Miten vaikeaa sinun oli päästä eroon neitsyydestä?
Oliko vaikeaa vai helppoa? Kävikö kuin itsestään vai vaatiko tekemisen meininkiä? Oletko mies vai nais, hetero, homo vai bi?
Kommentit (57)
Olen edelleen neitsyt, enkä yritä päästä siitä "eroon".
T: N32
Menetin yhdynnässä neitsyyteni 37-vuotiaana ja kumppanini oli 27v nainen. Oikean ihmisen kanssa siinä ei ole mitään liiallista häpeää. Olemme nyt naimisissa.
Tiedättehän, ettei neitsyys edes oikeasti ole mikään asia jonka voisi menettää? Joko olet harrastanut yhdyntää joskus tai sitten et ole, niin yksinkertaista. Ensimmäisiä kertoja on monessa muussakin asiassa, eikä mistään muusta ajatella että "no nyt se sitten meni tämä mun vanukasneitsyys" tai "nyt sitten menetin silmätippaneitsyyteni" tai "pääsin eroon autolla-ajoneitsyydestäni!".
On varmaan ihana hetki kun vastasyntynyt pääsee eroon paskantamisneitsyydestään.
Hevosella ratsastusneitsyydestä eroon pääseminen oli maksullista, mutta en sanoisi että kuitenkaan kovin vaivalloista. Tämä tapahtui kun olin 12 vuotias.
Neitsytmiehille vinkki: maksulliset naiset hoitavat homman kohtuullista korvausta vastaan.
En missään vaiheessa ajatellut että pitäisi "päästä eroon". Tilaisuuksia oli ollut paljon muttei itsellä fiilistä. Sitten erään ihmisen kanssa asiat vain etenivät siihen, tuli fiilis että haluan.
Ei ollut vaikeaa. Paatin 16-vuotiaana, kun olin menossa kielikurssille Englantiin, etta siella lahtee.
Valitsin vaan sopivan kundin (22-vuotias stand-up koomikko), tyonsin kielen sen kurkkuun baarissa ja kysyin etta haluatko olla mun eka.
Halusi se. Jai hyvat muistot. :)
Todella vaikeaa, luultavasti mahdotonta. Olen neitsyt vieläkin. Olen ns. alemman tason nainen, joka ei osaa ottaa kontaktia miehiin.
T. N31, neitsyt
Neitsyydestä olisin päässyt eroon jopa turhan helposti, niin paljon miehiltä kyllä tuli ehdotteluja. Minulla ei ollut mitenkään kiire "päästä" neitsyydestä eroon, se tapahtui vasta kun olin 18 ja poikaystävän (johon luotin) kanssa, tässä ollaan yhdessä oltu jo 20 vuotta. Miehelle en ollut ensimmäinen ja hyvä niin.
Aika vaikeaa oli, olen heteronainen ja kärsin nuorena vaginismistä eli aika monta ekaa kertaa meni ihan pipariksi... ei siis mennyt sisään :( Terapia auttoi vähän, ei auttanut edes synnytys täydellisesti vaikka niin luvattiin, mutta jooga ja fystioterapia sitten myöhemmin. Se on siis sellainen aika pitkälti tahdosta riippumaton kramppitila siellä, mikä pitää paikat kipeästi "kiinni".
En usko että olisi ollut vaikeaa. Mutta menetin neitsyyteni kun minut rais*attiin 18v. Sen jälkeen meni 3vuotta ettå uskalsin harrastaa seksiä. Olen nainen ja hetero
Olen mies ja olihan se vaikeaa kun olin jengin nuorin ja vähintään 3 vuotta muita nuorempi. Tunsin syvää alemmuuden kompleksia kuunnellessani kavereideni ja varmaankin yliliioiteltuja juttuja. Tytöt kehuivat miten "söpö" olin ja varmaankin sellainen porukan maskotti. Kunnes eräillä festareilla seuraani liittyi 32 vuotias nainen ja joka oli tullut festareille yksin liftillä vain putkikassa mukanaan. Arvatenkin hän liittyi seuraani saadakseen yösijan isosta teltastamme ja olihan meillä vielä iso pakettiauto. Ekana iltana menimme tämän Johannan kanssa pakettiautoon ja hän vei poikuuteni. Penetraation jälkeen hän tokaisikin että tämä taisi olla eka kertasi ja johon vastasin myöntävästi. Olin tuolloin 16 vuotias ja tämä nainen kyllä oli niin mahtava ja ennen kaikkea ymmärtäväinen kokemattomuuteni kanssa. Rakastelimme useita kertoja ja jälkeen päin olen miettinyt, että taisin olla tämän naisen fantasia kun olin niin söpö ja häntä huomattavasti nuorempi. Festarien jälkeen kotiin ajaessamme tunsin olevani MIES :) eikä yhtään haitannut se, että nainen taisi käyttää minua hyväkseen jo pelkästään siinä, että sai "reiliimme" yösijan.
Yhdynnässä ekan kerran 20v,
Runkannut ekan.kerran toista miestä 39v .
Mies työntynyt hanuriini 43v
Viikon kuluttua siitä työnnyin itse ekan kerrantoiseen mieheen
Ei neitsyydestä pääsemisessä ollut ongelmia. Toin juopuneen opiskelukaverin bileistä kämpälleni ja se oli siinä. Hirveää sähläämistä eikä mitään nautintoa minulle. Jäi kertapanoksi kun lisäksi tuli paljon verta. Mutta sitten menikin 12 vuotta ennen kuin löysin miehen, jonka kanssa halusin olla sen toisen kerran. Taas tuli verta, joten luuli minua neitsyeksi vaikka olin sitä vain henkisesti. Nyt ollaan oltu yhdessä vuosikausia, joten olen ollut vain kahden miehen kanssa ja lasken sen ensimmäisen nollan arvoiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Yhdynnässä ekan kerran naisen kanssa 20v,
Runkannut ekan.kerran kädellä toista miestä 39v .
Mies työntynyt hanuriini 43v
Viikon kuluttua siitä työnnyin itse ekan kerran toiseen mieheen.
Kaikista muista jäi hyvä mieli ,
Mutta kun mies työntyi minuun sattui aluksi
Helppoa. Ikää noin kuukausi vaille 16v, kyseessä neljäs poikaystäväni ja sanoin suoraan, että nyt mä olen valmis. Mentiin meille ja tehtiin se, lystiä oli.