Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikkis yrittää pakottaa minua töihin, mutta ei tajua, ettei siinä ole mitään järkeä.

N24
07.08.2016 |

Sillä hän saa niin hyvää palkkaa. Että minun palkkani olisi siinä aivan mitätön. Yhtä hyvin pärjäämmä näin. Hän ei vain tunnu ymmärtävän sitä. Miten saisin hänet järkiin?? Vai meneekö iän myötä ohi?? Kumpakii olla 24 vuotiaita eikä kummallakaan ole lapsia.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen paskalogiikkaa taas.. Miksi te miehet ette edes matematiikkaa ymmärrä??

Vierailija
2/17 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidä pintas. naisten paikka ei ole töissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan saisit paremmankin poikkiksen.

Vierailija
4/17 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän töissä mitään järkeä olekaan. Silti sinne raahaudun päivästä toiseen ja edellytän puolisoltani samaa. Elämässä ei pärjää ilman rahaa ja mistä se raha tulisi ellei palkasta?

Vierailija
5/17 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkis... voi vitun porvoolaiset. 0/5.

Vierailija
6/17 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pidä pintas. naisten paikka ei ole töissä

Totta vittu jos olisit mun nainen sun paikkas olis hellan ja mun nyrkin välissä, ja seksiä aina kun mä haluan!

Vierailija
7/17 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika väsähtänyt provo.

Vierailija
8/17 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin vaan, palkka on vain pieni osa siitä, mitä työssäkäynti kaikkineen antaa.

Vierailija
9/17 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

loinen

Vierailija
10/17 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin vaan, palkka on vain pieni osa siitä, mitä työssäkäynti kaikkineen antaa.

Antaako se jotain muutakin? En ole huomannut. Paitsi ajan puutteen ja vitutuksen.

Vierailija
11/17 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli aattelit elellä miehen tuloilla levesti samalla kun mies tekee hikihatussa töitä?? 

Ei se niin mene.

Vierailija
12/17 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan saisit paremmankin poikkiksen.

Tälläkin palstalla on yksi nuori mies, joka ei aivan taatusti pakota sinua töihin.

Kyllä se työssäkäynti on ihan sinun oman edun mukaista. Sitä et voi tietää, jos teidän suhde loppuu joskus. Ja jos ei lopukaan, sinun tai joskus jopa lapsien elättäminen vain toisen tuloilla on sille työssäkäyvälle kohtuuttoman raskasta.

Vierailija
13/17 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska oletan että tässä kohtaa palstamme "en suostu paapomaan porvareita ja siksi olen elämäntapatyötön" miesasiamies ei ilmaannu tänne puolustamaan aloittajaa, vastaan hänen puolestaan*: Poikaystäväsi on maksullinen mies ja ahne lompakkoloinen joka yrittää maksattaa sinulla omaa elämäänsä! Hän pyrkii saamaan sinusta taloudellista etua ja puolittamaan elinkustannuksensa sinun lompakostasi loisimalla. Jokainen mies joka vaatii naiseltaan työn tekoa tai työn hakemista on ahne lompakkoloinen!

(*sarkasmivaroitus)

Vierailija
14/17 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N24 kirjoitti:

Sillä hän saa niin hyvää palkkaa. Että minun palkkani olisi siinä aivan mitätön. Yhtä hyvin pärjäämmä näin. Hän ei vain tunnu ymmärtävän sitä. Miten saisin hänet järkiin?? Vai meneekö iän myötä ohi?? Kumpakii olla 24 vuotiaita eikä kummallakaan ole lapsia.

Pakko olla provo koska ei kukaan voi oikeasti olla noin tyhmä. Ei poikkis jaksa sua katella loputtomiin jos et mene töihin ja toisekseen eläkkeesi jää kovin pieneksi. Sit on kiva 67-vuotiaana olla  monisairaana sossun luukulla.

Oma raha on aina omaa rahaa. Mä ainakin haluan että mun tilillä oleva raha on itse ansaittua.

Vierailija
15/17 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietty taikaseinästä ja sossusta? Tai nyt sit poikkiselta kun semmonen on?

Vierailija
16/17 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas samojen ukkojen provo. Hohhoijaa taidanpa mennä paskalle.

Vierailija
17/17 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti mies älyää jättää tuollaisen loisen! :) Ihan kakka provo, keksi parempi!!! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä