Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tällainen vatsavaiva voi olla?

Vierailija
07.08.2016 |

Tänään olen kärsinyt sellaisesta, että tulee kova paskahätä ja samalla vatsaa kipristää niin pahasti, että vaivun väkisinkin kaksinkerroin. Tuotos on sitten, ei aivan ripulia, vaan sellaista epämääräistä möhjöä. Ja suoli ei tunnu tyhjenevän täysin sitten millään. En ymmärrä miten voi samaan aikaan olla ummetuksen tunne ja silti tulee tuollaista möhjöpaskaa jo ties kuinka monetta kertaa tänään? Mistä tämä voi johtua?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot syönyt mitä sattuu, siitä on kyse.

Vierailija
2/8 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustakin kuullostaa siltä, että ruokavalio ei ole ihan kohillaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan syö mitä sattuu. Enkä varmaan siinä tapauksessa tulisi ihmettelemään tänne kun tajuaisin itsekin jos söisin jotain paskaa. Kasvispainotteinen on ruokavalioni ja muutenkin terveellinen. Eli se siitä teoriasta. ap

Vierailija
4/8 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku haava suolessa.

Vierailija
5/8 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nythän mulla välähti. Voikohan todella mausteinen ruoka aiheuttaa tällaista? Varsinkin herkkävatsaiselle. Ap

Vierailija
6/8 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika. Kun suoli täyttyy, kaasusta tai ulosteesta, alkaa kipuilu. Ummetuslääke tuntuu vaikuttavan. Ollut jo pari viikkoa näin. Huomenissa lääkäriin. Tuskin IBS.

Vierailija
7/8 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, ei ollut tarkoitus loukata sinua.

Puhuit aloituksessa tästä päivästä ja vatsaongelmista. Yhden päivän vatsaongelmissa merkittävässä osassa on syömiset ja juomiset.

Kyse voi olla myös ihan virustartunnasta, olet saanut jonkun muun pöpön kuin ruuan tai juoman mukana tulleen bakteeriin.

Stressi on myös merkittävä vatsaongelmia aiheuttava tila. Onko sinulla alkamassa koulu tai työ.

Toivottavasti voit huomenna paremmin.

Vierailija
8/8 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuollaista vatsaoiretta aina jos oon oleskellut homeisessa rakennuksessa.