Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vaikeaa sinun oli päästä eroon neitsyydestä?

Vierailija
08.08.2016 |

Oliko vaikeaa vai helppoa? Kävikö kuin itsestään vai vaatiko tekemisen meininkiä? Oletko mies vai nais, hetero, homo vai bi?

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella vaikeaa. En olisi millään halunnut aloittaa koko paskaa seksielämää, koska miehethän ei tunnetusti välitä naisten tunteista siinä. Mutta halusin kuitenkin seurustella, joten 25:na oli pakko antaa periksi. EN nauttinut kyllä yhtään. Hirveää limahommaa. Tehty idiooteille. Siis niille, jotka on nuorina idiootteja. Näin vanhempana siitä voi jo nauttiakin, mutta nuorten ei pitäisi. Ihan heteronainen olen.

Vierailija
2/57 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella vaikeaa. En olisi millään halunnut aloittaa koko paskaa seksielämää, koska miehethän ei tunnetusti välitä naisten tunteista siinä. Mutta halusin kuitenkin seurustella, joten 25:na oli pakko antaa periksi. EN nauttinut kyllä yhtään. Hirveää limahommaa. Tehty idiooteille. Siis niille, jotka on nuorina idiootteja. Näin vanhempana siitä voi jo nauttiakin, mutta nuorten ei pitäisi. Ihan heteronainen olen.

Hmm... Neitsyydestä eroon pääsy oli siis helppoa ("...oli pakko antaa periksi"), mutta vastenmielistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin 16-vuotiaana silloisen poikaystäväni kanssa, mutta hän ei mahtunut sisään. Onneksi. Oltais varmaan hommailtu ilman kumia aina ja nyt mulla olis lapsi.

19-vuotiaana uuden poikaystävän kanssa uusi yritys. Sujahti sisään kivutta ja jäi tosi hyvät muistot tästä. Nykyään on jo entinen, mutta hyvä mies oli.

Vierailija
4/57 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 15 ja valkkasin vaan yhden random pojan mukaani. Eka kerta oli kammottava, kun se ei meinannut millään mahtua sisään.  

Jos voisin palata ajassa taaksepäin, tuo tapaus olisi se, minkä muuttaisin elämästäni.

Vierailija
5/57 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa kuin heinänteko. Naiset nihkeili aikansa niin menin sitten miehiin (olen mies) :D

Vierailija
6/57 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaivatonta, eka tilaisuus tuli eteen ennen kuin olin asiaa ehtinyt juurikaan edes ajatella. O!in 18-vuotias kun minusta kiinnostunut poika teki aloitteen ja aloimme seurustella.

Vierailija
7/57 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin vaikeaa että olen neitsyt vieläkin

Vierailija
8/57 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 14, tosin melkein 15, ja olin seurustellut kyseisen pojan (17 v) kanssa jo useita kuukausia. Huolehdittiin ehkäisystä. Ei jäänyt mieleen mitenkään erityisenä kokemuksena eikä tullut edes verta. Olen aika varma, että se oli pojallekin ensimmäinen kerta, kumpikaan emme sitä kyllä toisellemme myöntäneet.

Vierailija
9/57 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut vaikeaa. Olin 16, seurustellut tyttöystäväni kanssa viitisen kuukautta, enkä siinä vaiheessa sitten enää kehdannut sanoa ei, kun olin jo niin kauan selitellyt, etten taida olla vielä valmis. (Olen siis nainen.)

Vierailija
10/57 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siitä pitää vartavasten päästä eroon? Menkööt kun on mennäkseen (itsellä 21v kun viimein tapasin miehen jonka halusin päästää niin lähelle)

Vierailija
11/57 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sanoa, että aika vaikeaa, kun en ole siitä vieläkään päässyt eroon.

M27

Vierailija
12/57 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin vaikeaa. Varmaan vaikein juttu mitä elämässä on tullut vastaan. Kävin baarissa 1-3 kertaa viikossa kahden vuoden ajan ennen kuin sain yöseuraa. Olin juuri täyttänyt 20v. Tähän meni noin pari tonnia rahaa. Jälkeenpäin mietittynä olisi pitänyt vain mennä maksullisiin. Olisi säästänyt pitkän pennin. Heteromies

Vierailija
13/57 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa se olisi ollut. Jo 16 vuotiaana sain ehdotuksia parikymppisiltä. Seuraavaksi nelikymppisiltä. Varmaan myös luokka kavereista olisi yhden yön juttuja löytynyt jos olisin halunnut. Tulihan sitä törmättyä myös näihin pelimiehiin joka heti toisenkanssa vehkeilyn jälkeen tuli multa kyselemään että miten ois? Onneksi olen kuunnellut omaa tahoa enkä ole moisiin suostunut. Paljon haastavampaa on löytää se poikaystävä, jolle voisin tämän neitsyyteni menettää. Ei ole vieläkään ensimmäistä sellasta löytynyt.

N28

Vierailija
14/57 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi siitä pitää vartavasten päästä eroon? Menkööt kun on mennäkseen (itsellä 21v kun viimein tapasin miehen jonka halusin päästää niin lähelle)

"Viimein" :D

Vierailija
15/57 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo lähemmäs kolmekymppinen, kun aloin kaivata miesystävää. Treffasin sitten miehen deittipalstan kautta. Olin tosi kaunis ja etenkin kaunisvartaloinen ja niinpä mies ei varmasti aavistanut, että olin neitsyt. Hän oli vielä täysin edellisen suhteen pauloissa, puhui vain eksästään, joka oli jättänyt hänet, kertoi kuinka oli eron jälkeen harrastanut seksiä todella lukuisten naisten kanssa. Itse pidin hänen ulkonäöstään ja ehkä muutenkin ja minulla oli missiona päästä vihdoin eroon neitsyydestä. Niinpä suhde eteni joidenkin tapaamisten jälkeen seksiin. Vasta sänkyyn päädyttyämme kerroin, että tämä on sitten eka kertani. Mies meni aivan oudoksi, sanoikin, että onpa kummallista. Aamulla mies vaikutti vaisulta. Tajusin, että olin ollut hänelle taas uusi kaato hänen erosuruunsa. Mutta mies oli kuitenkin aika hyvä tyyppi. Arvelen, että häntä harmitti se, että minun eka kertani oli hänen kanssaan, koska hän haki vain ja ainoastaan seksiä.  

Vierailija
16/57 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M27

Kohtalotoveri. Jos yhtään lohduttaa niin tuo tuntuu olevan jopa ihan suht yleistä miehille nykypäivänä, itsellä lähti vasta kun olin 28.

Vierailija
17/57 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M27

Kohtalotoveri. Jos yhtään lohduttaa niin tuo tuntuu olevan jopa ihan suht yleistä miehille nykypäivänä, itsellä lähti vasta kun olin 28.

Eipä tässä mikään oikein lohduta. Tuskin tämä nyt kovin yleistä on.

M27

Vierailija
18/57 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M27

Kohtalotoveri myös, mutta en siitä paineita ota eikä se mun elämää häiritse yhtään.

Lötyisi vaan neitsyt nainen jonka kanssa sitte yhdessä sählättäisiin ekat kerrat, olis se vaan jännää kaks tumpeloa yhdessä.

Vierailija
19/57 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyydestä ei kannata yrittää päästä eroon. Se on hieno juttu, kantaa mukanaan tiettyä herkkyyttä.

Vierailija
20/57 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neitsyydestä ei kannata yrittää päästä eroon. Se on hieno juttu, kantaa mukanaan tiettyä herkkyyttä.

Naiset varsinkin arvostaa tuota herkkyyttä miehellä :D

NOT

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi