Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaverin junttimies ärsyttää

Ap
07.08.2016 |

Kaveri on ihan ok, olemme tunteneet lapsesta saakka. Tässä välissä asuin muutaman vuoden eri paikkakunnalla.. Ja tällä aikaa kaverini on löytänyt tämän junttimiehen, jonka kanssa on nyt naimisissa ja hommannut lapsia.

Mitä enemmän olen oppinut tuota miestä tuntemaan, sitä enemmän se ihminen ärsyttää minua. En voi sille mitään, olen yrittänyt olla huomioimatta.. Mutta vähän vaikeaa käydä kaverin luona kylässä, ja olla huomaamatta tätä sohvalla röhnöttävää miestä.. Joka valittaa koko ajan joka ikisestä asiasta, ja on aina kun joku perseeseen ammuttu karhu.. Kaiken kruunaa sovinistinen ja rasistinen ajatusmaailma. En voi käsittää miksi, kaverini on tämän ihmisen kanssa.. Vaikka eihän se toki minulle kuulu. Eikä minua varsinaisesti haittaa, että ovat yhdessä. En vain itse siedä koko ihmistä..

Onko muilla ollut samaa ongelmaa, että kaverin puoliso ei miellytä? Miten voisin oppia sietämään tätä ihmistä enemmän? Ja ei, tapaaminen muualla kun tämän kaverin luona ei aina onnistu, koska lapset.. Mies ei hoida heitä, eikä kaverin äiti voi aina lapsia hoitaa.. Että pääsisimme esim kahvilaan kahville tms.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et sen miehen kanssa ole parisuhteessa. Voit jatkaa unelmointiasi hengenheimolaistesi kanssa.

Vierailija
2/5 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on vaikea ymmärtää toisen valintoja. Mies ei ilmeisesti kuitenkaan pahoinpitele tms. johon oikeasti sivullisen tulisi puuttua. Joten sinun ei auta kuin hyväksyä ystäväsi valinta, hänhän sen valinnan kanssa elää ja seuraukset kantaa.

Usko pois, on tapauksia, kun tekisi mieli sanoa kaverille, että rakas ystävä, mieti nyt tarkkaan mitä olet tekemässä! Mutta jokainen tekee omat valinnat /elää niiden kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne lapset ei voi tulla mukaan esim. sinne kahvilaan??? Tai sun luo??? Miksi ei???

Vierailija
4/5 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se on, sinun täytyy vain hyväksyä ystäväsi mies. Ei sinun tarvitse hänestä pitää tai muutenkaan olla tekemissä. Siskoni oli naimisissa hullun kanssa yli 6 vuotta, emmekä pystyneet tekemään asialle mitään, ja tämä henkilö oli väkivaltainen.

Vierailija
5/5 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ne lapset ei voi tulla mukaan esim. sinne kahvilaan??? Tai sun luo??? Miksi ei???

Totta kai voi tulla! Siinä on vaan se ongelma, ettei kaverini halua ajaa autoa.. Välimatkaa on muutama kilometri, mitä ei ole kiva kulkea lasten kans rattailla. Eikä kaverini aina halua edes lähteä minnekään, koska se on "vaikeaa" pienten lasten kanssa.. Niin olen usein mennyt tästä syystä kaverini luokse.

Ollaan välillä nähty kaverin ja sen lasten kans heidän lähi leikkipuistossa.. Mutta ei puistoon voi aina mennä, jos sataa vettä tms. 

Ärsyttää kun +30v mies kiroilee ja kiukuttelee kun joku pikku lapsi.. Aina.. Aina on jokin asia ihan "perseestä" mikään ei oo hyvin. Miehellä on todettu vakava masennus. Väkivaltainen ei ole, ehkä vähän ennalta arvaamaton. Vaikka toisaalta on ihan potentiaalinen "kirvesmurhaaja" joka "lahtaa" itsensä ja perheensä kylmän rauhallisesti, kun joku päivä "napsahtaa" kunnolla.. Valittettavasti tällaisia uutisia joutuu lukemaan joka vuosi. 

En ole koskaan kyseenalaistanut kaverilleni heidän suhdetta. Sanoo rakastavansa miestä, mulle asia ok. Itse en vain siedä häntä.