Mitä mieltä olette Kimin ja Mintun virallisesta hääkuvasta?
Kommentit (289)
Ei voi kuin ihmetellä että miten kaikesta paistaa se, että on päädytty halpoihin ja mauttomiin ratkaisuihin...rahaa kun olisi ollut varmasti järjestää vaikka minkälaiset juhlat. Puku on tosiaan thaikkujen massatehtailta vailla viimeistelyä, ne ihmeelliset pyyhkeet joiden alla Kimiä ja Minttua vietiin autoon... (Kimi on superjulkkis tuolla kylässä, joten ei voinut olla yllätys että uteliaita tulee tirkistelemään ja kuvaamaan), kuvaajalla ei sen vertaan ammattitaitoa että saisi vangittua edes jotain tunnelmaa tuohon kuvaan ja katsottua että hääpari näyttää hyvältä...
Vierailija kirjoitti:
Kuvateksti "Two hearts became one" on banaalimpi kuin kuva.
Kahdesta lompakosta tuli yksi.
Kimin tunnistan tosta kuvasta, mutta kuka toi nainen on?! Ei ainakaan tämä:
http://www.seiska.fi/images/upload/cms/files/styles/web/public/admin/20…
Mammat ne on niin rakkaudellista väkeä. Tiedättekö, kun kateus, viha jne. tunnetila valtaa teidät, se muuttaa myös hormonitoimintaa epäedulliseen suuntaa. Pitkäaikainen vihamielisyys vaikuttaa varmasti terveyttä heikentävästi.
Itse yritän olla aina positiivinen. En tiedä, johtuuko juuri siitä, mutta olen huipputerve ja olen myös mallin mitoissa, bmi noin 19, vyötärö noin 60 cm ja lantio noin 90, rinnoissakin löytyy ja pitkäkin olen, mikä sitten varmaan kertoo enemmänkin äitini hyvästä ruokavaliosta ja tietty pitkistä geeneistäni jo vuosisatojen takaa.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni kaunis kuva kauniista parista! Pidän Mintun hiustyylistä ja mekko on kaunis, en näe tuossa todellakaan mitään paljastavaa :D itsekkin olen ajatellut selänpaljastavaa mekkoa. Ja kun täällä mekon huonoa laatua valitellaan niin uskallan väittää ettei kenelläkään av mammalla yhtään parempi ole ollut ;) kaikkea hyvää parille! En ymmärrä tätä jatkuvaa dissausta muutenkaan, vaikka ovat julkkikisa niin kyllä varmaan tuntuu ikävältä silti kun kaikki kommentit ovat tyyliin: juu hyi vittu toi mekko on niin halpa ja ruma ja lättänä peppu ja kamala naama ja toivottavasti eroavat ja se ex oli kauniimpi ja hääkuva niilläkin parempi!!1
Jos ei ole positiivista sanottavaa älkää sanoko mitään, toisten häitä nyt edes voisi olla suoraan kritisoimatta. Vaikka ovatkin julkkiksia
:D Vai ettei kenelläkään av-mammalla olisi ollut parempaa mekkoa kuin Mintulla :D:D Olet katsellut Satuhäitä ja vaikka sielläkin on kaikenlaisia viritelmiä ollut, niin sielläkin puvut on pääosin oikein kauniita ja istuvia.
Kuvassa ei ole lämpöä. Ovat naimisissa ja heillä on lapsi, mutta kimi ei pidä vaimostaan kunnolla kiinni. Mintullakin sormuskäsi esillä. Huono kuva.
Ap kysyi mielipidettä kuvasta, ja täällä ladellaan mielipiteitä puvuista, meikeistä ja sormuksista...
Kuva on mielestäni hieno. Hyvin harmoninen väritys ja sommittelu, levollinen tunnelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt välähti jollain :D Laittaisko joku vielä enkuksi?
Mua häiritsee tuo kuvan asettelu: pilarit ja keskikäytävä on aseteltu kuvaan tismalleen keskelle luomaan symmetristä vaikutelmaa. Hääparista taas mies asettuu keskelle käytävää rintamasuunta suoraan kameraan päin. Rouva puolestaan roikkuu huolettomasti käsipuolessa käytävän sivulla ja vilaisee selkänsä takaa kameraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt välähti jollain :D Laittaisko joku vielä enkuksi?
Eikö sen pitäisi olla toisinpäin, yhdestä lompakosta tuli kaksi?
Miten Kimin puku haarovälin kohdalta on likainen? Kummallinen kuvaaja ollut.
Molemmat näyttävät hyviltä ja tykkään itse Mintun puvusta. Kimin poseeraus näyttää vähän "rutiiniposeeraukselta" melkein kuin fani tai pokaali vieressään. Toisaalta harvemman hääkuvia analysoidaan ja ruoditaan tällä tavoin. Molemmat vaikuttavat ihan symppiksiltä henkilöiltä. Ja Kimi on omissa töissään F1-kuskina ihan huippu! *respect* Toivon heille onnellista avioliittoa ja kaikkea hyvää. :)
Näen kaksi erillistä ihmistä, ikään kuin vieraita toisilleen kuvaan asetettuna. Morsiamen ilme on omahyväinen. Kimi poseeraa kuin Ferrarin mainokselle, ei lämpöä, ei yhteyttä.
Veikkaan että Minttu on mennyt päsmäröimään noiden kuvien asettelussa. Andrea Pitti on oikein taitava kuvaaja, olisi vaan antanut ammattilaisen tehdä työtään. http://www.andreapitti.com/wedding-porfolio/
Kuvasta olisi tullut parempi, jos Minttu ei olisi halunnut selkää esitellä.
Vierailija kirjoitti:
Mua häiritsee tuo kuvan asettelu: pilarit ja keskikäytävä on aseteltu kuvaan tismalleen keskelle luomaan symmetristä vaikutelmaa. Hääparista taas mies asettuu keskelle käytävää rintamasuunta suoraan kameraan päin. Rouva puolestaan roikkuu huolettomasti käsipuolessa käytävän sivulla ja vilaisee selkänsä takaa kameraan.
Katsopa tarkemmin. Mies ei ole keskellä käytävää vaan käytävän vasemmassa sivussa (katsojasta päin katsottuna). Hänen rintamasuuntansa ei ole suoraan kameraan päin vaan klassisesti viisto.
Rouva seisoo symmetrisesti käytävän oikealla sivulla, kokonaan miehensä puoleen kääntyneenä, intensiivinen katse kohti kameraa. Hän ei "roiku" huolettomasti kenenkään käsipuolessa vaan seisoo ryhdikkäästi omillaan, kuitenkin miehen puoleen suuntautuneena.
Vierailija kirjoitti:
Miten Kimin puku haarovälin kohdalta on likainen? Kummallinen kuvaaja ollut.
Kiinnitin kanss huomiota, että haaroväli on ihan valkoinen :O
Vierailija kirjoitti:
Mammat ne on niin rakkaudellista väkeä. Tiedättekö, kun kateus, viha jne. tunnetila valtaa teidät, se muuttaa myös hormonitoimintaa epäedulliseen suuntaa. Pitkäaikainen vihamielisyys vaikuttaa varmasti terveyttä heikentävästi.
Itse yritän olla aina positiivinen. En tiedä, johtuuko juuri siitä, mutta olen huipputerve ja olen myös mallin mitoissa, bmi noin 19, vyötärö noin 60 cm ja lantio noin 90, rinnoissakin löytyy ja pitkäkin olen, mikä sitten varmaan kertoo enemmänkin äitini hyvästä ruokavaliosta ja tietty pitkistä geeneistäni jo vuosisatojen takaa.
Heh. Mummoni oli ehkä Suomen vittumaisin ihminen, eli 92-vuotiaaksi ilman mitään perussairautta. Mulle riittäisi tuo ihan hyvin.
joopajoo3 kirjoitti:
Näen kaksi erillistä ihmistä, ikään kuin vieraita toisilleen kuvaan asetettuna. Morsiamen ilme on omahyväinen. Kimi poseeraa kuin Ferrarin mainokselle, ei lämpöä, ei yhteyttä.
Samaa mietin. Toivottavasti se on vain ice-man lookia eikä niin että tässä kuvassa Kimi poseeraa tulevan ex-vaimo kakkosensa kanssa,,
Alanappi kuuluukin jättää auki.