Haluan miehen rakastuvan älyyni
Haluaisin miehen rakastuvan tai ihastuvan minussa älykkyyteeni ja persoonaani. Enkä esim. perseeseeni, pilluuni, silmiini, saatika pukeutumistyyliin tai peräti meikkeihin(!). Näin uskon, että suhdekin olisi kestävemmällä ja onnellisella pohjalla.
Kommentit (35)
18: sulla taitaa vaan mennä niiden älykkäiden naisten jutut yli hilseen, täällä useesti hengaa mielestään superälykkäitä miehiä, joiden logiikassa on kuitenkin kamelin kokoisia aukkoja. Oisko ensin objektiivista näyttöä siitä että kykenet jollain tasolla tunnistamaan älykkyyttä?
Mammat älähtivät taas heti kun tilanne käännettiin ympäri ja alettiinkin heittää naurettavia yleistyksiä naisten suhteen. Joka ainoa kerta! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä haluaisin älykkään naisen, mutta saisin vain narkkareita ja juoppoja. Habitukseni karkoittaa kaikki fiksut naiset pois. :(
No se on sinun ongelmasi. Älä uhriudu, vaan lähde tekemään itsellesi ja tilanteellesi jotain. Tai sitten hyväksyt vain tilanteesi ja/tai hyväksyt tilanteesi ja uhriudut.
P.s. Yksikään älykäs nainen ei sitten tykkää vastuuntunnottomista ressukka miehistä, joilla ei ole oman elämänsä ohjat käsissä, vaan uhriutuvat ja nillittävät.
No juurihan AP:kin uhriutui, vai onko se vain naisten oikeus?
Noh, valtaosa ihmisistä on älykkäitä ja heillä on mahdollisuus kehittää älyään eri tasoilla. Eri asia sitten lähtevätkö ihmiset älyään kehittämään.
Mä menin ekoille treffeille mun elämäni rakkauden kans ilman meikkiä ja mettävaatteet päällä. Kannatti. Halusin että mies tutustuu ensin mun persoonaan koska en juuri missään suhteessa oo keskivertoihminen, niin näin ollen olis tavallaan ollu huijausta meikata treffeille tai pukee ihmisvaatteet sinne päälle. Oon todennut että mun on ihan turha yrittää esittää normaalimpaa mitä oon koska se totuus paljastuu aina viimestään siinä kohtaa ku avaan suuni. Ja siinä kohtaa miehet yleensä häipyy. Ei paljoo auta vaikka on nätti naamasta jos elämäntapa, ajatusmaailma, maailmankuva ja arvot poikkee siitä mitä ne on 95% ihmisistä. Onneks toi mies on yhtä outo hiihtäjä kun mäkin joten tässä tapauksessa vakka löysi kantensa :)
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on sanonut rakastuneeni älykkyyteeni (mm.). Olimme ensin ystäviä ja juttelimme paljon elokuvista, taiteesta, tieteestä, kirjoista, filosofiasta (joo, tiedän, mutta olimme 20v). Olimme lukeneet paljon samoja kirjoja ja tykkäsimme samoista elokuvista ja olimme molemmat innoissamme, että kerrankin joku "tajuaa" asioita.
Hah! Kakskymppisenä ei ole vaikea loistaa älykkyydellä, riittää että on joskus lukenut kirjan.
Ap tarvitsee tarpeeksi älykkään miehen. Sellaisen, jonka kiinnostusta ei riitä herättämään kauniiseen kuoreen paketoitu tyhjyys.
En usko, että siihen voi oikein vaikuttaa mihin mies sussa rakastuu. Miksi se ei voisi rakastua noihin kaikkiin asioihin?
Vierailija kirjoitti:
Tie miehen sydämeen ja sieltä edelleen aivoihin käy pillun kautta.
Ei varmaan pidä paikkaansa. Arvelen, että mies ensin hurmaantuu naisen ominaisuuksiin, ehkä kauneuteen tai luonteeseen ja tässä virittyneessä tilassa kun sitten harrastaa seksiä, niin se tavallaan sinetöi asian, mies rakastuu. Seksissä erittyy lisää rakastumishormoneja ja saa haluamaan seksiä yhä lisää saman ihmisen kanssa.
Kauniiden ihmisten ongelmia :D Ilmeisesti on onni olla rumahko!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on sanonut rakastuneeni älykkyyteeni (mm.). Olimme ensin ystäviä ja juttelimme paljon elokuvista, taiteesta, tieteestä, kirjoista, filosofiasta (joo, tiedän, mutta olimme 20v). Olimme lukeneet paljon samoja kirjoja ja tykkäsimme samoista elokuvista ja olimme molemmat innoissamme, että kerrankin joku "tajuaa" asioita.
Hah! Kakskymppisenä ei ole vaikea loistaa älykkyydellä, riittää että on joskus lukenut kirjan.
No enhän mä väittänyt että kukaan loisti millään, mutta miehen kokemus oli kuulemma tuo.
Vierailija kirjoitti:
Ompas sivistymättömiä miehiä tämä palsta täynä, tulee tässäkin ketjussa julki. Teitä kohden ei yksikään älykäs nainen katso, ellei päädy hämmästelemään vajukkimaista käytöstänne, missä ikinä sitten menettekin.
Onko syyllistäminen ja pilkkaaminen mielestäsi sitä korkeinta älykkyyttä? Jumala varjele meitä miehiä laiseltasi älyköltä.
Tästä ketjusta sen taas huomaa miten älykäs nainen voi olla luuseri miehelle uhka.