Kysy mitä vain 21-vuotiaalta naiselta!
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei kerro sä jotain itsestäsi
M24Mitä haluaisit tietää? :)
Hei pistä s-posti osoite niin jutellaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin nussimme (jos olet normaalipainoinen ja henkesi ei haise, pitkä tukka ja korkkarit plussaa)?
M34
Koska sulle sopii. Mikä tarjous
ApTätä kommenttia en sitten kirjoittanut minä. Se mitä laitoin tälle miehelle aikasemmin niin sanoin että en ala myymään itseäni rahallisesti, enkä ilmaiseksikaan, mä en oo mikään prostitoitu joka tilataan itsensä luo täältä noin vaan! Jostain syystä tämä palsta sano, että kommentti näytetään vasta hyväksynnän jälkeen.
Hei älä selitä oot kumminkin nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei kerro sä jotain itsestäsi
M24Mitä haluaisit tietää? :)
Hei pistä s-posti osoite niin jutellaan
Miksei voida jutella tässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin nussimme (jos olet normaalipainoinen ja henkesi ei haise, pitkä tukka ja korkkarit plussaa)?
M34
Koska sulle sopii. Mikä tarjous
ApTätä kommenttia en sitten kirjoittanut minä. Se mitä laitoin tälle miehelle aikasemmin niin sanoin että en ala myymään itseäni rahallisesti, enkä ilmaiseksikaan, mä en oo mikään prostitoitu joka tilataan itsensä luo täältä noin vaan! Jostain syystä tämä palsta sano, että kommentti näytetään vasta hyväksynnän jälkeen.
Hei älä selitä oot kumminkin nainen
Niin oonkin, sehän käy jo aloituksestakin ilmi.. :D ?
Oke ootko sinkku.
Millasia haaveita sulla on
M24
Onko sinulla tiukka emätin, kostuuko helposti yhdyntävalmiiksi? Otatko sisään myös ison peeniksen?
Vierailija kirjoitti:
Oke ootko sinkku.
Millasia haaveita sulla on
M24
En oo sinkku. Haaveissa on saada toinen lapsi, uusia ystäviä, matkustella, tehdä kaikenlaista kivaa... :)
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla tiukka emätin, kostuuko helposti yhdyntävalmiiksi? Otatko sisään myös ison peeniksen?
On ihan tarpeeksi tiukka, kostun tottakai helposti ja otan. Minkä takia täällä useat kysymykset liittyy seksiin? Vanhatko ukot ne täällä palstalla läähättää?
Tätä kommenttia en sitten kirjoittanut minä. Se mitä laitoin tälle miehelle aikasemmin niin sanoin että en ala myymään itseäni rahallisesti, enkä ilmaiseksikaan, mä en oo mikään prostitoitu joka tilataan itsensä luo täältä noin vaan! Jostain syystä tämä palsta sano, että kommentti näytetään vasta hyväksynnän jälkeen.