Elämäni mies on Jeesus
Elämäni mies on Jeesus. Hän on ikuisen Jumalan ainoa Poika, joka syntyi ihmiseksi yli 2000 vuotta sitten. Hänessä oli nähtävissä Jumalan kirkkaus, pyhyys ja vanhurskaus ihmislihassa. Ikuisen henkensä voimalla Jeesus sovitti syntini Golgatan ristillä ja nousi kolmantena päivänä kuolleista!
Jeesus on uhrannut itsensä minun puolestani, koska Hän rakastaa minua. Hän on antanut sisimpääni rauhan ahdingon keskellä.
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Silti valtaosalla miehistä on yksi asia, josta Jeesus voi vain unelmoida.
Jeesuksella ei ole syntiä, mutta ei Hän synnistä unelmoikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesuksella ei ole syntiä, mutta ei Hän synnistä unelmoikaan.
Puhe oli kylläkin esinahasta.
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Vittu.
Kiinnosta.
Miksi.
Tulit.
Ilmoittamaan.
Tämän.
?
Ap.
Nais, onko sulla nekrofilisiä taipumuksia
Kuka halusi verta niin himoiten, että piti rääkätä tuo yksi ressukka kuoliaaksi? Vastaus: hänen oma isänsä, joka hoksasi, että kiristämällä ihmisiä pääsisi näkemään kidutusta ja syyttämään siitä kaikkia muita paitsi itseään.
Kiva sulle ap. Mun vilpittömiin rukouksiin ja avunpyyntöihin Jeesus ei koskaan vastaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kiva sulle ap. Mun vilpittömiin rukouksiin ja avunpyyntöihin Jeesus ei koskaan vastaa mitään.
Oletko uskovainen? Jos olet, muista, ettei Jumala aina vastaa rukouksiimme haluamallamme tavalla tai haluamassamme ajassa. Jumala myös koettelee ihmisiä. Tämä kerrotaan Raamatussa monissa kohdissa. Taivaassa ei kärsimystä enää ole. Tee parannus kaikista synneistäsi, jos et vielä ole tehnyt. Jos lankeat ja pyydät vilpittömästi anteeksi, saat sen Jeesuksen tähden anteeksi Jumalalta. Synti voi olla esteenä rukouksille.
Jos et ole uskovainen, Jumala ei kuule rukouksiasi, paitsi sellaisen rukouksen, joissa tunnustat Hänelle syntisi, pyydät niitä anteeksi ja vastaanotat anteeksiannon Jeesuksen ristinsovituksen ansiosta. Kaikki eivät koe ihmeitä uskoon tullessaan. Evankeliumi on keskeistä joka tapauksessa. Kuuntele Raamatun opetusta, lue samalla Raamattua, ja ennen kaikkea mietiskele evankeliumia ja mitä se kohdallasi merkitsee.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Vittu.
Kiinnosta.Miksi.
Tulit.
Ilmoittamaan.
Tämän.
?
Ap.
Miksi sitten sinä -vitun hihhuli- tulit tänne paasaamaan satuolentosi ylivertaisuudesta?
Tänään en ole ollut iloinen niin, että se tuntuu. Tänään evankeliumin ilo on ollut sydämeni pohjalla, nimettömien, keskeneräisten tunteiden ja ajatusten alla.
Näin ahdistavan unen yöllä, ja herätessäni mieleni on ollut kuin alas painettu.
Ilo evankeliumin totuudesta, Jeesuksesta, elämäni miehestä, asuu silti sydämessäni tälläkin hetkellä, vaikken sitä tuntisikaan ruumiillani ja mielelläni.
Evankeliumin totuus on kuin satamassa merenpohjaan iskeytynyt ankkuri, joka ei päästä laivaa ajelehtimaan meren aaltoihin – sen hukuttavaan äärettömyyteen ja loputtomaan keskeneräisyyteen.
Ap.
Samaa mieltä aloittajan kanssa!
Minun näkemyksiäni tästä Elämän Miehestä voi lukea blogistani:
linnunratakirkkonikattona.blogspot.fi
Vierailija kirjoitti:
Elämäni mies on Jeesus. Hän on ikuisen Jumalan ainoa Poika, joka syntyi ihmiseksi yli 2000 vuotta sitten. Hänessä oli nähtävissä Jumalan kirkkaus, pyhyys ja vanhurskaus ihmislihassa. Ikuisen henkensä voimalla Jeesus sovitti syntini Golgatan ristillä ja nousi kolmantena päivänä kuolleista!
Jeesus on uhrannut itsensä minun puolestani, koska Hän rakastaa minua. Hän on antanut sisimpääni rauhan ahdingon keskellä.
Näetkö unia Jeesuksesta? Tuleeko sinulle hyvä olo kun ajattelet häntä? Pystytkö kuvittelemaan, että Jeesus olisi konkreettisesti läsnä, sinun luonasi, melkein fyysisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näetkö unia Jeesuksesta? Tuleeko sinulle hyvä olo kun ajattelet häntä? Pystytkö kuvittelemaan, että Jeesus olisi konkreettisesti läsnä, sinun luonasi, melkein fyysisesti?
Näen välillä symbolisia unia Jeesuksesta; olen nähnyt esim. monia unia kuolleista herättämisestä. Minulle tulee hyvä olo ajatellessani Jeesusta. Joskus, kun olen erityisessä avuntarpeessa, minulle tulee rukoillessani olo kuin Jeesus olisi lähelläni konkreettisesti.
Ap.
" Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti.""
Unohtakaa nuo kerettiläiset harhaopit ja luottakaa tekin Lentävään Spagettihirviöön!
Vierailija kirjoitti:
Unohtakaa nuo kerettiläiset harhaopit ja luottakaa tekin Lentävään Spagettihirviöön!
Rāmen, bro/sista!
t. pastafari-setä