Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette Kimin ja Mintun virallisesta hääkuvasta?

Kommentit (289)

Vierailija
41/289 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

rintamuksen kangas pussittaa Mintulla ja vetoketju on oudon näkyvillä...

Noin muuten ilmeisesti tarkoitus kanavoida prinsessa Sofiaa?

Vierailija
42/289 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihittiinkö heidät kirkossa? Mietin vaan, että noin paljastavassa mekossa ei ainakaan meidän kirkkoon olisi mitään asiaa ilman jonkilaista päällystakkia tms.

Heitä ei vihittykään siellä Joensuussa vaan hieman modernimpaan elämänmenoon tottuneessa kirkossa. Eikä tuolla asulla olisi mitään ongelmia päästä pk-seudun kirkkoihin.

En ole luterilainen, joten meillä on melko tarkat pukeutumissäännöt miten kirkkoon saa tulla oli miten moderni kirkko tahansa. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/289 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minttu vääntäytynyt korkkiruuville - ilmeisesti esitelläkseen hääpuvun selkää. Ja tässä asennossa puku ei istu, rintojen ja vatsan päälle puku muodostaa kohollaolevan koppuraisen panssarin ja Mintun hoikka vatsa näyttääkin paksulta. Ja vetoketju hääkuvassa - harvoin näkee meillä taviksillakaan. Poseerausta vailla tunnetta, kummallisen arkinen kokonaisuus. Kova meikki goottieajauksin ei sovi morsiamelle. Pakosti tulee verrattua sitä Kimi&Jenni hääkuvaa - sitä nuoruuden ja raikkauden määrää!

Vierailija
44/289 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minttu on kaunis ja toivon heille kaikkea hyvää, mutta pakko kyllä ihmetellä että eikö parempaa hääpukua löytänyt. Tai olisi edes photoshopattu pois tuo vetoketju (!!!) joka varastaa kuvassa päähuomion.

Vierailija
45/289 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras kuva koko häistä oli se, kun Kimi nousi autosta pikku Robinia sylissään pitäen. Voi miten herkkä, niin yksityinen kuva isistä ja pojasta <3

Vierailija
46/289 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi, kuinka ihana kuva, ihan värisyttää. Mintun puku on oikea helmi, sopii noin kaunisvartaloiselle. Ihanaa kun on tuollaisiakin naisia, jotka voi pukea noin kauniisti. Meikki myös tosi hyvä tummalle kaunottarelle. Vaalealle suomineidolle olisikin tietysi väärä meikki, mutta Mintulle just nappiin. 

Moi Minttu :D

Sorry, nimeni on Anne. 

Miksi nimeäni on alapeukutettu? Onko Anne ruma nimi? Itse pidän siitä, klassinen nimi ja sopii minulle, olen niin Anne. 

Vierailija
47/289 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimin vasen käsi on aivan kummallisesti? Onko se photoshopattu vyötäisille?  Morsiamen sormus on ensiluokkaisesti esillä, rannekello kellotauluineen jätetty tällä kertaa kotiin (Timo TA Mikkonen pettyy)

Vierailija
48/289 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mintun ajatuskupla: "Nyt tämä on virallisesti minun"!

Kaunis meikki ja hänelle sopiva, sekä tyylikäs kampaus, vaikka puku sitten floppasikin, Kimi näyttää hyvältä, Robin on söpö ja puitteet ovat hienot. Paljon onnea!

Vierailija
49/289 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvateksti "Two hearts became one" on banaalimpi kuin kuva.

Vierailija
50/289 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylikäs kuva! Hieno sommittelu, todella kaunis tausta. Henkii rauhallista tunnelmaa.

Vierailija
51/289 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi, kuinka ihana kuva, ihan värisyttää. Mintun puku on oikea helmi, sopii noin kaunisvartaloiselle. Ihanaa kun on tuollaisiakin naisia, jotka voi pukea noin kauniisti. Meikki myös tosi hyvä tummalle kaunottarelle. Vaalealle suomineidolle olisikin tietysi väärä meikki, mutta Mintulle just nappiin. 

Moi Minttu :D

Sorry, nimeni on Anne. 

Miksi nimeäni on alapeukutettu? Onko Anne ruma nimi? Itse pidän siitä, klassinen nimi ja sopii minulle, olen niin Anne. 

Kateelliset peukuttavat vain. Kaunis nimi sulla, kuten mullakin, mä olen Anna. :) Vaihtaisin heti, jos olisin joku Jenna-Jessicca Adalmiina Odeliina.

Vierailija
52/289 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja viestejä poistuu :D

Vierailija
53/289 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimi on paljon lyhyempi kuin Minttu. Sitä yritellään peitellä tuossa kuvassa, tavattoman väkinäisesti. 

Jäykkää on. 

Vierailija
54/289 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis pari ja kaunis kuva! <3 onnea heille

Vierailija
55/289 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo poseeraus. Ihan kuin Minttu olisi työntämässä Kimiä pois.

Vierailija
56/289 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kuvassa kaikesta paitsi morsiammen asusta. Kimi komea ja jopa pikkuhymy, kerrankin.

Vierailija
57/289 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kaunis kuva kauniista parista! Pidän Mintun hiustyylistä ja mekko on kaunis, en näe tuossa todellakaan mitään paljastavaa :D itsekkin olen ajatellut selänpaljastavaa mekkoa. Ja kun täällä mekon huonoa laatua valitellaan niin uskallan väittää ettei kenelläkään av mammalla yhtään parempi ole ollut ;) kaikkea hyvää parille! En ymmärrä tätä jatkuvaa dissausta muutenkaan, vaikka ovat julkkikisa niin kyllä varmaan tuntuu ikävältä silti kun kaikki kommentit ovat tyyliin: juu hyi vittu toi mekko on niin halpa ja ruma ja lättänä peppu ja kamala naama ja toivottavasti eroavat ja se ex oli kauniimpi ja hääkuva niilläkin parempi!!1

Jos ei ole positiivista sanottavaa älkää sanoko mitään, toisten häitä nyt edes voisi olla suoraan kritisoimatta. Vaikka ovatkin julkkiksia

Vierailija
58/289 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaa julkaise intiimejä herkkiä hetkiään autoyrityksen sometilillä! Ne kuvat ovat tietysti ihan erikseen. Tämä on Kimin PR-kuva eikä mitään muuta, siksi Kimi on pääosassa. Morsiamen huono ryhti ihmetyttää, mutta nähtävästi ei saatu hyviä ilmeitä ja parasta mahdollista kehon asentoa samaan kuvaan. Hääkuvaus ei ole helppoa, eikä tässäkään tapauksessa kuvaajalle varmaan annettu kovin paljon aikaa.

Vierailija
59/289 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähän pituinen tuo Minttu oikein on? Kimi kun on käsittääkseni lyhyt ihminen, niin tuossa kuvissa näyttävät saman pituisilta. Meinaan vaan sitä, että eikös Mintun pitäisi olla pitkä, kun on ollut jonkun mainostoimiston sivuilla mallina tms? Jennihän oli selvästi Kimiä pidempi.

Vierailija
60/289 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimi näyttää tasan samalta kuin kaikissa sponsorikuvissaan. Lippis vaan päähän niin on helpompi tunnistaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme