Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tiimalasivartaloinen nainen

Vierailija
07.08.2016 |

mutta yksikään mies ei tule elämäni aikana kiinnostumaan minusta. Syy on yksinkertaisesti mun vartalossa. Miehet eivät pidä suht leveistä hartioistani, kapeasta vyötäröstäni, leveästä lantiostani, koska en ole kovin siro. Olen 172cm pitkä. Maskuliininen en ole, mutta pituuteni takia en voi millään tavoin olla siro. Tätä ei ole yksikään mies sanonut mulle päin naamaa mutta idioottikin sen tajuaa, etten kelpaa miehille vartaloni takia. Ja sinä "fiksu" joka tulet kohta kirjottamaan sen perinteisen "laihduta" kommentin, niin tiedoksi, laihduttamalla muutun vielä entistä hurjemman näköiseksi, koska jo nyt vyötäröni on hyvin kapea, enkä meinaa löytää mistään istuvia paitoja. Jos painoni tippuu parikin vaivaista kiloa, vyötäröstäni tulee entistä kapeampi, mutta muuten en oikein "pienene." Tiedän että vartaloni sopisi johonkin fitness lajeihin, mutta miehille ei..

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet voisin lähteä kanssasi kahville

M24

Vierailija
22/30 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ole tiimalasi, pituutta on 177 cm, ja hyvin olen kelvannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tiimalasin hypetystä yleensäkään. Päärynä on naisella seksikkäin.

Luihut olkapäät ja selluliittireidet, ei kiitos!

Vierailija
24/30 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet voisin lähteä kanssasi kahville

M24

Olet käsittänyt väärin! Ei sinun tiimalasivartalosi kiinnosta hänta. Nainen etsii oikeaa karjua. Comprende?

Vierailija
25/30 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinua. Kasvata itsellesi itsetunto, mikä ihmeen pakkomielle sinulla on olla pieni ja avuton? Ihan vihjeeksi että parisuhteessa sirous ei yleensä ole se ensisijainen tekijä, minkä perusteella puolisoa valitaan - luonne, älykkyys, huumorintaju ja muut sen sellaiset painavat yleensä vaakakupissa enemmän. Tietysti jos haluat itsellesi miehen jolle on puolisossa tärkeintä että nainen on siro, niin voit toki hakata päätä seinään ihan vapaasti :)

Vierailija
26/30 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä siis kyllä kelpaisit mutta et kelpuuta ketä vain

Vierailija
27/30 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin ihan v***n onnellinen tiimalasivartalosta. Olen 170 cm pitkä ja omenavartaloinen. Minulla ei ole rintoja, ja kädet ja jalat ovat ohuen ohuet, koska KAIKKI vartalossani kerääntyy vatsaan. Minulla on paksu vyötärö, jonka mielelläni vaihtaisiin kapeaan.

Ja ei, sillä ei niin hirveästi ole väliä painanko 60 vai 50 kiloa, sillä näytän joka tapauksessa rantapallon nielaisseelta. Vaikka vatsaa olisikin vähemmän.

Vierailija
28/30 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kuten minä. Olen 173 cm, vyötärö 62 cm, lantio vain 90 cm, rinnat vain 70D, hartiat aika leveät. Olen tosi tyytyväinen vartalooni, joka kaiken lisäksi on ollut samanlainen jo vuosikymmeniä. Itse en perusta miesten seurasta, joten en ole paljon testaillut, mitä mieltä he ovat, mutta kun muistelen, niin kyllä muutamat miesystävät ovat vartaloani ylistäneet. 

Vierailija
29/30 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko kestää kaiken hiekan valuminen ylhäältä alas? Mitä teet sen jälkeen, seisotko käsilläsi?

Vierailija
30/30 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi