Olen tiimalasivartaloinen nainen
mutta yksikään mies ei tule elämäni aikana kiinnostumaan minusta. Syy on yksinkertaisesti mun vartalossa. Miehet eivät pidä suht leveistä hartioistani, kapeasta vyötäröstäni, leveästä lantiostani, koska en ole kovin siro. Olen 172cm pitkä. Maskuliininen en ole, mutta pituuteni takia en voi millään tavoin olla siro. Tätä ei ole yksikään mies sanonut mulle päin naamaa mutta idioottikin sen tajuaa, etten kelpaa miehille vartaloni takia. Ja sinä "fiksu" joka tulet kohta kirjottamaan sen perinteisen "laihduta" kommentin, niin tiedoksi, laihduttamalla muutun vielä entistä hurjemman näköiseksi, koska jo nyt vyötäröni on hyvin kapea, enkä meinaa löytää mistään istuvia paitoja. Jos painoni tippuu parikin vaivaista kiloa, vyötäröstäni tulee entistä kapeampi, mutta muuten en oikein "pienene." Tiedän että vartaloni sopisi johonkin fitness lajeihin, mutta miehille ei..
Kommentit (30)
Syy on jossain muussa, luonnepuolta veikkaisin.
Jooh, eiköhän se luonne taas ole. Helpompi vain syyttää vartaloa.
Eihän sirous ole pituudesta kiinni.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tiimalasin hypetystä yleensäkään. Päärynä on naisella seksikkäin.
Enhän minä edes sanonut että tiimalasi olisi jotenkin se paras vartalomalli?! ap
Vierailija kirjoitti:
Eihän sirous ole pituudesta kiinni.
No kyllä on! En voi olla ns. pieni ja lyhyt nainen, ymmärrätkö? Niinkuin kirjoitin, en ole maskuliininen, mutta koska olen 172cm niin ei mua pieneksikään naiseksi voi kutsua? ap
Joo yksikään mies ei ole koskaan kiinnostunut yhdestäkään tiimalasivartaloisesta naisesta. Vaikka sitä sanotaankin ihannevartaloksi.
Olen samanpituinen kuin sinä ja niinikään tiimalasivartalo. Hyvin on miesväelle kelvannut ja siroksikin on sanottu vaikka pituutta tuo 172 cm.
Ap:lle osunut kohdalle kummallisia miehiä?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enhän minä edes sanonut että tiimalasi olisi jotenkin se paras vartalomalli?! ap
Niin mutta kaikki muut sanovat, joten siksi tuo kommenttini. Kyllä tiimalasi on varmaan valtaväestön mielestä paras vartalomalli naisella. Minusta vaan kapeat hartiat tekevät naisesta sellaisen keijumaisen, mistä pidän. Mitä kapeammat, sitä parempi mielestäni. Kyllä silti voisin seurustella myös tiimalasinaisen kanssa.
Vitun tyhmä viesti minulta tämä jotenkin.
Vierailija kirjoitti:
Joo yksikään mies ei ole koskaan kiinnostunut yhdestäkään tiimalasivartaloisesta naisesta. Vaikka sitä sanotaankin ihannevartaloksi.
No ilmeisesti ei olekaan. Ap
Kuitenkin monia miehiä viehättää Marilyn Monroen vartalo?!
Minä olen 170cm ja tiimalasivartaloinen ja olen saanut kropastani miehiltä pelkästään kehuja. Ap on ilmeisesti 2cm liian pitkä, muuta selitystä tälle asialle ei nyt kertakaikkiaan ole.
Tiimalasimalli on paras. Kiva pitaa kiinni kapeasta vyotarosta ja nostaa ilmaan. Vartalostasi ei voi mikaan olla kiinni. Tiimalaseja ei enaa juri nae ja pikkupimujen pelkastaan laihdutetut "fitnesvartalot" ovat kammoja.
Ole tyytyvainen itseesi ja etsi itsellesi oikea karju joka haluaa naisen naisena.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 170cm ja tiimalasivartaloinen ja olen saanut kropastani miehiltä pelkästään kehuja. Ap on ilmeisesti 2cm liian pitkä, muuta selitystä tälle asialle ei nyt kertakaikkiaan ole.
Niinkait sitten.. Olen minäkin ulkomuodostani kehuja saanut mutta eipä ne kehut missään tunnu kun tiedän miten asiat on. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuppikoko? Paino?
Paino 59-60 ja rinnat 75E
Kuvitteletko ap olevasi jotenkin pitkä? :'D oot keskimittainen ja tiimalasi kelpaa hyvin miehille, eli eiköhän vika oo jossain muussa.
T. 180cm lihava tiimalasi
Humblebrag.
t. tiimalasi 170cm ja hyvin tyytyväinen
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteletko ap olevasi jotenkin pitkä? :'D oot keskimittainen ja tiimalasi kelpaa hyvin miehille, eli eiköhän vika oo jossain muussa.
En ole. Kaikki kaverini on mua paljon lyhyempiä.. Ap
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisten nuorten naisten keskipituus on 167-168cm.
Latviassa on maailman pisimmät naiset uusimman tutkimuksen mukaan, keskipituus 170cm.