Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä työväenopiston kurssin aloitatte nyt syksyllä?

Vierailija
07.08.2016 |

Itse ajattelin pilatesjooga ja vesiliikunta. Espanjan kieli kiinnostaa, mutta liika rohmuaminen voi kostautua lopettamisena. Eli se jää vielä hyllylle. Syksy on siitä kiva, että pääsee kunnon tekemisen meininkiin, eikä unohdu sohvan pohjalle. Ja onneksi tämä lälly kostean hiostava sää päättyy pian, täytyyhän sen. Eller hur?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin kans jotain kieliä. Arabiaa tai venäjää tällä hetkellä. Joku käsityökurssi ois kans kiva.

Vierailija
2/5 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsoa myös muiden paikkakuntien opistojen sivut, sillä osa kursseista (joskin varsin pieni osa) on etänä ja mahdollista suorittaa mistä päin tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kitarakursseja olen käynyt aiemmin mutta nyt tälle syksylle en ota mitään. Espanjan kieltä ajattelin opiskella parin vuoden päästä. Hyviä ja halpoja kursseja.

Vierailija
4/5 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en minkään. On hinnat pistäneet sen verran ylös, että ei työttömän budjettiin mahdu. Joo, tiedän että saisin alennusta, meidän opistossa se on 20 euroa yhdestä kurssista. Silti liian kallista.

Vierailija
5/5 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italian alkeiden jatkoon ajattelin mennä. Olen halunnut sitä jo vuosien ajan, mutta en ole töiltäni päässyt. Nyt on uusi työpaikka sen verran lähellä opetuspaikkaa, että kurssille meno on mahdollista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan