Loma ohi
Ja kohta pitäisi lähteä työmatkalle. Kamala masennus asiaan liittyen..
Kommentit (16)
Mun loma oli vain kaksi viikkoa.. lyhyt. Eniten harmittaa kun tiedän että vartti töissä ja tuntuu kuin ei olisi pois ollutkaan. Tämä työyhteisöstä ja työkavereista johtuen..
Onko oikeasti niin ettei ihminen osaa olla koskaan tyytyväinen? On töitä niin silti masentaa. Itse olen nyt työtön ja oikeasti masentaa. Pitää koittaa pitää itsensä järissään kunnes saa jos saa töitä!! Tulee päiviä ettei enää jaksas hetkeäkään toivoa muutosta tähän. Ja nyt en puhu työttömän näkökulmasta pelkästään rahan takia töihin pääsystä(itselläni se ei ole ongelma) vaan juurikin se että ihminen tarvitsee arkeen arkista vastuuta jotta päänuppi kestää ja ihminen voi hyvin.
Mulla on ikuinen loma mutta kyllä se tämäkin tympäisee.
Loman vaihtuminen arkiseen aherrukseen kirpaisee usein. Olipa loma miten pitkä hyvänsä.
Koululaisetkin usein tuumaavat kesäloman jälkeen, että vielä olisi voinut olla pari viikkoa lomalla 😃
Lomalla ollessa tottuu loman vapauteen ja töihin paluu voi harmittaa. Jatkuva lomakin saattaisi tuntua tylsältä. Vähemmän työpäiviä ja enemmän vapaata sopisi minullekin. Palkka putoaisi, mutta periaatteessa.
On hyvä satsata energiaa lisääviin asioihin, kuten ravintoon. Tyhjät kalorit, sokeri ja vehnäjauhot sekä roskaruoka ovat energiavarkaita siinä missä huono seura.
Liikuntaa, riittävästi unta ja vettä...
Vierailija kirjoitti:
Ikuinen loma?
Makaat kotona ja palkka juoksee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikuinen loma?
Makaat kotona ja palkka juoksee?
Kotirouvana elelen.
Loma vasta edessä <3 Pari viikkoa ja pääsee Kroatiaan.
Mä jatkoin lomaa kolmen viikon saikulla kun ei huvittanut vielä palata töihin. Kaamea "selkäkipu". Työterveyslääkäri epäili että välilevyssä jotain häikkää.
Buaaaaahhhhhaaaaaa.....
Pahinta on aina: miten loma meni ja MILTÄS TUNTUU PALATA TÖIHIN. Odottaako joku oikeasti että tähän vastaisi tosissaan: ihanalta.. tai vastaavaa. Nyt se ensimmäinen työpäivä on taputeltu. Hohhoijaa, juuri mikään ei ole muuttunut. Asiakkaat vain.
Vittuakos käyt töissä. Mikään pakko ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Onko oikeasti niin ettei ihminen osaa olla koskaan tyytyväinen? On töitä niin silti masentaa. Itse olen nyt työtön ja oikeasti masentaa. Pitää koittaa pitää itsensä järissään kunnes saa jos saa töitä!! Tulee päiviä ettei enää jaksas hetkeäkään toivoa muutosta tähän. Ja nyt en puhu työttömän näkökulmasta pelkästään rahan takia töihin pääsystä(itselläni se ei ole ongelma) vaan juurikin se että ihminen tarvitsee arkeen arkista vastuuta jotta päänuppi kestää ja ihminen voi hyvin.
Minä voisin varmasti mainiosti, jos ei olisi töitä, mutta rahasta ei olisi pulaa. Käyn töissä vain ja ainoastaan rahan takia. Minulla on ihan Ok työpaikka, olen ollut vakituisessa työsuhteessa 26-vuotiaasta saakka, mutta vaihtaisin lennossa osani kotirouvan pestiin. Matkustelisin, urheilisin ja lukisin kirjoja. Harmi ettei ole moiseen mahdollisuutta. Työvuosia jäljellä näillä näkymin vielä sellaiset 30 vuotta..
Sama täällä. Joskus se loppuu, pitkäkin loma.