varsinkaan kun mulla ei ole varaa matkailla, ja Suomi ei ole etunenässä pommittamassa Isistä Lähi-Idän alueella (vrt. Ranska, Saksa).
Joo, pelottaa ihan vitusti väkivaltainen kuolema.
Etköhän säkin kuole todennäköisemmin himassas paskalla johonkin aivoverenvuotoon.
Vierailija kirjoitti:
Olisi todella tyhmää olla pelkäämättä terrorismia. Suvaitsevaiset eivät tietenkään pelkää koska nehän sitä tänne haluavat.
Näytä minulle yksikin lähde, jossa toivotaan terrorismia Suomeen. Nimenomaan terrorismia. Todistustaakka on sinulla, ei voi heitellä tällaisia olkiukkoja ilmaan miten sattuu.
Typeryys ja hysteria. Käsi kädessä.