Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten käytätte nämä lomapäivät ekaluokkalaisen kanssa?

Vierailija
08.08.2016 |

Tuntuu, että pitäisi tehdä jotain erityistä, hankintoja tms...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reppu, penaali, kouluvaatteet. Itse käyn hommaamassa myös täyden setin kyniä, kumeja, viivotin, teroitin, yliviivauskyniä ja sellaisia pikku tarralappuja läksysivun merkkamista varten joka syksy. Ja kontaktimuovia kirjojen päällystämiseen. Vihkoihin olen ostanut niitä muovikansia, kestävät monta vuotta. Sitten olisi varmaan hyvä käydä muutama kerta kulkemassa koulumatka yhdessä, käydä vaikka leikkimässä koulun pihassa, mukaan tulevia luokkakavereita jos sellaisia on tiedossa. Ja nyt sitten yhdessä miettimään, onko vielä jotain, mitä haluaa lomalla tehdä: metsäretki, kirjasto, uimaranta mikä vaan..

Vierailija
2/3 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos!!!!

T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontaktimuoviin liittyen vinkki. Kannattaa testata sitä ja päällystää ensin vaikka jokin vanha vihko tms. Osa muoveista on niin huonoja, että kuplia tulee, vaikka kuinka tarkkaa työtä tekisi. Itse olen pitänyt parhaana kontaktimuovina sellaista kirkasta, jonka pinta on hieman karheaa (ei sileää). Sillä saa siisteintä jälkeä, ja mahdolliset ilmakuplat saa kohtuullisen helposti pois viivottimella.